T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Millanen asia pistää tekstailemaan yöllä pelkän ystävän kanssa? Ite en ole koskaan kirjoittanut tuohon aikaan kellekään ystävälle, mutta omalle rakkaalle kylläkin, monta kertaa..
Alkuperäinen kirjoittaja monottaja:Vaadi nähdä ne viestit niin näet niistä onko ollu jo jotain tehny jne...
Alkuperäinen kirjoittaja voih:Kyllä on selkeää pettämistä. Ei ne miehet niit numeroitaan baaris naisille anna,jos ei takana ajatus jostakin....
Jätä nyt tää valehteleva äijä. Ansaitset parempaa. Ja eihän tohon voi ikinä enää luottaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Kysyin mieheltä tekstiviestien sisältöä (hän on poistanut ne sitä mukaa kun on tullut). Mies sanoi, että ihan normaalia läppää, mitä kuuluu jne. Kysyin onko ollut jotain seksiviestejä niin ei... Kysyin, että onko tää MUKA joku "kirjekaveri", aikuinen mies ja salaa viestittelee naisen kans keskellä yötä (ja itse asiassa kyseessä joku 20v tyttö!). En mä sitä usko, että viestit olis viattomia. Mut niin sika aion olla, että tutkin puheluerittelyn ja siitä näen millon tekstailu on alkanut ja onko soittellut (miehen mukaan vaan viestejä). Eniten vituttaa se, että kehtasi valehdella mulle päin naamaa. Hänellä oli mahdollisuus kertoa viestistä heti, mut tunnusti vasta varmaan viidennellä kerralla. Sanoin, että enhän mä nyt idiootti ole ja todellakin tunnistan tekstariäänen, ei tietokone sillä tavalla piippaile...
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja voih:Kyllä on selkeää pettämistä. Ei ne miehet niit numeroitaan baaris naisille anna,jos ei takana ajatus jostakin....
Jätä nyt tää valehteleva äijä. Ansaitset parempaa. Ja eihän tohon voi ikinä enää luottaa!!!
Ymmärtäis paremmin jos oliskin baarissa tapahtunut tämä numeroiden vaihto, mut ihan arkipäivänä ja selvinpäin..
Totta.. salailu ja valehtelu tuntuu ihan tosi pahalta. Mies ei itse edes tajua mikä tässä on ongelma. Yöllä tuntui, että haluan erota ja hyvä ettei mies nauranut, että eihän nyt pelkkien tektiviestien takia oteta eroa. Mietinkin jo, että oonko mä reagoinu liian voimakkaasti. Mut en näköjään. Mä taidan näyttää tämän ketjun miehelle, että kukaan muukaan ei tuollaista hyväksyis. Oon kyllä ihan kysymysmerkkinä, että mitä nyt.... Jos avioliitto jatkuu niin voiko enää koskaan luottaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Kysyin mieheltä tekstiviestien sisältöä (hän on poistanut ne sitä mukaa kun on tullut). Mies sanoi, että ihan normaalia läppää, mitä kuuluu jne. Kysyin onko ollut jotain seksiviestejä niin ei... Kysyin, että onko tää MUKA joku "kirjekaveri", aikuinen mies ja salaa viestittelee naisen kans keskellä yötä (ja itse asiassa kyseessä joku 20v tyttö!). En mä sitä usko, että viestit olis viattomia. Mut niin sika aion olla, että tutkin puheluerittelyn ja siitä näen millon tekstailu on alkanut ja onko soittellut (miehen mukaan vaan viestejä). Eniten vituttaa se, että kehtasi valehdella mulle päin naamaa. Hänellä oli mahdollisuus kertoa viestistä heti, mut tunnusti vasta varmaan viidennellä kerralla. Sanoin, että enhän mä nyt idiootti ole ja todellakin tunnistan tekstariäänen, ei tietokone sillä tavalla piippaile...
Sano se miehellesi että tulet tutkimaan puhelinerittelyn. Alkaa ehkä hiki nousta pintaan äijälle. Voi sinua ap, jos nyt painat asian villasella niin tulet ehkä katumaan. Ainakaan luottamuksen kanssa tulee ongelmia. Ei ketään mies tekstaile parikymppisen tytön kanssa keskellä yötä, HALOO! Jo tuon luulisi kertovan sinulle kaiken tarpeellisen. Mitä pitää vielä tietää? Että tapahtuiko jotain konkreettistä? Eikö tuo itsessään ole jo riittävän paha asia??!
Alkuperäinen kirjoittaja voih:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja voih:Kyllä on selkeää pettämistä. Ei ne miehet niit numeroitaan baaris naisille anna,jos ei takana ajatus jostakin....
Ymmärtäis paremmin jos oliskin baarissa tapahtunut tämä numeroiden vaihto, mut ihan arkipäivänä ja selvinpäin..
Tosiaan viel pahempaa!!!!
Työpaikalla, nainen halunnut vaihtaa numerot... Eivät ole työkavereita vaan sattumalta tavanneet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja voih:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja voih:Kyllä on selkeää pettämistä. Ei ne miehet niit numeroitaan baaris naisille anna,jos ei takana ajatus jostakin....
Tosiaan viel pahempaa!!!!
Siis missä he ovat siis tavanneet/tutustuneet???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kusettaa sinua!! Omaa kokemusta....
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Työpaikalla, nainen halunnut vaihtaa numerot... Eivät ole työkavereita vaan sattumalta tavanneet.
Meillä on vanhoja kännyköitä jäänyt kun on ostettu uusia ja miehellä on eräs vanha liittymä ollut vuosia. Siitä ei oo laskua tullut tosi pitkään aikaan kun ei ole ollut käytössä. Sit jostain syystä oli antanut tämän vanhan liittymän numeron sille tytölle. Ja se syy on ilmiselvästi se, että kännykkä saa olla toisella paikkakunnalla eikä sitä tarvitse tuoda koskaan kotiin. Sillä on sit helppo pitää peliä... Pian varmaan tulee tästä vanhasta liittymästä lasku kun kerran on nyt käyttänyt sitä. Kyllä olisi siinä vaiheessa jäänyt muutenkin kiinni kun olisin alkanut laskua maksamaan, että mistäs nämä tekstarit on lähetetty...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Työpaikalla, nainen halunnut vaihtaa numerot... Eivät ole työkavereita vaan sattumalta tavanneet.
Justiinsa. Mies tapaa jonkun parikymppisen tytön työpaikalla. Haluavat vaihtaa numeroita, vaikka eivät ole edes työkavereita. Ei ole normaalia. Ei mitenkään. En minäkään hanki itselleni kavereita vastaantulevista nuorista pojista, ja ala sitten tekstailla heidän kanssaan (öisin). Ja varsinkaan en hanki toista puhelinta sitä varten! Huhhuh. Voi olla, että miehesi ei ole vielä pettänyt sinua, mutta ihan varmasti se hänellä on ollut mielessä.
Miten hän selitti sen, että oli hankkinut toisen puhelimen? Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Yöllä tekstailee muiden naisten kanssa puhelimella, josta ei ole kertonut puolisolleen..
Yrittää vielä viimeseen asti valehdella, ettei näin ole, ääni oli tietokone, jne...
Eipä tota paljon tarvi miettiä mistä on kyse. Jos se olis vaan kaveri, niin kai sen yhteydenpidon vois pitää sillä omalla, "tunnetulla" kännykällä, eikä tarvis valehdella tuliko viesti vai nou.