vk 33 kilopino!!=)

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
Ja nyt mukaan kaikki uudet ja vanhat!! :D
Kuinkas on viikko sujunut? Minun viikkosaldo on plusmiinus nolla...eilen oli vielä miinuksia, mutta tänään vaaka näytti sata grammaa enempi kuin viime viikolla (turvotusta??)... Herkuteltuakin on tullut, lauantaina oli juhlat joissa tietenkin tuli syötyä herkkuja ja viime viikko meni vähän kiikun kaakun muutenkin.. :whistle: Noh, ensi viikolla sitten taas miinuksia ja toivottavasti teille muille kuuluu iloisempaa!!!
Toivotan kaikille oikein suuria miinuksia ja paljon laihdutusmotivaatiota!!! :D :D
 
Reetta-Liina
Uutena liityn nyt sitten mukaan. Tänään aloitin laihdutuksen. Kokeilen ensin painonvartioita (vanhoilla lapuilla) ja jos ei toimi, kuten vähän pelkään (en nimittäin ole tarpeeksi tuhti pisteiden käyttöön "sääntöjen" mukaan).. Sitten otan kalorilaskennan mukaan. Saas nähdä miten onnistuu. Pudotettavaa 6-8kg.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2004 klo 06:49 Reetta-Liina kirjoitti:
Uutena liityn nyt sitten mukaan. Tänään aloitin laihdutuksen. Kokeilen ensin painonvartioita (vanhoilla lapuilla) ja jos ei toimi, kuten vähän pelkään (en nimittäin ole tarpeeksi tuhti pisteiden käyttöön "sääntöjen" mukaan).. Sitten otan kalorilaskennan mukaan. Saas nähdä miten onnistuu. Pudotettavaa 6-8kg.
tervetuloa!!!! :D eläkä ota liian raskaasti jos et ihan kestä pisteissä, mie oon ainaskin huomannu että vaikka monesti tuleekin syötyä vähän liikaa niin paino putoaa hyvin!!! Eipähän mene elimistö säästöliekille kun muistaa syödä tarpeeksi!!! :D (...ja sitäpaitsi, herkuttelu on kivaa!!! :whistle: :p :whistle: ;) :D )
hitaasti hyvä tulee!!!!! :D :D B)
 
Reetta-Liina
Kiitos.
Mä en saisi kai oikeasti käyttää painonvartijoiden pistesysteemiä, koska olen kuitenkin ihan normaalipainossa. Siinähän pitäisi olla ihanne painosta vielä +5kg.. Mutta mulla tulee oleen se tapa, että vähän "kaunistelen" ruokapäiväkirjaa.. Joten. Ja samaa mieltä. Hitaasti hyvä tulee. Laihdutin aikanaan vuoden aikana 10kg ja se pysyi niin kauan, kunnes aloitin pillerit (keskenmenon jälkeen) ja kahdessa kuukaudessa sain takaisin 6kg.. Otti päähän. Painonvartijoista tykkään sen takia, että sillä pyritään muuttamaan ruokailutottumuksia, jotka oli kyllä jo ihan mallillaan, ennen keskenmenoa ja siitä seurannutta masennusta. Mutta Mutta. Katsellaan mitä tapahtuu. Tsempit kaikille pinolaisille.
 
bikermama
hei! mahtuisko mukaan kilopinoon? oon tätä kilopinoa jonku aikaa seurannu ja ajattelin et jos tää motivois täs laihdutuksessa. mä oon 5kg saanu pois ja siihen se sit tyssäs!! 10kg olis viel pudotettavaa ja tuntuu ettei se lähde millään.
 
Anne-74
Hei Tintti ja muut mahottoman ihanat diettikamut!

Vaaka näytti nyt tokan viikon jälkeen -1kg, joten kaipa tässä ihan tyytyväisiä ollaan. Liikunta puoli vaan on ihan miinuksella...astmaatikkona kun ilma ei kierrä näin kuumalla, joten paras on pysytellä kotosalla. Laihtumisia!
 
