Vitun mies, jäi taas kiinni pilven poltosta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkusurkukyynel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ei ne töissä huomaa, kun en usein huomaa minäkään. Mies on kyllä ihana, niin minulle kuin lapselle. Osallistuu arkeen varmaan sen verran kuin jokainen mies. Välillä enemmän ja viime aikoina vähän vähemmän. Hänellä on hyvä ja hyväpalkkainen työ ja hän on (muuten) fiksu.
Tekeekö miehesi ruoat, peseekö pyykkiä ja silittää, hoitaako lasten iltatoimet, kuskaako heitä harrastuksiin, käykö kaupassa, siivoaako kodin säännöllisesti...? Näin toimivat useimmat minun tuntemani perheen isät.

Kyllä, hän on hyvä isä ja mies muuten.

Ollaan nyt saatu jonkun verran puhuttua. Mies on todella todella pahoillaan. Oli käynyt aamulla tuhoamassa sen värkkinsä. Mennään nyt viikko kerrallaan. Luottamus palailee pikkuhiljaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kannabis laillistuu Suomessa 2010!:
Nyt se on sitten vihdoin saatu läpi. Kesäkuun 24. päivä kannabis laillistuu Suomessa!

Ei tänään oo aprillipäivä. Eikä saa näin vakavalla asialla huijata, joku saattaisi vaikka iloistuksissani pössäyttää julkisesti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Ollaan nyt saatu jonkun verran puhuttua. Mies on todella todella pahoillaan. Oli käynyt aamulla tuhoamassa sen värkkinsä. Mennään nyt viikko kerrallaan. Luottamus palailee pikkuhiljaa..

Mie en ossais luottaa. Enkä tiie haluaisinkokaan olla tekemisissä. Mie oon tiukka.
Yh:na pärjää suht hyvin.
Luottamus on suhteessa kaiken aa ja öö. Jossei sitä ole, nii mitäpä sitä suhteessa sitte on. Rakkaus ei aina riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ippa:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mun lapsen lähelle ei yksikään huumehemmo tule, ei edes sen oma isä.

Eli meillä lapsi ei tapaa bioisäänsä ja yhtenä syynä on se, että lupauksestaan huolimatta poltti pilveä. Ja mulle riitti ihan se yksi kerta, että jäi kiinni sen jälkeen kun oli luvannut ettei enää polttele.

Ei tule munkaan lapseni lähelle. Samoin ei tule känniläisetkään.

Ehkä johtuu siitä, että en ole koskaan huumeita kokeillut, mutta musta silti noi miedotkin huumeet on pahempia kun alkoholi. Toki molemmilla saa itsensä huonoon kuntoon.

ei tämä tyyppi voi olla tosissaan kuinka vitun pusikossa sinut on kasvatettu. Se että lapsen isä polttaa kannabista ja on vitun pilves vai et se juo viinaa ja on vitun sekasin? mieti nyt vähän itsekkin mitä tänne kirjoitat.. eli siis se että se polttaa vähän rauhottavaa on pahemi ku että se vetää perseet viinankaa ja unohtaa kaiken muun. selvä....pelle..

