vk 34 kilopinoon kaikki, mars mars...=)

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Vihdoin jotain edes tapahtunut,paino on ollut 71 vaikka kuin kauan,nyt viikon aikana -200g

eihän se paljon ole,mutta parrempi se kuin ei mitään


Täytyy ottaa itseä niskasta kiinni ja ruveta liikkuun enemmän

Toivottavasti minullakin lähtee painoo tässä laskemaan tsasta tahtia.
:) :)
 
syysvuokko
Unohdin tänäkin aamuna käydä vaa'assa, mutta luulen, että kyllä se näyttää jotain 78 kg!! Ja tällä pituudella, voihan venäjä!!! Mutta eilenkin sitten jaksoin tsempata iltaan asti, kunnes isäntä kymmeneltä illalla alkoi grillaamaan makkaraa!!!! Ja minä onneton lomalainen tietty sorruin! Mutta tänään aion jättää makkarat väliin, ja tehdä pihalla miehen kanssa pihahommia, niin että kaloreita kuluu oikein urakalla!!
Kiva, että on mukava porukka, joka jakaa niin ilot kuin surutkin tän laihduttamisen suhteen! Siellä oli joku jaksanut tsempata oikein urakalla.... hienosti yli kuus kiloa pois.....!!!=)
 
öö miten nää päivät menee niin nopsaan....remontin keskellä ku ollaan... koneenki siirsin jo viimeviikolla keittiöön turvaan...ja kiitos kannastavista kommenteista..joo kyl sen ihan oikeesti huomaa vaatteissa että jotain muutosta on tapahtunu....kyl se kävelyjuoksu jotain auttaa...vatsalihasten kanssa oon ollu tosi laiska :ashamed: ... no ei muuta ku niskasta kiinni taas... no nyt oli paino sentään tippunu sen puol kiloo , mul onki sellanen ikivanha vaaka mikänäyttää puolen kilon tarkkuudella.... :)
joo siis paino ny 76kg tai oli maanantai aamuna... mut joteski aika niin kortilla ei oo mukamas kerenny kirjautumaan sisään ja tulla ilmoittamaan painoa aiemmin... oon kyl välillä käyny lukasemassa muitten kuulumisia....mahtavia tuloksia tullu ja vaik toisilla välillä plussaa ei huolen häivää... ne kyl ropisee pois :D
 
Phyllis
Tortai on toivoa täynnä...Puntari näytti aamulla 73,4kg, eli 200grammaa viime viikkoista vähemmän! :ashamed:
Olen kyllä vähän nyt lipsunut, tullut syötyä mitä sattuu ja milloin sattuu - juuri ja juuri ehkä alle 2000 kilokalorin olen pysynyt...kun päivän tavoitehan on sen 1800... :whistle: :eek: :/

No, pääasia, että suunta on alaspäin eikä päinvastoin....Kunhan saan saateltua serkkuni avioliiton harmaaseen (?) satamaan huomenissa, niin sitten palaan taas ruotuun ;) Otan kunnon tsemppiviikon - toivottavasti tuottaa tulosta, ja voin ens torstaina ilmoittaa vähän suurempia miinuslukemia...

Tavoitehan oli, että puolisen kiloa lähtis viikossa.

Kyllä teillä muilla on tullu tosi hienoja tuloksia!
Tsemppiä kaikille!
- kyllä tämä tästä! ;) :D B)

 
Do Dii!
Nyt on sitte aamulla punnittu ja tulos -1,4kg JEE :D Mä jo ehdin säikähtää että mun taantuma oli jatkuvaa. Tosin kuluneella viikolla olen aika lailla laiminlyönyt pisteet, hyvänhimo voittanut aina välillä. No mut nyt pitää ottaa itteä taas niskasta kiinni ja laskee ne pojot kunnolla ja käydä käveleen.
Toivottavasti tää painonlasku jatkuu ettei tartte taas kieriä ittesäälissä morkkis päällä...
 
mindis
:D heippa!mä oon vähän myöhässä kilopinossa mut parempi myöhään kun ei milloinkaan ;)
juu niin mä tilasin www.mammadieetti.net laihdutusohjeet tai paremminkin ruokavalionmuutoksen meinaan saa syödä tosi hyvin enkä oon punninnut tai laskenut kaloreita vaan syönyt kuitupitoista ja vähärasvaista ruokaa niin paljon et ei oo nälkä ollut.
SUOSITTELEN KAIKILLE ET KÄYKÄÄ TUTUSTUMASSA NOILLA SIVUILLA SIEL ON ILMASEKSIKIN PALJON RUOKAOHJEITA JA ASIAA!!!!
niin mulla lähtö oli jotain 93 viime su ja nyt on pe ja aamulla näytti vaaka88.9 :D meinasin pyllylleni lentää :D oon kyl käynyt uimassa pari kertaa nyt täl viikolla ja vauvalla tiheänimun kausi et voi nekin vähän ennemmän sit tiputtaa mut TÄSTÄ ON HYVÄ JATKAA :D :D
 
