KILOPINO vk 12

Heippa vaan taas! Viikko takana ja 1,3kg kevyempänä!! =) =)
Elikkä paino nyt 80,6kg ja viime viikolla 81,9 ja alussa 91,6
miinusta siis 11kg hitaasti on paino tippunu ainakin omasta mielestä ku olen tällainen hätähousu! eiköhän tämä tästä, hitaasti mutta varmasti!
Koittakaahan ny kirjoitella ettei lopu koko kilopino \|O
:hug: :hug:
 
moikka!!hienosti oot saanut painosi tippumaan, sillä mulla meni 12,5kg tiputtamiseen 7kk :whistle: ja olin siihenkin ihan tyytyväinen silloin!!

Nyt kun vauvaa odotan niin en tietysti kilopinoilekaan, mutta kauhulla huomaan, ettei kilopinoile moni muukaan, vaikka silloin niin vannottivat jatkavansa ja pitävänsä kilopinon pystyssä, jotta minäkin pääsen sitten taas teidän kanssanne jatkamaan :/ , mutta kovinpa hiljaiselta näyttää, joten älkäähän hyvät immeiset luovuttako, vaikka paino välillä tuntuukin junnaavan pitkäänkin paikollaan, sillä kyllä se siitä sitten taas tippuukin, kunhan jaksaa sinnitellä eteenpäin ja vaikka plussaa tuliskin niin minusta ainakin ois kiva, että nekin ilmoitettais tänne, sillä sitähän tää laihdutus on..ylä- ja alamäkeä ja on mukava huomata, ettei ole ainoa, jolle on tullut sitä plussaa =) !

Kaikille kovasti tsemppiä !!

t.kultahippuset rv38+4
 
Hellurei! Kovinpa on pieneks tää porukka kutistunu, kun ei oo tän enempää ilmottautuneita. Mä ite olin viikko sitte reissun päällä joten en päässy ilmotteleen, mut nyt ollaan taas kotona ja eipä noi tulokset kovin hyviltä näytä :eek: , kilo on tullut takasin ja se ei oikein innosta, mut nyt en kyllä luovuta kun kevätkin on jo näin pitkällä. Ilmat alkaa lämpeneen ja ei tarvi pakkautua niin paksuihin toppakerroksiinkaan enää, on paljon kivempi lähteä ulos liikkumaan. Tuli lomaillessa anoppilassa syötyä melkein joka päivä aina vähän ylimäärästä, mut nyt takas ruotuun ja kuriin. Tosin pääsiäiseks mennään appilaan kyläilemään ja sielläkään ei ruuista pihtailla, pitää vaan ite pystyä hillitsemään itsensä :whistle: .

Ihanaa kevättä kaikille! :flower:
 
tilda harmaana
Moi!

Viime viikko oli todella rankka, joten en saanut itseäni koneelle ilmoittautumaan... tällä viikolla meni ihan kohtalaisesti, -0,8 kg, yhteensä 10,5kg. vuoden alussa olen tätä urakkaa aloittanut ja hyvin on mennyt. Tosin nyt on oman väsymyksen vuoksi muutaman viikon ollut pisteiden lasku ihan retuperällä ja sen huomaa. Pääsiäinen tulee pahasti tähän väliin, mutta jospa sitten sen jälkeen taas saisin itseä kunnolla niskasta kiinni ja jatkaisin tiukkaa pisteiden laskua. Kesäksi on ollut tavoitteena -15kg, mutta "nälkä kasvaa syödessä", joten ainakin tuon verran pitää olla miinusta ennen kesää, mutta en pane pahakseni vaikka olis vähän enemmänkin :)

Tsemppiä kaikille, ei anneta kilopinon hiipua!!!

Aurinkoisia kevät päiviä !!

tilda
 
Heipä hei ja hyvää iltaa! Ei oo nt muutamaan viikkon pahemmin ehtinyt konetta painelee :ashamed:

Mua myös on alkanut kyrsimään kun ei tänne kukaan enää ilmoittaudu!!Mut Hippu hei, kyllä tää pystyssä pyssyy, eihän sulla enää pitkä matka ole :D

Mulla pysyny edelleen samoissa, mutta senttejä on kadonnu =)
 
Minä voin ilmoittautua mukaan jos vain joukkoon mahtuu. Olen lähinnä vain lueskellut näitä laihdutusjuttuja ja sillä tavalla hakenut itselleni tsemppiä. En siis ole aikaisemmin painoani ilmoittanut. Haluan että tämä ketju ei katkea, siksi tulen mukaan.

Olen aloittanut laihiksen tapaninpäivänä eli 26.12.04. Silloin painoa oli huikeat 98,1kg. Viime sunnuntaina kun oli vaakapäivä lukema oli 89,4kg. Eli olen hyvin tyytyväinen pudotukseen. Paino vaihtelee viikon aikana todella paljon mutta vain kaksi kertaa koko laihdutusaikana olen tehnyt plussatuloksen.

Olen laihduttanut lähinnä ruokavalioremontilla ja hitusen lisännyt liikuntaa. Kyllä tämä sisua vaatii mutta periksi en anna. Tarkoitus on heinäkuussa mahtua mekkoon, joka on kokoa 42. Katsotaan!
 
Huolissaan
Minäkinpä hyppään kyytiin.Elikkäs minä olen aloittanut laihdutuksen 17.1.2005 ja silloin vaaka näytti lukemaa 74.4kg.Nyt sitten viimeviikolla punnituspäivänä vaaka näytti 65.2kg.Mulla ois tavoitteena pudottaa tuo 60kg rajapyykki. ;) :whistle:
 

Yhteistyössä