vk 33 kilopino!!=)

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
*Kurkkaa arkana tänne laihisten joukkoon* Ajattelin minäkin liittyä joukkoon, josko sais vähän kannustusta kilojen karistamiseen. -Täällä vaan on melko hoikkaa porukkaa meikäläiseen verrattuna ja minun painonpudotustavoitteeni onkin 20kg... Eli minä tänne jään varmaan viimeisenä palstailemaan, kun te muut ootte saanu ittenne timmiin. Tänä aamuna vaaka näytti 88.9kg, alkuperäinen paino oli 93,5 about kk sitten kun aloin pointseja laskemaan. Kelpaanko kyytiin?
 
ellun kana
hei vain! en ole ehtinytkään tähän kilopinoon pitkään aikaan. ja vetäjäkin on näköjänsä vaihtunut. =) hei vain tintti1010!
mutta mun saldo viime viikosta on +-0.eli samoissa lukemissa jumitetaan.. :/ tosin herkuteltua on tullut,monet synttärit juhlittu viime viikolla.. :whistle: mutta nyt taas tsemiä ja uusin voimin laihduttamaan. =) =)
 
Täs on jäänyt viikko tai pari väliin,mutta jos taas kerkiäs paremmin.
Viime viikolla oli 3synttärit yhdet oman lapsen,eli herkkua on mennyt nappariin,eilinen päivä meni huvipuistos muksujen kanssa,ja energiaa kului,en ole varmaan n.5kuukauteen nukkunut niin hyvin kuin viime yönä

Mutta itse asiaan,paino on pysynyt edelleen samassa eli 71,siinä se on ollut jo 4viikkoo,(vanha vaaka)

Mutta kiva kuulla että jotkut on onnistunut :)
Tsemppiä kaikille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2004 klo 10:44 Angel kirjoitti:
*Kurkkaa arkana tänne laihisten joukkoon* Ajattelin minäkin liittyä joukkoon, josko sais vähän kannustusta kilojen karistamiseen. -Täällä vaan on melko hoikkaa porukkaa meikäläiseen verrattuna ja minun painonpudotustavoitteeni onkin 20kg... Eli minä tänne jään varmaan viimeisenä palstailemaan, kun te muut ootte saanu ittenne timmiin. Tänä aamuna vaaka näytti 88.9kg, alkuperäinen paino oli 93,5 about kk sitten kun aloin pointseja laskemaan. Kelpaanko kyytiin?
Hei! Ei tossa mitään.. Meitä on monia useamman kilon pudottajia täällä.
Mulla oli pudotettavaa 29kg ja nyt on vielä 22 jäljellä, eli -7kg!
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2004 klo 12:39 ellun kana kirjoitti:
hei vain! en ole ehtinytkään tähän kilopinoon pitkään aikaan. ja vetäjäkin on näköjänsä vaihtunut. =) hei vain tintti1010!
mutta mun saldo viime viikosta on +-0.eli samoissa lukemissa jumitetaan.. :/ tosin herkuteltua on tullut,monet synttärit juhlittu viime viikolla.. :whistle: mutta nyt taas tsemiä ja uusin voimin laihduttamaan. =) =)
hei vain!! Tuu vaan ihmeessä nyt mukaan uudestaan, vaikka onkin vetäjä vaihtunut...!! ;)
 
Saisikohan tämäkin mamma kilojaan karsittua täällä vähän paremmin???
Elikäs mulla on nyt paino tossa 90kg hujakoilla ja ajatuksena olsi joku 75-70 kg et matkaa olisi ja paljon...
Ne raskaudet...
Nyt oon tässä jonkin aikaa jo yrittänyt olla et jätän tän iltasyönnin pois ja karkkipäivä on kerran viikossa (vitsi et maistuukin silloin hyvälle :p :p )
JOskus oon painonvartioiden pisteillä alkanut laihduttaa mut sitten elemässä tapahtui paljon kaikkea ja laidutus jäi...
Nyt ajattelin ensin näin kotikonstein kokeilla ja jospa tää edes auttaisi pikkaisen :)
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2004 klo 22:13 emmiina kirjoitti:
Saisikohan tämäkin mamma kilojaan karsittua täällä vähän paremmin???
Elikäs mulla on nyt paino tossa 90kg hujakoilla ja ajatuksena olsi joku 75-70 kg et matkaa olisi ja paljon...
Ne raskaudet...
Nyt oon tässä jonkin aikaa jo yrittänyt olla et jätän tän iltasyönnin pois ja karkkipäivä on kerran viikossa (vitsi et maistuukin silloin hyvälle :p :p )
JOskus oon painonvartioiden pisteillä alkanut laihduttaa mut sitten elemässä tapahtui paljon kaikkea ja laidutus jäi...
Nyt ajattelin ensin näin kotikonstein kokeilla ja jospa tää edes auttaisi pikkaisen :)
Juu, mukaan vaan!!! :D Miuta ainkin on tää kilopino tsempannu tosi kovin tässä laihdutuksessa!! Tosin tää viikko on alkanut aika nihkeesti, on tullut tänäänkin syötyä ihan olan takaa... :whistle: :/ ...no, huomenna pitää sitten syyä ERITTÄIN kevyesti jos haluan vielä uskoa maanataina miinuksiin... :whistle: ;) :D (ja tietysti koko loppuviikko!) :D
 
Phyllis
No niin :eek: Viikon virallinen punnitus antoi viime viikkoon -300grammaa...Olin ensin vähän pettynyt, mutta kun ajattelee, että kahden viikon tulos on yhteensä 1300grammaa miinusta, niin eihän tuo paha ole :D

Elikkä laihdutusviikon 5 jälkeen paino 73,6kg (17.7 paino oli 75,4). Ja mittanauhatuloksia tähän kanssa: vyötärö 88.5cm (12.7: 92cm), alamahan läskimakkara 98.5cm (12.7 104cm) ja lantio 100 (12.7 104cm). Sain puntarin vasta kun olin viikon verrran elänyt uutta, terveellistä elämää. Juhannuksena kun kävin puntarissa, paino oli 78kg, joten hyvin on lähtenyt :)
Elikkä nyt ois oikeasti laihdutusviikko 6 loppunut, mutta ihan sama, pääasia, että elämäntapamuutos alkaa tuottaa tulosta :D B)

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin :D :D

Hmm...kyllä nuo senttilukemat on paljon kannustavampia kuin kilot ;) :p

 
No niin jos vaikka nyt saisi motivaation nousemaan itselläkin tähän laihdutukseen. Kerran jo pikkasen pois sain mutta repsahdin herkkuihin pitkäksi aikaa ja hups, kilot palasivat. Tavoite olisi pudottaa noin 10kg. Maanantaina heitän painoni 34vk:n pinoon!
 

Yhteistyössä