Voi sua AP tää sun viesti on tosiaan kirjotettu jo kauan sitten mutta vastaan silti, vaikka tuskin tuut tätä tänne enää lukemaan. Mulla oli sama tilanne muutama vuosi sitten, tosin ILMAN LASTA. Siitä oli jo puhuttu, mutta luojan kiitos ei lasta kuulunut. Mä seurustelin pössyttelijän kanssa sen vuoden, minkä jälkeen olin ihan poikki ja siitä salailusta seuras mulle paniikkioireita ja masennusta, olin ku kuolun vieressä miettimässä ettei tästä oo muuta keinoa kun lähteä ja jättää mies, vaikka rakastin sitä, tai olin rakastunut ennemminkin. Mä uskon sydämestäni, että oot kiltti tyttö joka hoitaa kodin ja ostokset ja vielä vauvan. Mulla on nykyään itsellä 8kk vanha vauva, tiedän mitä se on. Ja kokemuksesta tiedän myös mitä on elää pilvenpolttajan kanssa. Tiedän, että sun vastuulla on enimmälti kodinhoito, ja vieöä se psyykkinen puoli! Ja se on raskasta se. Kun huumeet menee aina edelle. Siinä ei auta vaikka kuinka toivois, rukoilis, huutais, itkis tai naurais. Ei mikään, JOS ukkos ei halua lopettaa. Mun tapauksessa mä lähdin, onneksi, nykyään ukko jatkaa touhuaan samalla tavalla kun ennen ja jos ei pahemminkin. Siitä on yli 2 vuotta, ja mä käyn aika monesti läpi sitä aikaa, onneksi kuitenki oon suurimmaks osaks saanu selvitettyä itteni kans faktat. Se, että mies ei lopettanu, ei johtunu musta, vaan ukosta. Mä satuin olla ihan liian naiivi tyttö josta se ukko ei välittäny paskan vertaa, loukkas minkä ehti ja eli omaa elämäänsä, kun lähdin loukkas edelleen, ja on tullu selväks ettei koskaan välittäny paskan vertaa mun elämästä siinä sivussa! Toivon todella, että oot jo lähteny. Kaikkea hyvääm ajattele vauvaa ja sen parasta, sitä suurempaa ei ole, jos sitä ei pilviveikko ymmärrä, jätä se!

Ymmärrän, että sulla on raskasta. On vaikea päästää irti, taloudellisista syistä, yksinäisyyden pelosta jne jne jen. Mutta miehesi polttaa pilveä. Poikaystäväni (oltiin 10 v yhdessä) poltti pilveä. Valehtelu, aikaansaamattomuus, väkivältaisuus kännissä, VÄ-LIN-PI-TÄ-MÄT-TÖ-MYYS) väliinpitämättömyydellä meinaan, ettei MILLÄÄn ollut väliä. Kaikki oli vähän ihan sama. Nyt haluaisin toipua. Lähe pois, ei toi ikin parane..

marihuana ei vahingoita eikä se todelakaan laittaisi ihmistä tekemään mitään vauvalle vaan päinvastoin hän voi vaikuttaa erinlaiselta mutta ei se mari tee periaatteessa muuta rauhottaa...

se vaikutta negatiivisesti siihen silloin kun olet pilvessä äly kääpiö siinä ei oo mitää negatiiviista sillä on jopa hiv ja aids vastaan olevia vaikutuksia

Minä, hyvässä työssä, kolme fiksua lasta, talodellinen tilanne ok, naimisissa toistakymmenta vuotta, elämä hyvin, en ole mikään sossurenttu ja polttelen pilveä silloin tällöin. Mitä sitten.. ihme hössäytstä. Kai mulla sitten kummallinen ystäväpiiri, koska suurin polttelee viihdekäytössä kuten minäkin. Onhan se nyt tutkittu että vaarallisempaa viina on. Mutta, täähän onki kukkahattu-tätien foorumi tää.. On huomattu. YÄK:

Olen kerran polttanu pilveä ja olin useamman tunnin aivan sekaisin.kädet ja jalat nykivät,pää retkahteli ja ääntelin kaikkea kummaa.ajantaju katosi täysin.hirveetä ja pelottavaa.
Alkoholista en ole ikinä vastaavan kuntoon päässyt.

tääläkään yhtään selväjärkistä ihmistä. mulla tää ns. syntymähumala jatkuu aina vaan. vittu mut onks se sit oikein vai väärin. no lakeja me noudatetaan. onks se nyt kaikille selvä juttu.

Viimeksi oon siivonnut parvekkeen pari päivää ennen vauvan syntymää, eli 3kk sitten. Eikä se siellä silloin ollut...:(

Vituttaa, tunteet heittelee nyt vihasta suruun. Kädet oikein tärisee kun mä mietin kuinka väärin tää on lastamme kohtaan.
Sinun pitää jättää muuten saat ongelmaa sossujen kanssa jos niille tulee tietoa sitten kuin lapsi lähtee niin sitä enää saa takasin kunnes olet sen kanssa mun poika yastäväkin polttaa ja minä Ainon jättää