~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Irmeli09
maaliskuu: :D :D :D :D . Upeita uutisia! Minä olen ihan varma, että sieltä se sinun viivasi vahvistuu. Sinulla on Kp:t pari päivää vähemmän kuin minulla ja minulla vasta tänään tuli tuollainen nk. luotettava plussa testiajan sisään. Mahtavaa! Hurjasti onnea!

Irmeli09 Kiitos :hug: Juuri ton kp:n takia en vielä oikeen kauheesti viitsis tuulettaa, vaikka mieli tekis huutaa taas koko naapurikunnalle asti :D Oonkin kulkenu koko aamun se liuska kädessä katsonut läheltä, kaukaa, ihan likeeltä, kulmasta, valolla ja ilman valoa, joka ilman suunnasta, ja siinä se vaan on :LOL:

No, nyt kun katon tota testiä, vaikka ei enää sais :ashamed: ni siihen päähän mikä kastetaan, ni testi-ikkunan ihan alkuun, niin sieltä lähtee pun. ohut viiva, joka koukkaa siihen ns. plussa viivaan.....mahtokohan kukaan ymmärtää.....olikohan se sittenkin susi koko testi?! :( :eek:

KESKIVIIKKO 3.12

marleena-84...kp 25/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
kujakatit...kp 28/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 27/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 27/29...yk.7...haaveissa 2.
unelma3...kp 31/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 32/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:
unelma3...kp 31/28-30....yk.7......haaveissa 3.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------
vkolta 49:

TESTIPÄIVÄT:

TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------
vkolta 49:

Irmeli09
maaliskuu

Siis Millukka sullahan on noi kp:t mukavasti ylikierroksilla.....voisit testata huomenna aamupisuista??
Mulla taas ilmenny menkkakivut alaselkään ja munasarjoihin....ettei vaan ois tullu liian aikasin testattuun :headwall:

Irmeli09
maaliskuu: Mulla juilii alaselkää koko ajan :eek: . Sen lisäksi olen kyllä tänään meinannut vääntää itkua ainakin neljästi :LOL: , lukisin raskausoireiksi. Sanoin miehellekin että onkohan tämä masuasukki tyttö kun noista meidän pojista ei nämä raskausoireet olleet ollenkaan näin voimakkaat näillä viikoilla :LOL: .

Minäkin parkuu ulvosin ja hoilasin autossa täysillä, kun sieltä radiosta tuli Jari Sillanpää: Taivas tietää.....mahto olla kanssa-autoilijat ihmeissään..... :LOL: Mulla kans esikoinen poika, eikä minkään valtakunnan oireita ollu raskaudessa....paitsi maha ja tissit, niin molemmat kasvo :D

Kone laittoi eilen 2+ sivut boikottiin ja nyt vast suostu toimimaan :kieh: :kieh: kyllä täällä on kirottu,meidän viikko ja mä en pääse ees lukee plussa uutisii |O

Onnea Unelma3 ja maaliskuu :heart: :heart:

Ei tätiä näy ei,pitäsköhän sitä aamulla testata tai jos malttas oottaa perjantai aamuu,ku voipi alkaaki viel huomen päiväl :whistle: eipä noihin päiväpisseihin juu oo pahemmin luottamista,mut kun itsekuri on mitä on :ashamed:

Millukallakin kuulostaa oikein lupaavalle,tsemppiä sinne

Pakkohan se oli aamulla testata ja negaahan se näytti :headwall: ja sit mä viisana ku tiedän et oon sitä sit hetken päästä roskiksesta kaivelemasta :ashamed: ni jätin sen laittamatta roskii ettei tarvi kaivella,mut se sittekään mikskään muuttunu :kieh: valkovuotoa tulee ja sen takii saa veskiskin ravata vähä välii kurkkii mitä sinne housuihin tulee :/ tulis nyt sit se täti jos on tullakseen,mä en tykkää tälläsest piinauksest :kieh: :kieh: :kieh:

Irmeli09
Kujakatit: Voimahali negan johdosta :hug:

Maaliskuu: Kyllä sinä vain olet raskaana, usko pois!!!! :D :D. Minäkin testasin vielä tänä aamuna :whistle: , kyllähän sen hienoa on katsella viivan vahvistumista päivä päivältä :D .

Mites Millukka ja muut?

TORSTAI 4.12

marleena-84...kp 26/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
kujakatit...kp 29/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 28/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 28/29...yk.7...haaveissa 2.
unelma3...kp 32/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 1/28-32..yk.15(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:
unelma3...kp 32/28-30....yk.7......haaveissa 3.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------
vkolta 49:

Millukka

TESTIPÄIVÄT:

TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------
vkolta 49:

Irmeli09
maaliskuu

Irmeli09
Moro kaikille!

Olisiko kiinnostusta sellaiseen, että laitettaisiin meidän oma pino pystyyn myös tuonne odotuspuolelle? Kaikki tässä vk 45/49 pinossa olleet voisivat käydä siellä kertomassa kuulumisiaan. Voitaisiin käydä houkuttelemassa mukaan noita vk 45 plussanneitakin. Ne jotka eivät vielä ole onnistuneet sitä plussaa saamaan voisivat liittyä mukaan kun se plussa tulee tai jos sitä aikaisemmin uskaltautuu vierailemaan tuolla odotuspuolella niin toki kuulumiset otetaan mielenkiinnolla vastaan jo ennen plussaakin :saint: . Minä ainakin kyllä lupaan käydä kurkkimassa täällä odotuspuolella teidän kaikkien vielä täällä kuumeilevien kuulumisia :wave: . Kertokaapa ajatuksia, minusta tämä porukka on ollut niin ihana etten miellään haluaisi teistä luopua :snotty: .

Yhteistyössä