Relaatio 1278

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1.2 vasemmassa laidassa Ret 13 vasemmalle (ja kyllä on ratkojat ja wikisanairja selattu)

2.2 JunLip 8, ikeassa laidassa Lyh 3

5.1 vasemmalla SuoKah 11 (väliviivallinen) ja alareunassa PK-S 7&5

Kiitos. Ja anteeksi, jos näitä on kysytty. Olen koittanut ketjua lukea, mutta ei osu silmään.

1.2 vasemmassa laidassa Ret 13 vasemmalle (ja kyllä on ratkojat ja wikisanairja selattu) retkeilyä jäällä

2.2 JunLip 8, ikeassa laidassa Lyh 3 8 millä se Ju kulkee, Lyh 3 vaatii vastasanan, Helsinki

5.1 vasemmalla SuoKah 11 (väliviivallinen) ja alareunassa PK-S 7&5 11 tässä on vahingossa väliviiva, korjasin sen pois. Yksi kaikkein suosituimmista SuoKah. 7&5 miksi nuoriso kutsuu nykyään PKSsää? Kansainvälinen ilmaisu myös

Kiitos. Ja anteeksi, jos näitä on kysytty. Olen koittanut ketjua lukea, mutta ei osu silmään.
T.Tekijä :)

5.1 vasemmalla SuoKah 11 (väliviivallinen) ja alareunassa PK-S 7&5 11 tässä on vahingossa väliviiva, korjasin sen pois. Yksi kaikkein suosituimmista SuoKah. 7&5 miksi nuoriso kutsuu nykyään PKSsää? Kansainvälinen ilmaisu myös

Kiitos, kahvi selvis. Mutta nuorisosta mulla ei oo mitään hajua. T: mummo 75-v.

Ja vielä puuttuu 4.4-ruudun toastin raaka-aineista vasemmanpuoleisin (9), luulis, että olis sisäfilee tai naudanliha tai vaikka jauheliha, mutta ei käy mikään, mitä löysin. Kun naudanfileetä siihen reseptin mukaan tulee.