Jäi vähän lyhyeks tossa viime kirjoitus että pieni lisäys :D
Nyt Paino kävi jo alle 70 (eli 69,5) mutta taas nous 70,5 :ashamed:
No, nyt on taas SE vaihe, katsotaan tippuuko maanantaihin..

Työvaatteet vaihdoin jo 2 numeroa pienempiin!!
Siltikään ei porukka huomaa mun laihtumista :ashamed:
Paras kaveri joka on mut nähny viimeks kauan sitten sanoi suoraan että saman näköinen kun ennen..
Kai pitää vaan jatkaa etiäppäin sen kummempia lannistumatta!

Toivottavasti nyt maanantaina olis sit alle 70, olis meinaan jo puol voittoa! Alle en oo painanu kun viimeeks ensimmäisen lapsen odotusaikana alussa :D
 
Anne-74
Tässä harmaana maiskuttelen huuliani....öööö....kumosin kaksi lasillista punaviiniä ruoan kera, niin kuin mulla on ennen ollut tapana tehdä noin kerran viikossa. No tuskin tämä painoa kauheasti nostaa, ainakin mieltä nostattaa....joten kaipa sitä voi ihan hyvällä omallatunnolla silloin tällöin lasin pari ottaa.

*iiiik, jännittää maanantaiaamun punnitusta*
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.08.2004 klo 18:38 Manta76 kirjoitti:
Tjaah...mie en oo varmaan kuukauteen tänne kirjotellutkaan... Tosin on toi motivaatiokin kadonnut johonkin...
Tsemppiä kuitenkin muille!
Nyt kuule manta otat vaan ittees niskasta kiinni ja tuut huomenna mukaan!!!! Kyllä miullakin on nollut motivaatio onkelmia ja huomisaamun punnitus ei varmaan miinuksia näytä, mutta silti oon sinnillä täällä joka viikko ilmoitellut, joten sinäkin voit joukkoon liittyä!!! :) Mie aattelin että huomisesta vähän niinku nollaan tilanteen ja rupeen ihan uudella innolla taas pudottamaan painoani!!! Kyllä se vaan niin on että jokainen laihduttaja kokee varmaan jossain vaiheessa motivaationpuutosta ja monena viikkona paino saattaa tulla ylöspäin..(niinkun miulla :whistle: ) mutta, kun ei vaan luovuta niin jossain vaiheessa on takuulla ihannepainossaan, oli se tie kuinka mutkainen ja pitkä tahansa!!! :D
 
Voi apua....kun mulla lähti silloin ekana viikkona jopa 2kg400g ja nyt menin 2 kertaa tossa viikolla punnitseen ja oli alkanu nouseen hiukan takasin :ashamed: ....vaikka kaikkeni oon tehny. Täällä taasen imutan vettä ja syön ananasta jotta neste poistus. Huomen aamulla punnitus...huoh...ei kai kummonen tulos.
 
Phyllis harmaana
No mutta hyvät naiset :) Kyllähän me ollaan sellaisia vekottimia, että tiettyyn aikaan kuusta sitä nestettä nyt vaan kertyy enemmän ;)
Elikkä ei kannata heittää lusikkaa nurkkaan taikka masentua, jos ei paino laske toivottuun tahtiin vaikka kaikkensa tekisi. Itselläni oli viikon saldo -200g, ja syykin löytyi - ei pelkästään siitä, että olen kyllä herkutellut vähän enemmän, niin luulempa, että myös kierrolla on siihen vaikutusta - vieläpä enemmän, kuin satunnaisella herkuttelulla, koska liikunta kuluttaa ne herkuttelukalorit kuitenkin. Ovuloin nimittäin tällä viikolla (tiedän, koska olen niiiiiiiinnn kipeä aina 2 viikkoa ENNEN menkkoja). :\|

Mutta huomenna kaivan sen motivaation tuosta läskimakkarasta taas, ja jatkan siitä, mihin viikko sitten jäin :) ;) :whistle:

TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!!
 

Yhteistyössä