Mun mies jäi kiinni huorissa käymisestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksulliset naiset normaalisti käyttävät kumia.

Selvitettävä olisi että onko mies yleensä käyttänyt ko palveluita?

Kurja juttu :( Tuskinpa oli yksikään reikä perheen menettämisen arvoinen. Mutta näitä keskenkasvuisia ku*ipäitä näkyy riittävän, ensin pitää saada vaimo ja lapset, ja sitten alkaa vieras pesä kiinnostamaan. Kun käry käy, palaa kaikki.

Kyllähän hän varmaan nyt sen tajuaa, mutta liian myöhäistä. Olen pahoillani, sun ja lapsen puolesta, mutta ainakin sait uuden tilaisuuden parempaan elämään. Aattele jos ukkosi olisi saanut touhuta rauhassa, joku päivä tuonut sinulle kuolemantaudin :/

Justhan se ilotyttö Seiskassa kertoi että ruokatunnit ovat kiireisintä aikaa kun ukot käy tyhjentämässä itsensä.

Ap:lle; jätä mies ihan oikeasti. Tosirakkautta tuo ei ole nähnytkään. Voimia!

p.s. Minä varmaan oikeasti tuossa tilanteessa olisin repinyt mieheltä silmät päästä.....!!!

Jätä se. En mä ainakaan pääsisi tuollasesta yrittämälläkään yli.. En unohtaisi päiväksikään. Olisin niin saakelin vihainen että tekisin itsenikin vaan vielä onnettomammaksi.

Otitko miehen yöksi kotiin? Oletteko mitään jutelleet? Itsellä tuli mieleen myös mitä jos onkin fantasiaa mitä sinne höpötellyt... Tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! Kannattaa kuunnella mitä miehellä sanottavanaan sitten kun siihen olet valmis...

No ensinnäkin anna sen selittää!

Sellainen mahis pitäisi antaa sillä ihan kaikki tieto ei sulla välttämättä ole.

Sitten voit potkaista pihalle. Jos siis tuo tarina on totta. Ei tuossa ole mitään mahista jatkaa.. mies käynyt huorissa monta kertaa.. jessus.

[QUOTE="Vieras";27477224]mikäs tilanne on??[/QUOTE]

en tiedä. Olen nyt matkalla töistä päiväkodin kautta kotiin. En tiedä onko mies missä, en ole pystynyt vastaamaan puheluihinsa, viestejä en oo ees lukenut. Sattuu liikaa. :(

:laugh: Naiset ovat muka niin vahvoja ja ”voimaantuneita” nykyään, mutta saavat käsittämättömän hyperventilaatio-raivokohtauksen siitä, jos mies käy vain yksinkertaisesti poistattamassa paineensa. Sehän on täysin verrattavissa vaikkapa hierojalla käyntiin, mitään tunteita ei ole mukana ja kyse on vain miehen omasta hyvinvoinnista joka sataa myös naisen laariin. Nainen voi myös katsoa itse peiliin ja miettiä, miten voisi pitää miehestä parempaa huolta niin ettei hänen tarvitsisi käydä hakemassa helpotusta muualta. Toisaalta, jos naista ei seksi kiinnosta siinä määrin kuin miestä, niin siinä tapauksessahan se on vain naisen oma etu, että joku toinen nainen hoitaa homman. Jonkun ne paineet on poistettava joka tapauksessa. Koko juttu olisi täysin erilainen, jos miehellä olisi salasuhde ja tunteita jotain toista naista kohtaan. Huora on pelkkä palveluntarjoaja, ihan kuin hieroja, personal trainer, parturi tai mekaanikko.

:LOL: Naiset ovat muka niin vahvoja ja ”voimaantuneita” nykyään, mutta saavat käsittämättömän hyperventilaatio-raivokohtauksen siitä, jos mies käy vain yksinkertaisesti poistattamassa paineensa. Sehän on täysin verrattavissa vaikkapa hierojalla käyntiin, mitään tunteita ei ole mukana ja kyse on vain miehen omasta hyvinvoinnista joka sataa myös naisen laariin. Nainen voi myös katsoa itse peiliin ja miettiä, miten voisi pitää miehestä parempaa huolta niin ettei hänen tarvitsisi käydä hakemassa helpotusta muualta. Toisaalta, jos naista ei seksi kiinnosta siinä määrin kuin miestä, niin siinä tapauksessahan se on vain naisen oma etu, että joku toinen nainen hoitaa homman. Jonkun ne paineet on poistettava joka tapauksessa. Koko juttu olisi täysin erilainen, jos miehellä olisi salasuhde ja tunteita jotain toista naista kohtaan. Huora on pelkkä palveluntarjoaja, ihan kuin hieroja, personal trainer, parturi tai mekaanikko.
Taas yksi lautanaama joka ei lukenut koko aloitusta ja syyllistää naista. Hanki se parisuhde ensin ja tule sitten viisastelemaan.

Taas yksi lautanaama joka ei lukenut koko aloitusta ja syyllistää naista. Hanki se parisuhde ensin ja tule sitten viisastelemaan.
Näillä foorumeilla jos esittää naista kritisoivia tai naisille tyypillistä käytöstä tai ajatusmalleja kyseenalaistavia tai niistä poikkeavia kommentteja, niin liki poikkeuksetta joku tuohtunut Justiina tulee haukkumaan peräkammarin pojaksi, runkkariksi tai muuten kyvyttömäksi parisuhteeseen. Mitään muuta lyömäasetta ei ole, ja täysin ohi meni tuokin lyönti.

• Tykkää
Reactions: päätön
Siis ei kai netis kirjoittelu o huorissa käymistä vielä?
Joskin kyllä viskaisin siinäkin tapauksessa pellolle koska himoitsee muita naisia.
Jos ei o käyny jo niin on vaan ajan kysymys kun käy.
Ilmeisesti et riitä ja seksi liian arkista sitten

Yhteistyössä