Mies jäi kiinni toisesta kännykästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tähän aiheeseen... yks pöljä miesystävä kandidaatti paljasti mulle olleensa "lohduttamassa" erästä naista ja sanoi että hän halusi olla mulle rehellinen. kun sitten heitin ukon pihalle, oli tämä ihan äimänä että kun valehtelee - ei hyvä, kun kertoo totuuden - vielä huonompi.. mutta eipä tullut mieleen ettei kannattaisi pomppia vieraissa niin ei tarviis miettiä valehteleeko vai ei.. jotkut äijät vaan ei osaa ajatella muulla kuin mu--llansa..

Suosittelen, että teette nyt kaikkenne päästäksenne samalle paikkakunnalle ja jaettuun kotiin. Vaikka se vaatisi mitä uhrauksia. Miksi et voisi muuttaa samaan paikkaan miehen kanssa? Tai mies aktiivisetsi atsiä töitä läheltänne?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Meillä on pieniä lapsia.

Voisittehan yrittää mennä perheterapiaan?

Se vaatisi että mies tunnustaisi ensin.

Ei vaadi mitenkään. Jo nyt tapahtunut tunnustus on tarpeeksi murskaamaan luottamuksen ja paljastamaan että ongelmia on. Joten terapiaan vaan.

Minäkin olen tätä mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä muistutus:
Pitääpä pana korvan taakse, että sivusuhdetta varten pitää hommata prepaid-liittymä ja laittaa pettämiskännykkä äänettömälle.

On pettäjille normaalia käytöstä, että kaikki kiistetään viimeiseen asti.

Niin, munkin ex kiistäisi varmaan vieläkin kaiken, jos häneltä pettämisistään kyselisin =).

Ja fakta on se,että itse en vaihtaisi uppo-oudon ihmisen kanssa numeroita työpaikalla...ja muutenkaan.

Suosittelen, että teette nyt kaikkenne päästäksenne samalle paikkakunnalle ja jaettuun kotiin. Vaikka se vaatisi mitä uhrauksia. Miksi et voisi muuttaa samaan paikkaan miehen kanssa? Tai mies aktiivisetsi atsiä töitä läheltänne?

Minä taas en missään tapauksessa tekisi niin suurta uhrausta, että aktiivisesti muuttaisin omasta kodistani vahvasti pettämisestä epäilyn alla olevan miehen kanssa samalle paikkakunnalle! Tuossa kulkee raja!

Ei mistään terapiasta yms. ole hyötyä jos mies ei voi olla vaimolle avoin ennen sitä. Jos vieläkin salaa ja kiertelee tuota kännykkä-asiaa (oli tehnyt mitä hyvänsä ), voi olla varma siitä, ettei se "kerrasta opi".
If youve got nothing to hide, you hide nothing.
Miks ap:n pitäis ajatella lapsia, jos mies ei niitä sen vertaa ajattele et olis rehellinen ja koittais pelastaa perheensä?

Alkuperäinen kirjoittaja lisäys:
Tarkoitin että jos mies ei näe mitään uskottomuutta tässä niin mistä siellä puhutaan?

Se on yksi ja sama millä termillä mies asian selittelee.

Vaimon luottamus on kärsinyt hänen tekojansa takia. Piste.

Jos ei muuta niin siellä voidaan keskustella parisuhteen pelisäännöistä. Ehkä tälle miehelle on jäänyt epäselväksi, että salainen kännykkä ja viestittely toisne tytön kanssa voi herättää epäluuloja ja murskata luottamusta..? Jos on niin ääliö, että luulee tämän olevan hyväksyttävää käytöstä, niin sitten ainakin terapia tulee tarpeeseen!!

Tarkoitin että jos mies ei näe mitään uskottomuutta tässä niin mistä siellä puhutaan?

Jos ei muuta niin siellä voidaan keskustella parisuhteen pelisäännöistä. Ehkä tälle miehelle on jäänyt epäselväksi, että salainen kännykkä ja viestittely toisne tytön kanssa voi herättää epäluuloja ja murskata luottamusta..? Jos on niin ääliö, että luulee tämän olevan hyväksyttävää käytöstä, niin sitten ainakin terapia tulee tarpeeseen!!

