Vituttaa miehen opiskelut. Turhasta narinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli siis sinä olet perheen pääasiallinen elättäjä, hoidat pääasiallisesti kodin ja lapsen hoidon ja kaikki juoksevat asiat? Kyllä muakin ottaisi päästä. Mies voisi tehdä kotitöitä koulusta päästyään päiväunien nukkumisen asemasta. Tai tehdä niitä koulujuttuja tuolloin. Tottumiskysymys tuo päikkäri.

• Tykkää
Reactions: Minni:) ja Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;28938846:
Ja kyse ei ole vain kotitöistä, vaan ihan kaikesta mahdollisesta kaupassa käynnistä hammaslääkäriin. Ei tarvitse miettiä mitään, muistaa mitään, tehdä mitään. Koulu, nukkuminen, lukeminen. Kaikki muu on mun asioita.

Toihan on kun meidän teinityttären elämää. Paitsi että vakihommanaan kotona on roskat, koirat ja tiskikoneen tyhjennys. Väännä sille rautalangasta miten asiat tehdään jos ei Suomea ymmärrä..

Nyt kissa pöydälle. Mies voisi tehdä päivällä joko kotihommia (ulkoiluttaa ne koirat nyt ainakin, kai liikuntakin tekis hyvää jos muuan ajan nukkuu tai on nenä kirjassa) tai opiskella. Aikuinen ei päiväunia tarvii. Naurettavaa pelleilyä toi.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;28939110:
Nyt mä kyllä revin verkkarit. Yks odottaa et on koirat ulkoilutettu ja kakara nukkumassa ja tulee katsomaan telkkaria. Vielä jos seksiä sais. Joo'o. Vittu.

puolison laitossa pitäs kattoa muutaki ku pelkkää ulkonäköä

niin makaa kuin petaa

Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;28939110:
Nyt mä kyllä revin verkkarit. Yks odottaa et on koirat ulkoilutettu ja kakara nukkumassa ja tulee katsomaan telkkaria. Vielä jos seksiä sais. Joo'o. Vittu.

Katot vaan sitä syvälle silmiin huolestuneena ja käsket sen nyt laittamaan ne opinnot seksin kaltaisen huvittelun edelle.

• Tykkää
Reactions: Millenia
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmälaiska;28939132:
Katot vaan sitä syvälle silmiin huolestuneena ja käsket sen nyt laittamaan ne opinnot seksin kaltaisen huvittelun edelle.

näin tein ja se suuttu. :D Mökötetään kimpassa. :P Että on lapsellista touhua.

Ap, sua viedään kuin pässiä narussa. :)

Mieshän on koulussa lyhyempiä päiviä mitä monet ala-astelaiset, ja nukkuu pari tuntia päivällä! Miksi? Ei normaali aikuinen tarvitse päivittäisiä päikkäreitä, ja vaikka joskus tirsat tarvitsisikin niin ei niihin ole varaa joka päivä.

Eiköhän ukko voisi "selvittää päätään" koulun jälkeen esim. hellan, pesukoneen tai imurin äärellä?

Laiska mikä laiska sanon minä, vaadi hieman enemmän.

[QUOTE="vieras";28939168]Ap, sua viedään kuin pässiä narussa. :)

Mieshän on koulussa lyhyempiä päiviä mitä monet ala-astelaiset, ja nukkuu pari tuntia päivällä! Miksi? Ei normaali aikuinen tarvitse päivittäisiä päikkäreitä, ja vaikka joskus tirsat tarvitsisikin niin ei niihin ole varaa joka päivä.

Eiköhän ukko voisi "selvittää päätään" koulun jälkeen esim. hellan, pesukoneen tai imurin äärellä?

Laiska mikä laiska sanon minä, vaadi hieman enemmän.[/QUOTE]

No todellakin näin. Mikäs siinä, kun saa elää hotellissa, jossa sisäkkö hoitaa kaiken ja vielä petiäkin lämmittää. Ainiin, ja sihteeriksikin vielä taipuu. Ei hemmetti, joku roti tuohon siipeilyyn!

Alkuperäinen kirjoittaja Meitä on joka junaan;28938744:
Voi jee, pitäsköhän munkin alottaa narina...
Mies opiskelee töiden ohella 3. vuotta illalla. Lähtee töihin ennen klo 7 aamulla ja tulee koulusta ko 21 jälkeen, 4 päivänä viikossa. Viikonloput tekee koulutehtäviä joko kotona, koulussa tai kirjastossa.
Mä hoidan meidän lapset 3 kohta 4 likipitäen 100% yksin.
Mut mä en valita, musta on henoa, että toinen jaksaa vielä opiskella ja näin satsata meidän kaikkien tulevaisuuteen.

siis sun mies käy töissä ja opiskelee, ap:n mies nukkuu päikkäreitä ja tekee ruokaa pelkästään itselleen.

Yhteistyössä