Alkuperäinen kirjoittaja hih:Sama provoilija joka tekee näitä.. kirjoittaa pienellä ja vetää jotain "roolia". =)
samaa mietin kans......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Sama provoilija joka tekee näitä.. kirjoittaa pienellä ja vetää jotain "roolia". =)
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:just joo nyt oon muka joku provo!!!! miten jotkut ihmiset kehtaa oikeesti!!!!! lapsilisät menee siihen et maksan kaikki laskut elatusta en saa ku lapsen isä makso osan mun vuokrast täs kuus!!! ollaan lasten isä kans suuhtees mut ei asuta yhessä hänellä on oma asunto mut en voi kysyy siltä aina rahaa!!!! ja kysees ei oo porvoon sossu vaan ihan vantaan!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:just joo nyt oon muka joku provo!!!! miten jotkut ihmiset kehtaa oikeesti!!!!! lapsilisät menee siihen et maksan kaikki laskut elatusta en saa ku lapsen isä makso osan mun vuokrast täs kuus!!! ollaan lasten isä kans suuhtees mut ei asuta yhessä hänellä on oma asunto mut en voi kysyy siltä aina rahaa!!!! ja kysees ei oo porvoon sossu vaan ihan vantaan!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeeta?:Jos on lapsen isän kanssa suhteessa, ei mielestäni ole yh? Eikö se miesystävä voi kantaa pyykkejä toiseen taloon pestäväksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Työssä kävijä:Ja se v:n sossu on meidän selkänahasta revittyjä verorahoja. Jokainen lusmuri siis syö "meidän pöydästä".
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä sossu!:Hyvä että joku on tarkka mihin verorahojamme käytetään-eikä jakele niitä yh-äideille.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:en asu lapsen isän kans koska erottiin mut nyt ollaan taas yhessä! no elatusta se mulle maksaa ja siitä maksoin tän kuun vuokran..ens kuus saan sen 500e kodihoititukea mikä menee kokonaan siihen vuokraan!!en saa elatusta ens kuus ku toi ostaa mulle osamaksulla pesukoneen ja mikron.en voi pestä pyykkiä saan sillon ku lasten isä tulee käymään ku se tulee viikonloppusin vaan.
niin ja paska miks en sais harrastaa seksiä??!!!! olen ottanu kyllä vastuuta mun lapsista!!!!!