Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niin ja piti vielä sanomani, kun kaikki jauhaa tosta rahasta, et onhan se hyvä et mies tuo rahaa taloon, mutta ei se raha korvaa sitä yksinäisyyttä, tai arvostuksen puutetta, jota mä tunnen.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Mutta mieti sitä puolta että jos tosissaan eroisitte...ja jos lapset jäis sulle...sitte ainaki tekisit yksin kaiken.
Mustaki tuntuu välillä että en pääse ees paskalle yksin. Mä antasin mitä vaan jos mulla olis rakas mies rinnalla, kenen kans voisin jakaa huolet ja murheet ja ilot.
Jos sulla on mies ketä rakastat ja se rakastaa sua, kannattas puhua sille miltä susta tuntuu...aika kuluu ja säki varmaan saat kurssin käytyä...
Niinhän se vaan menee että monet tekee työvuoroja muulloinki ku vaan 8-16
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Siis ei ole joka viikonloppu töissä? Hoitoalallakin ollaan aika usein joka toinen viikonloppu töissä, tai jopa niin että kaks viikonloppua töissä ja yks vapaa viikonloppu. Ja jos on yöt töissä niin eikö ole 10-12 tuntisia vuoroja, siitähän tulee äkkiä tunnit kasaan, mikä tarkoittaa enemmän vapaata.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niin ja piti vielä sanomani, kun kaikki jauhaa tosta rahasta, et onhan se hyvä et mies tuo rahaa taloon, mutta ei se raha korvaa sitä yksinäisyyttä, tai arvostuksen puutetta, jota mä tunnen.
No sano sitten että irtisanoo ittensä ja jää työttömäksi!! silleen saatte sitten yhteistä aikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Sä et taija osata laittaa ittees miehen paikalle... Jos se tosiaan tykkää työstään nuin paljon.
Mitä jos sun mies pyytäis sua luopumaan jostain mistä oot aina haaveillu?
Onko ihan varma, että sun huono olo johtuu pelkästään miehen työstä?
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:nyt mie en käsittäny vaikka luin pariinki kertaan. miten tuo baarityö nyt hankaloittaa niin paljon? jos viikonloppunakin menee klo 18 tai klo 21, miten siinä ei ole aikaa olla perheen kanssa? mie käsitin että yötyö loppuis joskus aamu 7 aikaan mut eihän 4 ole vielä paha? kun on sen lisäksi koko seuraava pv vaikka nukkuis 12.
mikset voi omia unelmia toteuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä mies aina yövuorossa,
onhan se aluksi outoa,mutta meillä ainakin nopeasti saatiin oma rytmi.
Jos miehesi tulee töistä klo.3 yöllä,hän herää jo puolilta päivin.
Siinähän on taas aikaa iltaan vaikka kuinka.
Ja noista yksinäisistä illoista,niihin tottuu ja toisaalta ei..
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niin ja piti vielä sanomani, kun kaikki jauhaa tosta rahasta, et onhan se hyvä et mies tuo rahaa taloon, mutta ei se raha korvaa sitä yksinäisyyttä, tai arvostuksen puutetta, jota mä tunnen.
No sano sitten että irtisanoo ittensä ja jää työttömäksi!! silleen saatte sitten yhteistä aikaa![]()
Jepjep... Ei tarvii edes yrittää ymmärtää, jos se on noin vaikeeta...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:tai no, tyhmä minä, et varmaan oo sanonu...et vois nukkua vähemmän...
Mutta se vaan on niin että aina ei voi tehä töitä pelkästään päivällä...
Kun mä tästä valmistun, mun pitää sulattaa yhteen iltatyö ja lasten hoito... sitä tässä pohdiskellen että miten se onnistuu... Elämä ei aina mee niinku haluis...
Ja miks sä et voi toteuttaa unelmia?
Alkuperäinen kirjoittaja sari:- miehellä siis unelmaduuni, joten mies tietty hyväntuulinen ja onnellinen
- mies tienaa hyvin, joten taloudellisia huolia ei ole
- kaikki vastuu kotitöistä ja lapsista jää äidille, joka on kurssilla ma-pe 8-16
- miehen vapaapäivät arkena
-lapset vaativassa iässä, nuorin vuoden ikäinen
mun ehdoitus ongelman ratkaisuksi on se, että äiti jää kotiin lasten kanssa. ainakin siihen, et kuopus on 3v. talous ei vaadi äidin tienestiä ja saahan perhe kotihoidontuen. arkena olevat isän vapaapäivät perhe voi viettää yhdessä ja tehdä mitä ikinä lystää. äidiltä jää stressaavat aamut poies, kun voi heräillä lasten kanssa kiireettä ja voi tehdä kiireettä aamutoimet. kun isä sit heräilee, äiti voi lähteä harrastuksiin arki-iltoina.