Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

yök mikä tyyppi
Lauseet ei tosiaan kerro, vaan sen vain huomaa. Tiedän millon mies on kiinnostunut, niin kun suurin osa naisita varmasti. En kiellä, etteikö hänen tarkoitus ja missio ole tuon tehtävänsä harjoitus täällä ja selvästi se on lähellä sydäntä. Mutta mä olen todella avarakatseinen ja siitä hän piti, pohdiskelen ja juttelen ihan kaikkea. Avoin kirja. Joten mulle kaverina toi ei ole ongelma et hänellä on oma kulttuurinsa.
Entä tiedätkö sä yös milloin sua vedätetään?

Sä olisit kyllä pelimiehen unelma. Ei sillä ettäkö tuo mormonipoika sellainen olisi, vaan siksi että oot noin sinisilmäinen. :D
 
yök mikä tyyppi
No kerrotko sitten miksi olen tapaamassa heti ensi ti hänet ja ihan tietääkseni kahden kesken? En kyllä varmistellut enää sitä, olettaisin että ihan perus hengailua tiedossa. Meillä oli niin paljon yhteistä ja juteltavaa, että ihan sama mikä on se tapa kunhan pääsee tutustuu kunnolla.
Jep jep, ihan sama kunhan sä saat huomiota. Surullista.
 
"vieraana"
Lukaise tämä ennenkuin innostut liikaa http://www.mormonismi.net/sinulle.html

Tuossa kerrotaan miten jokainen 19v mormonipoika odotetaan että lähtee lähetystyöhön ja että he käyvät kurssit ennen lähetysmatkaansa. Se mitä sinun kanssasi on juteltu, ei ole suinkaan sattumaa. Se kuuluu koulutukseen. Jotenkihan se ensikontakti ihmisiin täytyy saada.
 
"humppa"
Nyt olisi oiva kohta sanoa, että ai jaa, en tiennyt, että ne on tuollaisia, kiva kun nyt tiedän, etten sitten pety. :) Mies voi tosiaan olla oikein kiltti ja kohtelias jne. mutta hän on täällä ihan eri puuhissa kuin sinä nyt kuvittelet. Ei ole paha, että erehtyy, mutta se on keljumpi juttu, jos ei voi sitä myöntää, kun tulee tietämään enemmän.
 
Peyote
No kerrotko sitten miksi olen tapaamassa heti ensi ti hänet ja ihan tietääkseni kahden kesken? En kyllä varmistellut enää sitä, olettaisin että ihan perus hengailua tiedossa. Meillä oli niin paljon yhteistä ja juteltavaa, että ihan sama mikä on se tapa kunhan pääsee tutustuu kunnolla.
Ja sit keskiviikkona kirjotat kuinka lipsahti. Tylsät on juonikuviot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552711:
Entä tiedätkö sä yös milloin sua vedätetään?

Sä olisit kyllä pelimiehen unelma. Ei sillä ettäkö tuo mormonipoika sellainen olisi, vaan siksi että oot noin sinisilmäinen. :D
No senkus yrittää jos tosiaan ei muuta keksi, mutta kyllä hän oli sen verran kiinnostunut mitä teen, millainen perhe mulla on ja näytti faceaan ja yritti tehdä vaikutusta. Kyllä sen vain tietää kun pelissä on jotain muuta.. Mutta perhana, onneks nää on vaan ajatuksia!
 
vieralijia
No senkus yrittää jos tosiaan ei muuta keksi, mutta kyllä hän oli sen verran kiinnostunut mitä teen, millainen perhe mulla on ja näytti faceaan ja yritti tehdä vaikutusta. Kyllä sen vain tietää kun pelissä on jotain muuta.. Mutta perhana, onneks nää on vaan ajatuksia!
Jos luit ton osion "Luottamuksellisen suhteen rakentaminen" niin näet että toi perheestä kyseleminen kuuluu heillä kuvioon. Ihan kaavan mukaan etenee. Mä veikkan että sun treffeillä ens viikolla on mukana kolmas pyörä, eli se toinen mormonipoika.
 
