Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
breaking down pokkari adlibris-nettikaupassa 11,90
näillä tuntuu olevan hirveitä hintaeroja.. mä viel pohdin että ostaisinko omaks bd:n. lainassa se mulla oli ja oon sen jo lukenut, mut mietin että kannattaako ostaa englannin kielisenä vai odottaa sit suosiolla suomennosta =)
 
Moonbell
*nolo* Nyt se epäilys -kirjakin on tässä luettavana. En sitten malttanut odottaa seuraavaan tiliin asti. *häpeää*

En tiedä miksi, mutta toi epäilys vaikuttaa paremmalta kuin kaksi ekaa. Tai ainakin jossain määrin hauskemmalta ja nokkelammalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huutonetissä on 2 kipaletta myynnissä tuota vieraskirjaa toisen hinta näkyi olevan 6 ekeä!
se on varmaan se sama mitä mä katoin, siitä oli sivuja irti ja postikuluja sen verran että en mä siihen hintaan rikkinäistä kirjaa ostaisi :ashamed: vaan mieluummin ehjän uuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
breaking down pokkari adlibris-nettikaupassa 11,90
näillä tuntuu olevan hirveitä hintaeroja.. mä viel pohdin että ostaisinko omaks bd:n. lainassa se mulla oli ja oon sen jo lukenut, mut mietin että kannattaako ostaa englannin kielisenä vai odottaa sit suosiolla suomennosta =)
mä käyn maanantaina ostamas lontoon kielellä ja sit suomennos tietenkin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
breaking down pokkari adlibris-nettikaupassa 11,90
näillä tuntuu olevan hirveitä hintaeroja.. mä viel pohdin että ostaisinko omaks bd:n. lainassa se mulla oli ja oon sen jo lukenut, mut mietin että kannattaako ostaa englannin kielisenä vai odottaa sit suosiolla suomennosta =)
mä käyn maanantaina ostamas lontoon kielellä ja sit suomennos tietenkin :heart:
mä ajattelin että jos hennoisin tilata.. :ashamed: alkaa käydä kalliiks tä huvitus. kirjat, levy, elokuva ja tulevat elokuvat ja kirjat :whistle:
 
Ssalla
SPOIL (pitikö näitä vielä laittaa?)


Sain ebookin käsiini kolmisen tuntia sitten <3 ja nyt on 1/3 luettuna, huh! mahtaa olla siitä tuleva elokuva sitten joskus hieno :D ainakin kuvitellen häitä yms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ssalla:
SPOIL (pitikö näitä vielä laittaa?)


Sain ebookin käsiini kolmisen tuntia sitten <3 ja nyt on 1/3 luettuna, huh! mahtaa olla siitä tuleva elokuva sitten joskus hieno :D ainakin kuvitellen häitä yms..
joo mä ootan kans huomista ku hyökin sinne kirjakauppaan:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Olin eilen aika ilkeä.. Tyrkytin kaverille houkutuksen lainaan vaikka sillä ei kiinnostanu yhtään. Illalla tuli sitte viesti että ku ei nukkumaan malta alkaa!! :D
käännytystä :D mä luen kaikessa rauhassa tuota houkutusta.. kolmas kerta menossa jo tosin, että ensi huuma on ehtinyt jo vähän laskea. kiva huomata, että mitä pikkuisia yksityiskohtia huomaa nyt paremmin kuin ensimmäisellä lukukerralla. =)
 
Ärsyttää ku ei oo ketää kenen kanssa hehkuttaa paitsi tietenki täällä, mutta oishan se livenä ihan eri juttu :)

Midnight sunin jälkeenki se on mielenkiintosta lukea uusiksi ku näkee asiat eri tavalla ku aluksi :)

Noista poistetuista kohdista muuten, että niissä tulee enemmän esiin tyyppien luonteenpiirteitä mitkä on enemmän ku mielenkiintoisia vaikka ei itse poistettuja kohtia haluakkaan kirjan sisällöksi uskoa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Ärsyttää ku ei oo ketää kenen kanssa hehkuttaa paitsi tietenki täällä, mutta oishan se livenä ihan eri juttu :)

Midnight sunin jälkeenki se on mielenkiintosta lukea uusiksi ku näkee asiat eri tavalla ku aluksi :)

Noista poistetuista kohdista muuten, että niissä tulee enemmän esiin tyyppien luonteenpiirteitä mitkä on enemmän ku mielenkiintoisia vaikka ei itse poistettuja kohtia haluakkaan kirjan sisällöksi uskoa :)
:D mistäs ne löytää. niitä en ole viel lukenut :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Ärsyttää ku ei oo ketää kenen kanssa hehkuttaa paitsi tietenki täällä, mutta oishan se livenä ihan eri juttu :)

Midnight sunin jälkeenki se on mielenkiintosta lukea uusiksi ku näkee asiat eri tavalla ku aluksi :)

Noista poistetuista kohdista muuten, että niissä tulee enemmän esiin tyyppien luonteenpiirteitä mitkä on enemmän ku mielenkiintoisia vaikka ei itse poistettuja kohtia haluakkaan kirjan sisällöksi uskoa :)
:D mistäs ne löytää. niitä en ole viel lukenut :whistle:
Meyerin kotisivuilta.

Ja tohon alkuperäiseen, mä kyllä liitän ne poistetut jutut mielessäni kokonaisuuteen.. nehän on olleet niissä kirjoissa, mutta pudotettu sitten pois "isompien jehujen" toimesta.. mun mielestä on ihan hauskaa, että se on kuitenkin julkaissut niitä poistettuja osioita ihan yleiseen lukemiseen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Ärsyttää ku ei oo ketää kenen kanssa hehkuttaa paitsi tietenki täällä, mutta oishan se livenä ihan eri juttu :)

Midnight sunin jälkeenki se on mielenkiintosta lukea uusiksi ku näkee asiat eri tavalla ku aluksi :)

Noista poistetuista kohdista muuten, että niissä tulee enemmän esiin tyyppien luonteenpiirteitä mitkä on enemmän ku mielenkiintoisia vaikka ei itse poistettuja kohtia haluakkaan kirjan sisällöksi uskoa :)
:D mistäs ne löytää. niitä en ole viel lukenut :whistle:
Meyerin kotisivuilta.

Ja tohon alkuperäiseen, mä kyllä liitän ne poistetut jutut mielessäni kokonaisuuteen.. nehän on olleet niissä kirjoissa, mutta pudotettu sitten pois "isompien jehujen" toimesta.. mun mielestä on ihan hauskaa, että se on kuitenkin julkaissut niitä poistettuja osioita ihan yleiseen lukemiseen :D
Niin minäki liitän.. Ja samasta syystä.. Tuli vaan aiemmin semmonen käsitys ettei niistä saa täällä puhua, mutta se siitä aiheesta sitte.

Luen TAAS Midnight sunia... :whistle: Ruuanlaittoki on nykyään kurjaa hommaa ku se keskeyttää lukemisen :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä