vitun sossu!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyytynyt!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyytynyt!!!!!

Vieras
oon yksinhuoltja ja en saa mistään tukee ja noi sossut ei vittu tue mua!!!!!tuli päätös et mun pitäis maksaa vuokra itse joka on 500e ja mä saan vaan se 500ekk kodinhoitotukea!!!!miten toi on mahollista??!!! et mä maksan vuokran ja mulle ei jää yhtään rahaa elämiseen????!!!!! mul on pieni lapsi ja toinen tulossa mistä saan rahaa elää ens kuun!!!! niin ja MITEN MUN PITÄIS MENNÄ PIENEN LAPSEN KANSSA PESEE PYYKKIIIÄ TOISEEN TALOON TÄN MUN MISON MAHAN KANSSA???!!!MULLA SELKÄ NIIN KIPEE ET EN PYSTY NOSTAA MITÄÄN LÄÄKÄRI SANO ET EN SAA OTTAA MUN PIENTÄ SYLIIN!! ups toi caps lock jäi päälle!!! mut oikeesti miten mun pitäis elää!!!!! niin ja olen raskaana!!!!

Asumistuki??? Kai lapsilla on isäkin?

Kyllähän sossu laskee kaikki menot ja tulot ja ilmeisesti elät plussalla ja ovat laskeneet, että sinulla on rahaa.

saatko asumistukea? (kuinka paljon on neliöitä? meinaan että eivät välttämättä tue jos asutte henkilömäärään nähden liian suuressa asunnossa kuten kelakaan ei maksa täysiä ).
Pyykkikoneen maksaminen kuuluu sarjassa harkinnanvarainen ..

mites lapsilisät?elari?

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
miten yh voi olla raskaana???
kyllä ne laskee niin että pärjäät.....elä sitä mukaa että pärjäät........niin kuin me muutkin :whistle:

öööh.. miten ei vois olla.. jos on jo yks laps ukko pannu toisen alulle ja lähteny veks. eikös sitä ole yh kun ei oo ukkoo huoltamassa-

kyllä ne laskee niin että pärjäät.....elä sitä mukaa että pärjäät........niin kuin me muutkin :whistle:

juuri näin. ärsyttää ku kaikki pitäis saada hopealautasella valmiiksi pureskeltuna ettei vaan itse tarvis mitään tehdä elämänsä eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

vai meinasitko että yht ei harrasta lapsenteko puuhia???

Mä olisin kyllä tuossa tilanteessa ihan kaksikin kertaa miettiny hankkiutuako raskaaksi, jos yhden lapsenkin kans tekee noin tiukkaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

vai meinasitko että yht ei harrasta lapsenteko puuhia???

niin tai jos jää raskauden aikana yksin omasta tahdostaan tai mies jättää.

Onko elatussopimus tehty ja saatko rahaa sen mukaisesti? Kaverini sai toimeentulotukea ja kun elatusmaksut alkoivat "juosta", maksoi ylimääräisen takaisin. Tämän takaisinmaksun hän tiesi tukea saadessaan.

Seurakunnan diakonilla on hieman enemmän jouston varaa tukia jaettaessa kuin kaupungin virkamiehellä/naisella.

saat siis kotihoidontukea, lapsilisää, asumistukea, eltusapua...
ja asumismenoja on 500e.
Kai tuosta nyt jotain pitäis jäädä elämiseenkin.
Se on sitten toinen juttu, mihin ne rahat käyttää.
Ja mä tiedän, et se on perseestä laskee jokainen sentti tarkkaan.
Sossuun en oo koskaan edes viittiny mennä nöyryyttämään itteäni.

Yhteistyössä