En mä lähtis terapiaan miehen kanssa joka ilmiselvästi on mokannut eikä edes myönnä sitä. Terapian tarkoitus on paikata rikkonaista. Miten paikata jotain mitä toinen ei edes myönnä?

Alkuperäinen kirjoittaja eieiei:

En mä lähtis terapiaan miehen kanssa joka ilmiselvästi on mokannut eikä edes myönnä sitä. Terapian tarkoitus on paikata rikkonaista. Miten paikata jotain mitä toinen ei edes myönnä?

Terapia 'pakottaa' puhumaan siitä mikä avioliitossa on hyvää ja mikä huonoa, mitä toiveita ja suunnitelmia on suhteelle ja tulevaisuudelle, mitä kumpikin ajattelee suhteen tilasta ja tulevaisuudesta.. Tällaiseen terapiaan nyt voisi mennä yksi jos toinenkin pari, ei tarvita edes pettämistä.

Ja mieshän myönsi tehneensä väärin valehdellessaan ja oli kysynyt ap:lta miten hän voisi saada luottamuksen takaisin... Joten kyllähän mies ymmärtää väärin tehneensä.

Terapia 'pakottaa' puhumaan siitä mikä avioliitossa on hyvää ja mikä huonoa, mitä toiveita ja suunnitelmia on suhteelle ja tulevaisuudelle, mitä kumpikin ajattelee suhteen tilasta ja tulevaisuudesta.. Tällaiseen terapiaan nyt voisi mennä yksi jos toinenkin pari, ei tarvita edes pettämistä.

Ja mieshän myönsi tehneensä väärin valehdellessaan ja oli kysynyt ap:lta miten hän voisi saada luottamuksen takaisin... Joten kyllähän mies ymmärtää väärin tehneensä.

Terapia ei pakota kyllä yhtään mihinkään. Jos mies on kieltänyt ja myöntänyt vasta "viidennellä kerralla" asian, sekä lähes nauranut ap:lle, ei se musta kerro oikeasti mitään kovin hyvää miehen aikeista. kertoo ehkä siitä, et mies katuu enemmän kiinni jäämistään kuin valehteluaan yms.

Ei tuo viel tarkota pettämistä... On mulki (myös naimisissa olevii) miehiä frendeinä joide kans voidaa viestitellä yölläki jos on asiaa. EIKÄ OLE SEKSIÄ. Ei miehet ole seksii ehdottaneet enkä itse, ei kiinnosta. Ku ollaa "vaa" ystävii. Oikeesti. Joidenki kans kans oltu ystävii vuosia. jutellaa kaikesta ja esim käydää kattomas futista.- niinku jätkät (vaikken ole jätkämäinen vaan ihan tavis).

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö:
Ei tuo viel tarkota pettämistä... On mulki (myös naimisissa olevii) miehiä frendeinä joide kans voidaa viestitellä yölläki jos on asiaa. EIKÄ OLE SEKSIÄ. Ei miehet ole seksii ehdottaneet enkä itse, ei kiinnosta. Ku ollaa "vaa" ystävii. Oikeesti. Joidenki kans kans oltu ystävii vuosia. jutellaa kaikesta ja esim käydää kattomas futista.- niinku jätkät (vaikken ole jätkämäinen vaan ihan tavis).

Ja sitä yhteydenpitoako ne miehet eivät kerro vaimoilleen? Ja pitävät suhun yhteyttä salaisesta puhelimesta?

Naispuolinen ystävä on täysin eri juttu kuin salainen viestittelykaveri..

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö:

Näin on minullakin. Mutta jos kaikki tosiaan on viatonta, niin silloin ei ole mitään syytä salailla näitä viestittelyjä tai peräti pitää salaista toista puhelinta. Kaiken voi siinä tapauksessa tehdä puolison nähden ja kuullen.

Yhteistyössä