V
"vieraana"
Vieras
No siis..ku jäin kahe lapsen yhksi, jouduin sossuun toimeentulotukiasiakkaaks, kun kerta kaikkiaan ei ollu varaa edes lasten ruokiin, myös eu-tukipaketit ja diakoni tuli harvinaisen tutuiksi... no sitte menin töihin että on varaa elättää lapset ja maksaa omalla työnteolla laskut..ja lapset luonnollisesti päiväkotiin. Mun työpäivä on klo:8-16 säännöllisesti, viitenä päivänä viikossa eikä mitään ylimääräisiä vapaita ole eikä tule ja puolikasta en voi tehdä, kun ei sovi työnantajalle!
no minä olisin tyytyväinen. onpahan mulla viikonloput vapaat ja illat viikolla aikaa olla lasten kanssa. päiväkoti ei tähän kuitenkaan ole tyytyväinen
huoh.. Nyt toiseen kertaan päiväkodin hoitaja sanoi, että kun mun lapset tulee ensimmäisinä ja lähtee viimisenä, eikä niillä ole koskaan viikolla vapaata, siis MITÄ HELVETTIÄ?!? oisko parempi että mulla ois viikolla vapaata ja lapset ois viikonloppuisin muualla hoidossa kun olisin sillon töissä?? vai alanko taas sossupummiks ja elän yhteiskunnan elättinä lasteni kanssa. Just kun itellä menee työssä hyvin ja lapset viihtyy pk:ssa ja kaikki sujuu, ni miten pk voi jankata siitä? mä maksan niille yli 400e/kk lasten hoidosta ja muuta. Mä sanoin kyllä tänään ihan suoraan ettei ole mahdollista ja että toinen vaihtoehto on että jään sitte kotiin ja lapset tulee hoidosta pois. Jotain se sitten mussutti kuitenkin lyhyemmistä päivistä! Lapset on siis 6 ja 2,5v.
no minä olisin tyytyväinen. onpahan mulla viikonloput vapaat ja illat viikolla aikaa olla lasten kanssa. päiväkoti ei tähän kuitenkaan ole tyytyväinen