VITT......u

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
:kieh: :kieh: |O |O hermot menee :kieh: olin soitanut terveyskeskukseen,sanoin että haluan vaarata ajan mahd.nopeasti kun lääket ei sovi minulle ja että mull on kauhean paha olo ja että mun pitäisi hoita kaks lasta ja voi hitsi mitä hän sanoi ettei heillä ole aika |O |O |O pärjää jotenkin 27 päivän asti ja tuu kello 9.00 :kieh: se on varma vitsi ja päivystyksessä myös kukaan ei vaihta lääkeitä,rahaa ei ole että mä olisin voinut mennä yksityiselle :kieh: vitsi miten vihainen mä olen,en edes tie mitä mä teen kun tästä lääkeistä kauheat sivu vaikutukset :(

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
:kieh: :kieh: |O |O hermot menee :kieh: olin soitanut terveyskeskukseen,sanoin että haluan vaarata ajan mahd.nopeasti kun lääket ei sovi minulle ja että mull on kauhean paha olo ja että mun pitäisi hoita kaks lasta ja voi hitsi mitä hän sanoi ettei heillä ole aika |O |O |O pärjää jotenkin 27 päivän asti ja tuu kello 9.00 :kieh: se on varma vitsi ja päivystyksessä myö kukaan ei vaihta lääkeitä,rahaa ei ole että mä olisin voinut mennä yksityiselle :kieh: vitsi miten vihainen mä olen,en edes tie mitä mä teen kun tästä lääkeistä kauheat sivu vaikutukset :(

Mene päivystykseen ja sano, että sait ihme iho-oireita lääkkeestä. Silloin ottavat tosissaan ihan varmasti.

nii mut soita uudelleen terveyskeskikseen ja sano että sulla oli viikonloppuna itsetuhoajatuksia että sun pitää saada aika. tai edes puhelinaika jotta lääkäri neuvoo lääkkeen asteittaisen lopetuksen ennen 27 : päivää

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
sun piti saada päivystysaika!!! sanoitko ne itsetuhoajatukset sille?
ei mull ole enää näitä ajatuksia :ashamed: silloin oli huono päivä vaan :ashamed:

mene hakemaan luontaistuotteesta sellaista kuin Anti-stressi, se rauhoittaa ja antaa levollisen olon. jos vaikka jaksaisist edes niiden kanssa tuonne 27:ään päivään. jos nyt kauheesti panikoit, niin se pahentaa sun oloa. mulla nuo ainakin auttoi pahimman yli.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minkä niminen lääke?
Minulla masennuslääkitys aiheutti aluksi pahoinvointia. Kuinka kauan olet käyttänyt lääkettä?

efehor debot söin kuukausi 75mg nyt lääkäri nosti sen 150mg ja kun soitin noin 2 päivä sitten päivystykseen lääkäri sanoi että ne on sivuvaikutukset ja että mun pakko vaihta lääket ja että seuravaana päivänä pitäis otta vain 75mg mutta tänään kun soitin terveysaasemalle hän oli siitä mieltä että mun pakko syödä 27 päivän asti 150mg :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
sun piti saada päivystysaika!!! sanoitko ne itsetuhoajatukset sille?
ei mull ole enää näitä ajatuksia :ashamed: silloin oli huono päivä vaan :ashamed:

mene hakemaan luontaistuotteesta sellaista kuin Anti-stressi, se rauhoittaa ja antaa levollisen olon. jos vaikka jaksaisist edes niiden kanssa tuonne 27:ään päivään. jos nyt kauheesti panikoit, niin se pahentaa sun oloa. mulla nuo ainakin auttoi pahimman yli.
minulla on ne anti-stress kotona =) ei ne auta minulle :|

nii mut soita uudelleen terveyskeskikseen ja sano että sulla oli viikonloppuna itsetuhoajatuksia että sun pitää saada aika. tai edes puhelinaika jotta lääkäri neuvoo lääkkeen asteittaisen lopetuksen ennen 27 : päivää
jos mä soitan miehelle,olis kiva jos hän keskustele sitten terveydenhoitajan kanssa :/ voi olla että saan sitten nopeampi aika

ei saa ikinä ominpäin käyttää sekaisin luontaistuotteita ja masennuslääkkeitä. niil voi olla huonot sivuvaikutukset.

soita ja kysy sieltä mehiläisestä aikaa, se maksaa noin 60e
olisin soitanut,mut rahan kanssa aika heikko :xmas: mä laskin miehen kanssa jos mä menen yksityiselle meill ei riitä mitenkään :ashamed: Mutta saako sielä luottokortilla maksaa ja onko joku rajaa kortilla,kuinka paljon voi tuhlata?

riippuu kortista ja sopimuksesta. ja lääkäriasemasta. voithan kysyä saatko laskun ja eräpäivän pidemmälle. ja selitä sun ongelma ja viikonlopun olo ja ettet pääse tk-lääkärille.
ok! =) yritän jotain keksiä,nyt menen soitamaan miehille! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
siis pakkohan sun on saada uudet lääkkeet..kyllä ne vaihtaa kun menen oman kaupungin sairaalan päivystykseen..ilman soittoja!
ei ne vaihta päivystyksessä,mä kysyin jo :(

mee uudestaan ja vaadi!! On se ny kumma homma jos ne rupee valkkaan ketä hoidetaan! kyllä tuo epäsopiva lääke on päivystys asia jos ei pysty kerta niitä käyttään ja on pakko käyttää.

Pyydä kirjallisena se kielto ja siihen selvitys millä perusteella et ole päivystys asikas. Ja lääkärin päiväys ja allekirjoitus.

Yhteistyössä