=) hyvää huomenta
no siinä se ilosuus :'(
nyt onki sitten tullu taas puol kiloo lisää :'(
nyt en kyllä ihan oikeesti ymmärrä että mistä....
oon kävelly/juossu, uinu, pyöräilly ja pomppinu trampoliinilla....
huh no parempi tulos sitten toivonmukaan ens viikolla...
eli tänään 76.5
no tän remontin keskellä toivon löytäväni tietokoneen myös ens maanantaina :D , onneks ei vielä vessaremppaa joten vaaka löytyy kyllä :)
parempaa tsemppii muille...
hiljaa hyvä tulee
 
Meilläkin on remontti (tosi-iso) meneillään :D :D
Vaaka on paraati paikalla keittiön pöydän vieressä eteisessä, vessassa on pressut seininä (muuten kurkkii naapurit sisään) Eilen iski salama meidän pihasta puolet männystä, isäntä meinas heittää henkensä laitellessaan pressuja katolle sekä siinä vaiheessa kun lähti kattopellit liikenteeseen ja meinas kolahtaa kalloon!! :eek: :eek:

joo, no takas painonPUDOTUKSEEN, Vaaka näytti 71kg, on näyttäny jo monta päivää..
En nyt tarkkaan muista oliko viimeviikolla 71,5 eli sit olis taas 0,5kg pudotus päässy tapahtumaan!
Nyt on kyllä joutunu liikkumaan kun on muksujen kanssa uitu ja nauloja revitty laudoista ja on syömisissä pysytty kun ei oo silleen tehny mieli.
Eilen säästin pisteitä jotta voisin tänä iltana nautiskella töissä hampurilaisen :D

Mutta: mikä avuksi kun ei tunnu kukaan huomanneen mun 7kg painonpudotusta?? Vai valehteleeko meidän vaaka :ashamed: ?
 
Uusi olen. Tänään alotin laihiksen. Tein vihon jossa tarkat säännöt itelleni ja liikuntaohjeet. Kävinkin aamulla lenkillä rattailla...reippaasti puoli tuntia, hain patterit vaakaan ja mittasin itteni. Alan punnitseen itteeni aina sunnuntaisin. Nyt söin lounaaksi keittoa, näkkileivän ilman rasvaa(niin olen kyllä tehnyt jo n vuoden)kuhan päälliset on, puoli litraa vettä ja nyt jälkkäriksi vihreä tee poistaan nestettä :) .
Vihkooni laitoin hoikan kuvan itestäni kannustimeksi :D
 
Phyllis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2004 klo 11:34 Milana76 kirjoitti:
Jihuuu!!!!! =) Vihdoinkin on paino laskusuunnassa!! Viimeviikosta miinusta 1.8 kg, paino nyt 80,4 kg! On tullut liikuttua kohtalaisesti ja syötyä terveellisesti. Odotan jo kovasti ilmojen viilentymistä, koska lenkkeily 20+ ilmalla on aika hikistä hommaa!

Mieltä vain painaa kuukautisten poisjäänti (?)... myöhässä jo 10 päivää. Yleensä ne on olleet aika säännölliset. Tein raskaustestin ja se oli negatiivinen. En usko laihdutuksenkaan vaikuttaneen näin radikaalisti... NO, aika näyttää onko tämä vain väliaikaista vai mistä on kyse...

Tsemppiä kaikille laihdutukseen!!
=)
Mullakin oli menkat myöhässä viikon verran. Nyt ne kuitenki alkoi, ja menkkojen aiheuttamasta turvotuksesta ja viikonlopun mökkeilystä (tuli syötyä kaikenlaista ja juotuakin, eikä paljoa kaloreita tullut katottua) huolimatta tämän aamun välipunnitus näytti 200g vähemmän kuin viime torstaina. Elikkä tavoitteessa taidan pysyä, että puoli kiloa viikossa.

Torstaina tarkemmin, kun on "virallinen" punnituspäivä.

