~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

kaz
kujakatit Täälläkään ei vielä mitään oireita mihinkään suuntaan... Mutta viimeistään huomenna pitäisi tätioireet alkaa :(

Toivottasti tästä pinosta saadaan suurin osa heivattua tuonne möhömahojen puolelle
++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Millukka Oishan se kiva nähä ittensä haamuilijoissa :heart: mutta, en taida vielä uskaltaa.....kun jotenki viiva vielä niin haalea, että josko se vaan on se viivanpaikka :ashamed:
Ajattelin taas testata keskiviikko aamuna, josko se viiva siitä ois sitten jo vahvistunu haamuksi....ja jos ei vahvistu, ni kaipa se on pakko todeta viivanpaikaks....huoh!!

Millukka ite sain plussan viimeksi vasta 5 pvä oletetun tädin.......
Omaa napaa.....tissit todella kipeet, tädin pitäis saavuttaa viikonloppuna?! Uskon vain ja ainoastaan viivanpaikkaan, kunnes toisin todistetaan :kieh:
Niin ja oikean rinnan nänninpää kutisee....oiskohan joku supersyyhy :whistle: :D

En tiedä pitäiskö olla =) vai :( eli kumpi on parempi. Mut niinkuin Millukka odotellaan eli peukut on pystyssä ja lauantai aamuna viimeistään testaan, nyt töihin. Ostin paketin siteitä mukaan jos vaikka ylläri tulee.

Nyt mä oon löytäny itteltäni oireita :D
Hiukset rasvottuu ihan hetkessä :kieh: Mietin jo viime viikol et mikähän tähän on syynä,mut tänä aamuna tajusin et näinhän se on ollu aiemminkin :whistle: ja nyt sit alkoi taas valkovuoto et saa ravata vessas vähän välii kurkkiis et ei vaa muutu punaseks :ashamed:
Mutta näin siis meillä ja testitkin tuli tänään :D kuinkahan kauan ne pysyy käyttämättöminä :/

Irmeli09
Kujakatit: Kuulostaa hyvältä. Sinulla nuo päivätkin näyttää hyvältä. Pitäisikö sinulla huomenna tulla tädin jos on tullakseen (ethän sinä häntä kuitenkaan sisään päästä, ethän). Oletko asettanut itsellesi jonkin testauspäivän?

ON: Minä sitten tein tänään toisen testin, tietty :D . Ensin istuin aivan masentuneena vessanpöntöllä ja tuijotin täysin negalta näyttävää tikkua kädessäni. Annoin tikun jo miehellekin ja sanoin ettei täällä mitään näy. Mutta ihmeiden aika ei ole ohi. Kyllä siihen sitten loppujen lopuksi viiva piirtyi ja kyllä se selvempi on kuin tuo eilinen. Ei tarvitse enää väännellä ja käännellä tikkua että viivan näkisi ja siinä se möllöttää. Olen kuitenkin vielä haamuilijoissa koska viiva on tosi heikko ja ilmaantuu testiin aika myöhään. Voi olla ettei tullut ihan 5 min aikarajan sisään (oli ehkä 7-10 min.).

Irmeli huominen tai torstai ois ne tädin tulopäivät.Sulle onnea vahvemmasta viivasta=)

mut minä hätähousu tein just testin ja tässä nyt oottelen viis pitkää minuuttii et uskallan mennä kurkkaamaa mitä se näyttää ;) Negaahan se näytti NIIN selvästi ku vaan voi,mut tosiaan niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy

maaliskuulle tsemppiä huomiseen :heart:

Irmeli09
Kujakatit: :hug: :hug: :hug: . Sovitaanko kuitenkin, että toivoa vielä on aina siihen inhorealistiseen tätiin asti. Nuo negat pitäisi kyllä kieltää lailla :headwall: (Kuvitellaan, että tuo on tädin pää jota seinään hakataan!)

Joo negat ja viivanpaikat....kukahan ne on keksinyt :kieh:
Kujakatit Päiväpisut voi näyttää negaa, vielä pitkään.....mä en usko noihin negoihin, niin kauan kun täti on poissa näkyvistä.....toivottavasti täti ois viimekerrasta uskonu, et sil on porttikielto meiän torppaan, kyllä mä sille viimeksi sen verran kovaäänisesti juttelin, että jos vielä uskaltaa tulla.... :kieh:

Jahas, ei muuta kuin hurraa huuto huutoneti nopealle myyjälle. Husin viikonloppuna pinon raskaustestejä ja ne oli tänään postilaatikossa odottamassa mua kun tulin töistä kotiin. Mies on iltavuorossa ja tyttö päiväunilla, eli olen melkeen itekseen täällä testi pinon kanssa... :eek: Ei mullakaan nyt ihan mahdottomasti tuota itsekuria ole! :kieh:

TIISTAI 2.12

marleena-84...kp 24/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 25/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 27/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 26/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 26/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 27/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 30/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 31/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:
Irmeli09....kp 26/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 30/28-30....yk.7......haaveissa 3.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------
vkolta 49:

TESTIPÄIVÄT:

TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------
vkolta 49:

vielä ei oo täti saapunu perskuta rallaa vaikka vois sit tulla sukkana kun ei kerta raskaanakaan olla :headwall: :headwall: eka ruskee tuhru havaittu tänään joten eiköhän se illan aikana marssi paikalle :snotty:

testasin ja siinä näkyy viivanpaikka tai haamu :x ja ekaa kertaa tässä projektissa näkyy mitään on kuitenkin näitä testejä tullut käytettyä jo jokunen kuu. No varmistustestin teen itsenäisyyspäivänä jos ei täti tule paikalle sitä ennen.

Irmeli09
Unelma3: Varovaiset onnittelut haamusta! Vahvistukoon se paksuksi plussaksi. :heart: Aamupissasta olisi varmaan ollutkin jo vahvempi. Minä en myöskään ole koskaan saanut minkäänlaisia haamuja tai muita joten myös minulla toiveet kohosivat eilen samantien kattoon kun häilyvän viivan harittavilla silmilläni testissä näin.
:D

Kaz: Pahoittelut tädin koputteluista. :hug: :hug:

Irmeli09
Millukka: Onko täti vielä pysynyt poissa?

Maaliskuu: Teitkös testiä?

ON: Siirryn haamuilijoista plussanneisiin. Tein tietty taas testin ja nyt sain kaksi viivaa pärähtämään ruutuun ihan testiajan sisään. Lisäksi käytössä oli mammaksin ei-herkkä testi joten sisänsä olen tyytyväinen että tuli noin selkeä plussa.

Testi tehty, ja kyllä....siihen piirtyi 2 viivaa, toinen edelleen haalea, mutta se on VAALEANPUNAINEN, vielä kuitenki sunnuntaina testaan, josko hakis sitten apteekin testin, eikös siinä apteekin omassa raskaustestissä oo herkkyys 25?! Todellinen helpoituksen huokaushan multa pääsee vasta, kun oon varma että täti ei enään tule!! Siihen asti kuljen varpaisillani....

Yhteistyössä