~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

Irmeli09
Heippa!

Täytyykin maaliskuu tulla heti aamulla katsomaan tuloksia tuosta sinun dippailusta :p , peukut täällä pystyssä. Katsotaan kuinka saan unen päästä kiinni kun pitää pitää nuo peukut kohti kattoa :D .

Olen tehnyt vakaan päätöksen..... En aio missään olosuhteissa testata ennen tiistaita :whistle: . Tuo tiistai on dpo 12 ja minä en vain kykene uskomaan että minulla olisi mitään mahdollisuuksia saada minkäänlaista viivaa ennen sitä :/ . Virallinen testipäivähän on torstai, mutta minä testiaddiktin kauhulla ajattelen, että en ehkä kerkiä ollenkaan tässäkään kuussa testailemaan jos sinne asti odottelen :LOL: . Mitään muita syitähän minulla ei ole testin aikaistamiseen :ashamed: .

Oireet: Siis mitkä oireet? :kieh: . Kaikki on hävinnyt sen siliän tien. Ei mutta, juuri muistin :D , minullahan on ollut koko päivän hirvittävä pissahätä. En jaksa uskoa, että sillä että olen siemaillut vissyä (useita litroja) päivän aika on mitään tekemistä lisääntyneen pissihädän kanssa :LOL: .

Irmeli09 Noi testit polttelee kyllä niin tuolla kaapissa :whistle: ja mun kp:llä ei tuo plussa kyllä huomenna vielä pamahda näyttöön.....vaikka ei se varmasti pamahda 7 päivänäkään :ashamed: mutta minkäs mä itelleni voin...niin hätäinen, niin hätäinen :LOL:
Se on muuten jännää, miten sitä voi vieraiden ihmisten puolesta ja todellakin hengessä mukana jännäillä toisten tuloksia....ite ainakin kädet syyhyten odotellen teitin tuloksia aina :D

Taas omaa napaa....otin yhen oluen, toivossa että saisin pahan olon tunteen (esikoisesta siis yhen oluen aikana aloin voimaan pahoin, josta arvasinkin odottavani, siis jo ennen plussaa, jonka tein siis vasta n. vko jälkeen oletetusta tädistä ), nyt siis kuitenki kaavoihin kangistuneena etsin samoja oireita....tosin esikoisen pahoinvoinnit jäi tuohon olueen, voin siis valtava hyvin koko odotuksen :ashamed: En kuitenkaan ole mikään happo, siis elän melko alkoholitonta elämää, valtavan krapulan vuoksi, mutta nyt niin toivoisin jotain merkkiä.....jos menis ja pissais nyt jo purkkiin, niin sais siis johonki sitä rahaa taas kerran kulumaan, ja jos ei muuhun ni r-testeihin :LOL: No nyt tuo häpeilevä naama tuli tohon esikoisen oireiluun, se kyllä pitäis olla jo ton "yhen oluen" jälkeen......mutta kun en saa noita hymiöitä lisättyyn "jo kirjotetun väliin" ;)

LA 29.11

marleena-84...kp 21/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 22/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 24/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 23/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 23/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 24/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 27/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 28/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
-------------------------

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
TO 4.12: Irmeli09
PE 5.12:
LA 6.12: unelma3
SU 7.12: maaliskuu, kaz

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
----------------------------

Aamulla dipattu, ja kontrolli viivan lisäksi ilmestyi todella, todella haalea viiva, tihrustella piti, mutta ei käännellä, eikä väännellä, väristä en osaa sanoa, koska todellakin erittäin haalea.....oiskohan vaan se surullisen kuuluisa viivanpaikka!!?? :ashamed: Kyseessä Pregent stick liuska. Nyt odottelen rauhassa siihen 7 päivään, enkä tee välissä yhtään testiä, antaa vaan liiallisia toiveita :kieh:

Irmeli09
No mutta maaliskuu: Kyllä tuo haaleakin viiva kuulostaa hienolta. Nyt ei auta muuta kuin nostaa peukalovarpaatkin pystyyn sinun puolestasi :D . Minua jännittää hirvittävästi sinun puolestasi. Pystytkö oikeasti odottamaan tuohon ensi viikon sunnuntaihin testaamatta :saint: . Kerrassaan ihaltava ajatus.