TSEMPPIÄ kaikille!!! :D :D :D

Ai niin, jostain kuulin, että jos ei käytä lainkaan rasvaa, niin se voi pistää kierron sekaisin. Elikkä rasvaakin tarvii, mutta kohtuudella ;)
 
Tintti1010
Kiva, että näinkin moni on taas päässy mukaan ja lisää porukkaa varmaan vielä tulee!! Ja tottakai kaikki uudet ovat tervetulleita, bikermama!! :) ...sekaan vaan!! :D
minullakin on astma joten lenkkeilyt ovat vähän näin kuumilla ilmoilla jääneet mutta torstaina kun alkaa koulu niin se on vähän pakko ruveta polkemaan joka päivä yht. 10 km!!
Ja nirzu: tuo kova liikuntakin voi nostaa painoa vaikka olisitkin solakoitunut, muistan vain jostain lukeneeni... :whistle: :D että eiköhän se siitä ens viikolla sitten!! :D
Susu: hurja sentään, tuo salamajuttu, mie oisin ollu varmaan ihan paniikissa, kun pelkään ukkostakin ihan älyttömästi... :whistle: :whistle: Ja ihan takuulla se kohta rupee väkisinkin näkymään kun oot noin upeesti saanut painoa alespäin!!! :D :D :D (monesti ihmiset ei vaan tajua aluksi sitä laihtumista, varsinkin jos näkevät siuta usein...itse kun laihdutin joskus aikoinani 25 kiloa niin yksi ystäväni sanoi, ettei hän pitkään aikaan tajunnut mitään, kun yks päivä vaan huomasi että olin laihtunut tosi paljon... :) )
 
Hei vaan kaikille!

Minä vähän repsahdin viikonloppuna ja pidin lauantain lisäksi vielä sunnuntainkin herkkupäivää :whistle: :D :x

Tänä aamuna vähän pelotti kun menin vaa´alle, mutta ei se näyttänytkään kuin 66,4 kg eli paino oli pudonnut 400 g viime maanantaista, JEE!

Nizru tuo sun urheilutahtis kuulostaa ihan siltä että lihakset kasvaa! Eli vaikka rasva palais, niin lihaksien kasvu kyllä eliminoi tehokkaasti. Lihaksethan painaa enemmän kuin läski!

niin ja joku ihmetteli kuukautisten poisjääntiä, minullakin oli myöhässä muutaman päivän kun ihan kunnolla aloin laihikselle. Minullakin yleensä säännölliset!

Tsempiä kaikille!
 
viidenäiti
Täälläkin iloisin mielin aloitetaan viikko. Paino on pudonnut puolikiloa!! Nyt on tullut liikuttua paljon ja sen tuntee kropassa. Eikä niin haluta syödäkkään herkkuja ettei lenkit menis hukkaan. Jaa no eipä tällä kertaa enempää, poika 5kk hermostuu vallan...

Ens viikkoon!!!

Hyvä ME!!!
 
Taidan nyt sitte hypätä mukaan kilopinoon. Nyt on sellaset 3kg lähteny pois öööö 3:ssa tai 4:ssä viikossa. 7kg olis vielä jäljellä. Mulla punnituspäivä joka torstai. Painonvartijoiden pisteillä olen ja on ollut apua. Tosin välillä tulee kirkuva himo mässäillä mutta yritän aina sokerinhimoni tyydyttää hedelmillä mutta sorrun sillon tällön. No, mut kai sitä saa välillä vähä herkutellakin. olenkin päättänyt että kerran viikossa saan syödä mitä haluan, joku joskus sanoi että oli hyväksikin hemmotella itseä että saa palautusta laihdutukseen.No mut tiiä häntä.