nii, mitäs ap sitten teet jos mies onkin kiinnostunut susta siinä mielessä niinkuin väität? Mitä sä haluat tuolta suhteelta saada, jotain muutakin selkeästi kuin kaveruutta kun olet menossa tapaamaan vaikka mies on sun ajatusten mukaan susta todella kiinnostunut? Ja flirttailee?
Myönnän et kivaltahan se tuntuu :ashamed: On se tosi mielenkiintoista myös kuulla hänen elämästään amerikassa ja tavoitteistaan jne. Uus kaveri, meidän töissä on niin vähän miehiä, että hyvin mielellään tutustun joskus muihinkin kuin miehen kavereihin..

Todennäköisesti tulee menee näin: molemminpuolisesti ihastutaan ja vaikka se kuulostaa lapselliselta niin tiedän vain minkälaisesta naisesta hän pitää.
 
Jos luit ton osion "Luottamuksellisen suhteen rakentaminen" niin näet että toi perheestä kyseleminen kuuluu heillä kuvioon. Ihan kaavan mukaan etenee. Mä veikkan että sun treffeillä ens viikolla on mukana kolmas pyörä, eli se toinen mormonipoika.
Joo, se saa olla mukana mutta me lempataan se hyvin äkkiä : D Nytkin se keskeytti sitä kaveriaan ja tuli tosi lähelle pyörällään mua ja hirmu tarkkaan kuunteli ja flirttaili heti kun tuli sellainen kohta. En lopussa edes katsonukkaan siihen toiseen päin.
 
Joo, se saa olla mukana mutta me lempataan se hyvin äkkiä : D Nytkin se keskeytti sitä kaveriaan ja tuli tosi lähelle pyörällään mua ja hirmu tarkkaan kuunteli ja flirttaili heti kun tuli sellainen kohta. En lopussa edes katsonukkaan siihen toiseen päin.
no miksei se toinen kelvannut sun kaveriksi? Oisithan voinu auttaa sitäkin sopeutumaan Suomeen
 
Mä aloin just epäilemään että tuskin on mormoni ollenkaan koko poika. No, nyt mulla on jotain odotettavaa. Tiistain raporttia mormonin käännytyksestä!
Käännytystarkoitus tosiaan saattaa olla, mutta katsotaan vaikka niin se tulee hyvin äkkiä toissijaiseksi. Mä niin tiedän kuinka helpottavaa on uudessa maassa saada omanhenkinen kaveri ja paikallinen, joka on outgoing ja puhuu hyvää englantia. Katsotaan, katsotaan mut onneksi hän on ainakin sinkku, sen nyt tiedän.
 
yök mikä tyyppi
Myönnän et kivaltahan se tuntuu :ashamed: On se tosi mielenkiintoista myös kuulla hänen elämästään amerikassa ja tavoitteistaan jne. Uus kaveri, meidän töissä on niin vähän miehiä, että hyvin mielellään tutustun joskus muihinkin kuin miehen kavereihin..

Todennäköisesti tulee menee näin: molemminpuolisesti ihastutaan ja vaikka se kuulostaa lapselliselta niin tiedän vain minkälaisesta naisesta hän pitää.
Voi että, ihan kuin lukis omaa päiväkirjaansa jostain yläaste-ajoilta. :) Söpöä miten naiivi sä olet.
 
"vieraana"
Joo, se saa olla mukana mutta me lempataan se hyvin äkkiä : D Nytkin se keskeytti sitä kaveriaan ja tuli tosi lähelle pyörällään mua ja hirmu tarkkaan kuunteli ja flirttaili heti kun tuli sellainen kohta. En lopussa edes katsonukkaan siihen toiseen päin.
Arvaan että se toinen poika oli uudempi ja esitteli sille uudelle käännytystekniikkaa. Näillä se menee niin että kokematon laitetaan sellaisen pariksi joka on jo jonkun aikaa ollut maassa. Kysäise treffeillä kumpi on ollut Suomessa pitempään niin asia selviää. Kokeeempi käännyttäjä on yleensä aina äänessä enemmän.
 

Yhteistyössä