Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Joo, oon sanonu. Mutta jos se ei saa nukkua ei sitä kato irmelikään, se on kauheen huonolla tuulella jne.
Kyllä mä ymmärrän, ettei aina voi tehdä päivätöitä, mutta edes joskus?
Mä en lastenhoidon ja töiden lomassa jaksa opiskella. Ja mun unelma olis saada ammatti, olla jotain muutakin kuin työtön ja kouluttamaton lastentekokone. Oppisopimusta suunnittelin, mutta ei mun resurssit tule riittämään. Enkä mä kyllä töitäkään saa kun ei oo koulutusta. Mutta, itseäni voin siitä syyttää, mitäs en opiskellu nuorempana...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:et taija olla motivoitunu opiskeluun niin täysillä....
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:et taija olla motivoitunu opiskeluun niin täysillä....
Alkuperäinen kirjoittaja -:Meillä mies aina yövuorossa,
onhan se aluksi outoa,mutta meillä ainakin nopeasti saatiin oma rytmi.
Jos miehesi tulee töistä klo.3 yöllä,hän herää jo puolilta päivin.
Siinähän on taas aikaa iltaan vaikka kuinka.
Ja noista yksinäisistä illoista,niihin tottuu ja toisaalta ei..
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Kannattaa ajatella kokonaisuutta.Itse en suostuisi moiseen ratkaisuun,mutta jokainen tyylillään.Työ ei ole nro 1 elämässä silloin kun on perhettä...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Kannattaa ajatella kokonaisuutta.Itse en suostuisi moiseen ratkaisuun,mutta jokainen tyylillään.Työ ei ole nro 1 elämässä silloin kun on perhettä...
No pitäähän se leipä pöytään jostain hankkia?!
Jokainen tyyliillään,jotkut ramppaa sossun luukulla,toiset töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Kannattaa ajatella kokonaisuutta.Itse en suostuisi moiseen ratkaisuun,mutta jokainen tyylillään.Työ ei ole nro 1 elämässä silloin kun on perhettä...
Pitää,pitää.Etsisi muunlaista työtä.Mitä hyötyä tuosta työstä on jos perhe kärsii? Tuoko raha onnea tässä tapauksessa???
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:Minunkin miehellä on ainoastaan joka 5:s viikonloppu täysin vapaa, muuten on ainaki yksi vuoro viikonloppuisin, yleensä kaksi, tai sitten niin että koko viikonloppu on töissä.
Mutta....meillä mies pitää tuota poikaa sitten arkisin kotona kun on itsellään vapaata! Aina pitänyt muksuja kotona arkisin jos vapaita on, tietysti koululaisia ei voi....
Näkeehän se isä silloin niitä lapsia.
Tuo on taivaan tosi että parisuhdetta on vaikea hoitaa kun näkee harvoin, yleensä asiat pitää sitten puhelimessa puhua, inhottavaa on, tiedän.
Mutta nyt painun takaisin siivoamaan....meillä on nyt se 5:s viikonloppu eli mies kotona koko viikonlopun, nyt siivotaan ja sitten rentoudutaan..... =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Kannattaa ajatella kokonaisuutta.Itse en suostuisi moiseen ratkaisuun,mutta jokainen tyylillään.Työ ei ole nro 1 elämässä silloin kun on perhettä...
Pitää,pitää.Etsisi muunlaista työtä.Mitä hyötyä tuosta työstä on jos perhe kärsii? Tuoko raha onnea tässä tapauksessa???
Pitäiskö munkin sitten miehelle sanoa että ottaa lopputilin vakiduunistaan,koska se on vuorotyötäEi tule kesää ei
![]()