Miten muilla...?
Paljoko olette laihtuneet ja missä ajassa...?
Uus olen niin en tiedä...
 
mindis
:D NIZRU:mä oon kans samaa mieltä et nyt sulla kasvaa lihakset ja paikat kiinteytyy ;) otas mittanauha kehiin ja puntari piilloon SITÄ SUOSITTELEN MUILLEKIN :D

mun viikkoni meni kans plus miinus nolla :p eli 92 on edelleen ja kyllä harmittaa ku viikon kärvistelee ettei syö hyvällistä ja tässä on tulos \|O \|O ei siltin kyllä mun maha on hiukan pienentyny huomaa vaatteissa ja mittanauhalla :D

mä kun imetän vielä täysillä eli Miia on nyt vähän yli 2kk ni tuli mieleen et jos elimistö ei "anna nyt laihtua"vaan tarvii kaikki ylimääräset käyttöön ni mä sit ajattelin et en laske mitään pisteitä vielä vaik oon kyl syöny ylimääräsiä muutenkin aluks mut ku syön terveellisesti,säännöllisesti ja liikun niin ei ainakaan paljon pitäis lisää tulla ja la mä vaan herkuttelen(eilen kultahippusten tykönä söin 2 pullaa :ashamed: mut ku oli niin hyviä ja oli ite leiponut et voinu vastustaa kiusausta :D ja sit illal mentiin viel jumppaan ni sain ne anteeksi..vai sainko :D ha ha

tsemppiä kaikille edelleenkin ja yritetään kestää tää kuumuus ilman jätskiä ja limua.. :p

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2004 klo 13:58 mindis kirjoitti:
eilen kultahippusten tykönä söin 2 pullaa :ashamed: mut ku oli niin hyviä ja oli ite leiponut et voinu vastustaa kiusausta :D ja sit illal mentiin viel jumppaan ni sian ne anteeksi..vai sainko :D ha ha
Moikka bestis.. :) !!
Kyllä sä ne pullat kulutit eilen siellä rääkkijumpassa, eiks jep :whistle: ;) ?!!

Hurjasti tsemppiä kaikille laihduttajille ja mukavaa, että ootte uusia saanut ihan hurjasti mukaan!!!

Huomaatteko,en mä osaa täältä varsinkaan maanantaisin poissa pysyä vaan pisin päivää käyn kurkkimassa, että mites on laihtarikamuilla mennyt :) !

olette te muuten kaikki niin ihania, että väkisin teitä tulee ikävä ja jopa sitä laihdutusta siinä sivussa :eek: ?!
viittaan tuohon tärkeää asiaa kilopinolaisille, siinä olitte kaikki niin ihanasti kirjoitelleet onnitteluja ja muita, että kyynel silmin niitä luin, mutta minä palaan..se on varma ja siihen saakka viihdyttelen ja tsemppaan teitä muita ihan muuten vaan ilman laihdutusta :D !
 
Phyllis
No mutta, enhän malta olla poissa ;)

mindis, mulla ainakin imettäessä teki jatkuvasti mieli jotain herkkua. Imettävä äiti kuitenkin tarvitsee energiaa maidontuotantoa varten vähintään sen 500kcal päivässä enemmän kuin normaalisti, jotenka makeannälkä varmaan on luonnon tapa pitää huoli siitä, että jälkikasvulle riittää apetta. Ja kummasti se suklaanhimo väheni, kun lopetti imettämisen, ja tuntui helpommalta aloittaa painonpudotus.

Ja sitten ilouutinen :) Sovitin aamulla viime kesänä ostamiani shortseja jalkaan ja yllätysyllätys NE MAHTUI!!!! Samoin mahtuivat lempparisammarini ajalta ennen raskautta :D :D :D :D
Kuukausi takaperin eivät menneet edestä kiinni...Nyt ehkä jopa kehtaisin lähteä liikenteeseen niissä sammareissa...

Motivaatiota tuli taas roppakaupalla lisää, kun yksi välitavoite saavutettiin, eli mahtua vanhoihin housuihin =) seuraava suurempi askel on päästä 6 alkaviin lukemiin, joihin enää vajaa 4kiloa matkaa =))

Niin joo, ja mullahan paino lähti putoamaan vasta kaksi viikkoa aloittamisen jälkeen, joten ei kannata lannistua, jos ei heti viikossa tule tuloksia. Toisaalta jos ekan viikon jälkeen putosi kaksi kiloa, ja sen jälkeen ei mitään, niin ei edelleenkään kannata lannistua, koska se ekan viikon huima pudotus on nestettä - kunhan malttaa pitää itsensä ruodussa, niin varmasti lähtee paino putoamaan!