Mites Millukka: Sinulla alkaa olla kohta päivät täynnä? :wave:

Mites muut pinoutuneet: Onko oireita kasautunut muille jaettavaksi asti, oireettomuuskin on yksi oire, muistakaa se :D

ON: Minulla on nyt muutaman tunnin ollut taas sellaista pientä piinaavaa juilimista tuolla selkäpuolella. Ei voi sanoa edes selkeäksi menkkakivuksi, mutta jotain kuitenkin.

Mies ahdistelee ja käskyttää lähtemään kauppaan.....

Yritän malttaa mieleni, en mene Prismaan, vaan käyn vaan lähikaupassa ja toivon ettei kauppias oo hommannu sinne niitä testejä, yksi liuska siis löytyy kotoota, jospa se tuolla kaapissa säilyis :headwall: Oon jotenki hämmentyny vielä tosta viivasta/viivanpaikasta, sillä oon paljonki tehny noita testejä, eikä ennen oo tullu mitään viivanpaikkoja.....toisaalta, kun googlasin kyseisen testin viivanpaikoista, on ihmiset saanu valtavasti noita viivanpaikkoja.....että kaipa niissä sitten on se paikka.... :ashamed: Joku kirjoitti, että kun testi kuivuu, niin viivanpaikka häviää.....mulla on se viiva siinä edelleen :eek: Mut nyt mä heitän ton testin ihan tonne ulkoroskikseen, ni ei varmaan tuu enää kytättyyn sitä :kieh:
Vaikka toisaalta, eikös se hcg useimmilla tuplaannu aina joka toinen päivä :p

Irmeli09
maaliskuu: Lukiessani tuota sinun viestiäsi minuun iski kerrassaan huumorhöysteinen mielikuva päähän. Näin nimittäin itseni näköisen tyypin tukka pystyssä silmät kiiluen syöksymässä ulkoroskiksen syövereihin (sellaiseen isoon joita saattaa nähdä kerrostalojen pihoissa) kaivellen raivopäisesti kaikki roskispussukat auki löytääkseen sen pois heittämänsä raskaustestin, jos vielä kerran sitä voisi vilkaista.... :LOL: :LOL: .

Joo, mieli tekis kyllä, mutta asutaan omakotitalos ja roskikset sijoitettu likemmäs tonne naapurin pihalle, vois toi naapurin perhe olla ihmeissään, kun meikäläinen roikkuis puoliksi roskapöntön sisällä :LOL: Kengän kärjet vaan vilkkuis.....

Miksiköhän mäkin psytyin näkemään itseni näköisen tyypin penkomassa roskista kun luin tuon jutun..? Huh huh, ollaan mekin... Nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä ja peukut pystyssä, että maaliskuun viiva vahvistuisi!

Täällä oli eilen jotain nippailua ja paineen tunnetta alamahassa oikeella puolella eilen. Tiiä sitten mistä johtu. Koitan olla kehittelemättä itelleni mitään oireita tähän kiertoon.

Irmeli09
Marleena-84: Mietin juuri tuossa itsekin, että onkohan näiden oireiden tarkkailu nyt sitten kuitenkaan kovin viisasta. Kuinkahan kovaa ja korkealta sitä putookaan jos täti päättääkin tulla kylään. Minulla kun ei tod. ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia parissa viime kierrossa niin nyt sitä on aivan jännittyneenä kun jotain pientä tuntuu jossakin päin kehoa. Viimeisimpänä "oireena" voisin listata sen kun minua alkoi tuossa heti ylönousun jälkeen itkettään tiene sitten mikä. Minua harmitti kun en saanut nukkua pitempään kun en ollut saanut unta ennen kello kahta. Muuten yö oli meidän kriteerien mukaan kerrassaan loistava. Pikkukakkonen tuli viereen vasta 6.49 eikä esim. 23.32 kuten monesti viime öinä. Mutta piti siis oikein mennä vessaan yksiksensä pyyhkimään silmäkulmiaan ja kokoamaan itsensä ;) .

