~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Hiljaiseloa täällä,alkaa pikkuhiljaa mieli kohentua ja ovis lähentyä :D taidanpa kaivella foolihapotkin taas esiin jos niillä ois vaikka positiivinen vaikutus :D yks kaveri tossa kertoi syövänsä useita greippejä päivässä(3-4)oliki tullu heti raskaaks,mut sai sit myöhemmin keskenmenon,ni totes vaa et tais greipit auttaa,ku heilläki yritystä jo takana useampi kierto

kaz
Kujakatit minullakin on tuolla noita greippejä, mutta en ole joka päivä muistanut syödä tai siis juoda, kun puristan ne :)

Jospa tämän pinon tarina loppuisi tähän pinoon (kiitos Millukka päivityksistä) ja siirryttäisiin muiden plussanneiden kanssa tuonne möhömahoihin :D

SU 14.12

marleena-84...kp 10/28...yk.5.....haaveissa 2.
kujakatit.......kp 10/27-29 ...yk.3......haaveissa 3.
kaz...............kp 10/28........yk.6.....haaveissa 1.
Millukka..kp 11/28-32..yk.15(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------
vkolta 49:

Millukka
kaz
kujakatit
marleena-84
kellopeliappelsiini
vkolta 1:

TESTIPÄIVÄT:

TO 1.1:
PE 2.1:
LA 3.1:
SU 4.1:

PLUSSANNEET:

vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------
vkolta 49:

Irmeli09
maaliskuu
unelma3
---------------------------
vkolta 1:

ovikset lähenee kaikilla :xmas: :xmas: hiljasta on kyl ku huopatossatehtaalla meijän pinossa :LOL: pidetään nyt viel tää kierto yhtä täällä ja plussataan loputkin nyt ketkä ei viime kierrosta saaneet plussaa tikkuun :flower:

Irmeli09
Täällä pidetään peukkuja pystyssä teidän puolesta :D . Tsemppiä oviksen metsästykseen, hyödyntäkään oviksen aika hyvin B). Täällä ei juuri peitot ole heiluneet tuon viime oviksen jälkeen :LOL: .

Irmeli 5+3

Nostetaas vähän tätä... Hiljaista on sitä ei voi kiistää. Taitaa olla aina tämä alku aika hilajiseloa kaikilla. Odotellaan vaan ja koitetaan bongata ovista ja siihen viittaavia oireita. Vielä olisi viikko töitä ja sitten loma. Mies on nyt viikonlopun hehkuttanut lomaansa joka alkoi lauantaina ja kestää pari viikkoa. Mäkin haluun jo lomalle! Vaikka en ole kauaa ollutkaan töissä niin haluiin jo kovasti jäädä miehen ja likan kanssa kotiin odottelemaan joulua. Koitankin nyt tän viikon päästä aina lähtemään töistä heti kun vaan mahdollista... Kyselen aamupäivä töitä ja kerään niitä mahdollisille tyhjille tunneille ja jos loppu päivästä jää luppo aikaa niin edotan pomolle että läden vain karkeasti kotiin ja merkkaa tunnit totuuden mukaisesti ylös milloin olen lähtenyt. Ei pitäisi jäädä tunnit vajaiksi vaikka joinain päivinävähän aikaisemmin lähtisinkin ja mä en oikein ymmärrä sitä miksi pitäisi notkua työpaikalla raapimassa napaa ja tappamassa aikaa jos ei kerta töitä ole enää sille päivälle (turhaa ajan ja rahan haaskausta jos kerta tunnit tulee täyteen muutenkin). Tällä viikolla pitäisi olla oviskin, joten todennäköisesti olen taas vähän muissa maailmoissa kun laskeskelen sitä. Jostain pitäisi keksiä rahaa että pästäisiin sukuloimaan ennen joulua, siinä puuhassa vaan menisi meidän joulurauhoittumiset vähän harakoille. Toisaalta isovanhempia haluaisin päästä katsomaan kun eivät ole enää kovin hyvässä kunnossa ja tiedän että nyt olisi mahdollisuus mennä käymään, seuraavasta mahdollisuudesta ei sitten olekaan tietoa.