Itse ainakin sallin itselleni repsahtaakkin silloin tällöin, ei ala homma maistua puulle. Kuten nyt tulevana viikonloppuna kaverini polttareissa, en tasan tarkkaan aio laskea ainoatakaan kaloria sinä päivänä!!! Mulla on loppuelämä aikaa saada sen päivän ylimääräiset kalorit kulutettua ;)

Tsemppiä muillekkin!!! Me onnistutaan varmasti!!! Kuka nopeammin ja kuka hitaammin, mutta JOKAINEN saavuttaa sen tavoitepainon jonain päivänä. Jos ei ens viikolla, niin viiden vuoden päästä ;) B) :D
 
Magdalena77
Hei Kaikki! Täällä kans uusi kilopinolainen. Pari viikkoa oon ollut laihiksella ja paino on tippunut vajaat kaks kiloa. Ihan hyvin menee. =) Vielä ois pudotettavaa reilut 10kg, jotka jäi viime raskaudesta. Painonvartijoiden pisteitä siis laskelen..
 
Elina83
hih.. nyt ollaan jo sadan paremmalla puolella :D
mut edelleenkin kauas on pitkä matka...
mut ihan hyvältä näyttää. ihme kumma on tullut miinusta, vaikka viikonloppu meni syöpötellessä.. on se kumma, että jos vähänkään laittaa makeaa suuhun sitä haluttaa lisää.. eli pitää pysyä kaukana karkeisa yms.. :/
ostimpas muuten perjantaina cd/mp3 korvalappusysteemin. jospas nyt kehtaa paremmin polkea.. ei oo niin yyksi näistä. isäntä vaan heti tuumaili, että kohan et jää sit auton alle.. :\| uskaltaakohan sitä ees testata..
no... eiköhän sitä sen verran oo viel itsesuojelu vaistoa jälellä...
elikkäs... pyöränselkään mars!!!
 
mindis
=) anteeksi NIRZU mä kirjotin sun nimen väärin tuolla taannoin :ashamed: :D

juu kaitpa se niin on että luonto hoitaa tehtävänsä eli imettävä äiti saa vähän ylimääräistä"herkutella"mut ei hullun tavalla niinku mä olen ennen tehny :ashamed: 30kg nous paino raskaudessa ja vauva painoi 2.5kg et miettikääs mihin ne muut kilot meni :p

äsken pesin mattoja sai vähän liikunta pisteitä ;) ja ke mennään vanhimman lapsen kanssa eskaritutustumiseen ja Pyörällä!!mahdankohan enää osaa edes ajaa on siitä vaan niin pali aikaa :p
 
Uutena myös minä täällä ja kun alkupaino oli 61,3kg niin aamulla sitä oli 58,4 kg. Viikon on laihis kestäny, tosin ei pilkun tarkkaa enää viikonlopusta lähtien, kyllästyin jatkuvaan nälkään. Tavoite olisi siinä 55 kg hyvä ja 50 kg oikein hyvä :)
 
Jihuu!!! Vaaka näyttää -2kg kahden viikon takaiseen lukemaan eli tällä hetkellä 75kg, siis kilo per viikko. Hyvin on lähteny sujumaan tämän kertainen painonpudotus, saas nähdä miten jatkuu... tuskin enää samaa tahtia... Tsemppiä niin uusille kuin vanhoillekin pinolaisille!
 
sofia04
Paino pysyy samassa... Tiedän kyllä syynkin. Mies kesälomalla ja hän ei suostu syömään laihdutus ruokia :/ :/ Ite oon niin laiska etten viitti tehdä montaa erilaista ruokaa :( :( Syyskuun alusta aloitan ravaamisen painonvartijoissa :)
 

Yhteistyössä