Mutta siis vielä kaksi päivää tuohon ensimmäiseen testausaamuun eli tiistaihin.... :eek:

kaz
Toivottavasti maaliskuun viiva vahvistuu..

Hmm.. Täällä ei mitään oireita -> ovulaation jälkeinen nännikipukin häviämässä... Ja tosiaan hirvee kurkkukipu ja nuhaakin pukkaa.. (olen ollut viimeksi sairaana 8/07, että onhan tuo jo korkea aikakin)

Täytyy tunnustaa mä testasin perjantaina mut se oli nega. :ashamed: mut aina on toivoa ennenkuin alkaa menkat eli oireita suuntaan tai toiseen niin uskon vasta kun menkat huomenna alkaa :( Mut jos ei niin sit testaan ítsenäisyyspäivänä.

Peukkuja kaikille et viivat vahvistuu ja menkat pysyy pois tulevan 9kk.

SUNNUNTAI 30.11

marleena-84...kp 22/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 23/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 25/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 24/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 24/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 25/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 28/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 29/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
PE 5.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva

Huomenta. Nyt se sitten alkoi virallisesti meidän pinon piina viikko. Alku viikon testaajat ovat jo varmaan ehtineetkin aloittaa piina viikon jo loppu viikosta. Mä oon koittanut viikonlopun hokea itelleni että alku viikosta vasta alkaa piina ei saa jännittää vielä viikonloppuna... Melkein jopa olen uskonut itseäni... Huusin huutonetistä pinon raskaustestejäkin... Tulevat varmaan tällä viikolla ja siitähän se riemu repeää kun niitä on pino laatikossa. Jollain jos malttaisi tän viikon olla testaamatta niin olisi kauhean kiva juttu. En halua testata taas liian aikaisin ja ennen kaikkea en halua että käy niin kuin viime kierrossa (roskishaamu ja haamu ja sitten tulikin täti)... Pitää toivoa että työt vie sen verran energiaa etten jaksaisi miettiä asiaa niin paljoa ja kotona ehkä joulun lähestyminen alkaa viemään edes vähän huomiota pois vauvakuumeesta. Pitäisi vielä siivota kunnolla ennen sunnuntaita että saadaan silloin joulukoristeet esille. Joululaatikot tein tänä viikonloppuna paistamista vaille valmiiksi pakastimeen. Olen lähes ylpeä itsestäni jahka vielä paketoin kaikki lahjat niin alkaa olemaan hyvällä mallilla meitin joulupuuhat. Huomaatteko kuina psyykkaan huomiotani jo jouluun ja koitan hämätä teidätkin ajattelemaan jotain muuta kuin testaamista... :LOL:

Nyt iloista päivää kaikille. Lähden kampaaman naamaan ja tekemään eväät ja sitten töihin. Olen vissiin koko päivän tänään jäähallilla niin pitänee napata toppahousut jalkaan, josko ei tulisi kylmä ainakaan ja päivä menisi siltä osin leppoisammin.

Irmeli09
Marleena-84: Luin viestisi liian myöhään, et kerkinnyt hämäämään minua pois testaamisesta :saint: . Tiedän tänään ei ole torstai eli testipäivä, eikä tänään ole kaiketi edes tiistai eli tuo päivä jonka ilmoitin että ihan aikaisintaan silloin.... :ashamed: . Mutta kun tuo testi näytti niin yksinäiseltä ja hyljätyltä tuolla vessan kaapissa :whistle: .