Tänään on joulukalenterissa joulukukkien vienti tehtävä, ihunaa... Olisin jo eilen vienyt sijaisvanhemmilleni, mutta heille ei sopinut eilinen. Sovittiin että menen käymään tällä viikolla joku päivä töiden jälkeen. Ja anopille viedään joulukukka myös joku päivä. Olen koittanut ottaa joulukukat osaksi meidän perheen jouluperinnettä.

Tulipas taas lörpöteltyä niitä näitä, mutta ei kai tuo nyt ole niin viimeisen päälle vaikka tänne vähän muutakin kuin kuumeilua tulee. Nyt pesemään hampaita ja töihin...

MA 22.12

marleena-84...kp 18/28...yk.5.....haaveissa 2.
kujakatit.......kp 18/27-29 ...yk.3......haaveissa 3.
kaz...............kp 18/28........yk.6.....haaveissa 1.
Millukka..kp 19/28-32..yk.15(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
vkolta 49:

Millukka
kaz
kujakatit
marleena-84
kellopeliappelsiini
vkolta 1:

TESTIPÄIVÄT:

TO 1.1:
PE 2.1:
LA 3.1:kujakatit
SU 4.1:

PLUSSANNEET:

vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
vkolta 49:

Irmeli09
maaliskuu
unelma3
vkolta 1:

Kiirettä tääl pitää näin lähel jouluu,nyt oon laatikoitten teossa ja siivoukset kaikki tekemättä ja jouluvaelluksellakin olis kiva käydä viel illalla,mut saapi nähä innostuuko toi ukko yhtää,tuskin :/
Meillä on ollu aika lentoo nää viime päivät,eikä toi kalenteri lupaa kovin paljoo tyhjii hetkii tällekää viikolle ja vaikken kirjottaas päivittäin käykää ni yritän ainaski lukemaa ehtii =)
Oviksen bongailua tääl tulossa,tikutki muistin jo kiikuttaa veskiin,limat ainaski kuulostaa nyt lupaavalle =)
Onnea vaan meille kaikille,eiköhän se oo jo sovittu juttu,et kaikki nappaa sen kaks viivaa testiin vielä parin viikon päästäkin

kaz
Täällä tikuteltu jo parina päivänä, mutta ei vielä tulosta. Ainoastaan kontrolliviiva ilmestynyt :ashamed: Mutta ei se ole kammarin puolelle vaikuttanut.. Ihan sama mitä itse tekee, niin miehellä haluttaa silti :D

mä jos yrittäsin vetkutella tonne kolmantee päivää asti ennen ku testaan,katotaa kui muijan käy,varmaan oon jo uuteen vuoteen testi kourassa vaikka täällä vasta nyt viikonloppuna ovista bongailtu.

Hyviä jouluja kaikille,jos en vaikka enää koneelle ehdikkään :xmas:

MA 29.12

marleena-84...kp 25/28...yk.5.....haaveissa 2.
kujakatit.......kp 25/27-29 ...yk.3......haaveissa 3.
kaz...............kp 25/28........yk.6.....haaveissa 1.
Millukka..kp 26/28-32..yk.15(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
vkolta 49:

Millukka
kaz
kujakatit
marleena-84
kellopeliappelsiini
vkolta 1:

TESTIPÄIVÄT:

TO 1.1:
PE 2.1:
LA 3.1:kujakatit
SU 4.1:

PLUSSANNEET:

vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
vkolta 49:

Irmeli09
maaliskuu
unelma3
vkolta 1:

Ihanaa ku tänään päässy jo vähän rauhoittumaa,aattona meil oli talo täys ihmisiä,oli mun äiti ja sisarukset ja samoin myös miehen puolelta+sit vielä isomummo,kivaa oli kyllä,mut oli jälkikin sen näköstä :/ ja eilen oltii anopilla käymässä,tänää en sit yöpaidasta oo luopunutkaan :D
Meillä ainakin oviksen aikoihin peitot heilui ahkerasti,yritys kova ainakin päästä sinne odotuspuolelle =)

Yhteistyössä