Tulos: SELKEÄ HAALEAN HAALEA HAAMU!! Mieskin näki sen kun kuulemma käytti hieman mielikuvitusta :LOL: . Mulla on tänään dpo 11 joten en odottanutkaan, että sieltä saisi mitään sangen järityttävän vahvaa viivaa aikaiseksi :eek: . Nyt on kuitenkin täällä hymy herkässä. Nyt vain pidetään sormet ja varpaat pystyssä että viiva vahvistuisi. :p Pitäisköhän mennä tässä apteekkiin ostamaan laatikollinen raskaustestejä, mulla on kyllä vielä pari mammaksin raskaustestiä, mutta ne ei kyllä ole herkkää mallia..... :D

Testasin sitten vielä la illalla pregentillä....ei viivaa/paikkaa, eilen illalla ei viivaa/paikkaa, tänään aamulla piirtyi taas vaalea viiva, eilen ja tänään rfsu:lla :eek:
Irmeli09 b :D d
Nyt toiveet mulla todella korkeella, mut pudotus tulee korkeelta....uskoisin :ashamed:

MAANANTAI 1.12

marleena-84...kp 23/28-30...yk.4.....haaveissa 2.
maaliskuu.Kp 24/30...yk.3(km10/08)..haaveissa 2.
kujakatit...kp 26/28....yk.2......haaveissa 3.
kaz........kp 25/26-29........yk.5.....haaveissa 1.
kellopeliappelsiini...kp 25/29...yk.7...haaveissa 2.
Irmeli09....kp 26/25-29....yk.4.....haaveissa 3.
unelma3...kp 29/28-30....yk.7......haaveissa 3.
Millukka..kp 30/28-30..yk.14(km5/08)..haaveissa 5.

HAAMUILIJAT:
Irmeli09....kp 26/25-29....yk.4.....haaveissa 3.

UUTEEN KIERTOON LÄHTEE:
vkolta 45:

E-V-A
Millukka
salamander
unelma3
Irmeli09
kaz
kujakatit
maaliskuu
marleena-84
vkolta 49:

TESTIPÄIVÄT:

MA 1.12:
TI 2.12:
KE 3.12:
PE 5.12:

PLUSSANNEET:
vkolta 45:

toivova-84
Tiara
kukkaiskeiju
päärynärouva
vkolta 49:

Alkuperäinen kirjoittaja maaliskuu:
Testasin sitten vielä la illalla pregentillä....ei viivaa/paikkaa, eilen illalla ei viivaa/paikkaa, tänään aamulla piirtyi taas vaalea viiva, eilen ja tänään rfsu:lla :eek:
Irmeli09 b :D d
Nyt toiveet mulla todella korkeella, mut pudotus tulee korkeelta....uskoisin :ashamed:
jokos maaliskuukin lukeutuisi haamuilijoihin?

).( meikäläinen täällä kiekkuu edelleenkin ilman menkkoja,tänään varmaan illalla alkaa.... plussaan en usko kun negoja olen vaan saanut,viimeksi toissa iltana :headwall:

Irmeli09
Voi Millukka: Niin kovasti toivoisin sinulle sitä plussaa. Pysy täti loitolla meidän Millukastamme!!!!!

Maaliskuu: Sinulla vielä Kp:t kuitenkin aika vähäiset. Kuulostaa kuitenkin tosi lupaavalta että olet saanut noita haamuja jo useampia. Nyt aloitetaan kimpassa viivojen vahvistustalkoot. Saatais vauvoille muuten lähes samat LA:t. :D :D :D

Onnittelut Irmelille tälläkin puolella ja maaliskuullekin hienoiset onnittelut ja viivan vahvistukset.

Kukahan niistä oireista kyseli:tääl on ainakin yks oireeton...TAAS!mut onhan täs viel muutama päivä aikaa oireitakin ootella.

Plussatuulia kaikille,mä taidan nyt tilata niit testejä

Yhteistyössä