Virallinen Twilight-pino

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Kai työ luette muuten seuraavaksi Ylpeys ja ennakkoluulo, Humiseva harju sekä katsotte muutaman Roomeo ja Juulia -elokuvan? :D

Suosittelen noita kirjoja muuten.
Musta oli muuten ihan ylihauskaa, kun joskus katselin jostain netistä sitä twilightin soundtrackiä niin siihen tuli et sen ostaneet oli ostaneet kans jonku debussyn levyn :D Tuli sit mieleen kaikki ne teinit, jotka on tilanneet debussya kun Eetvarttikin tykkää siitä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Kai työ luette muuten seuraavaksi Ylpeys ja ennakkoluulo, Humiseva harju sekä katsotte muutaman Roomeo ja Juulia -elokuvan? :D

Suosittelen noita kirjoja muuten.
Musta oli muuten ihan ylihauskaa, kun joskus katselin jostain netistä sitä twilightin soundtrackiä niin siihen tuli et sen ostaneet oli ostaneet kans jonku debussyn levyn :D Tuli sit mieleen kaikki ne teinit, jotka on tilanneet debussya kun Eetvarttikin tykkää siitä :whistle:
Hyvähän se on laajentaa uusiin suuntiin :) Kai ne on netistä ensin kokeilleet, että jaksavat varmasti kuunnella koko levyn.. :D
 
http://images.cafepress.com/jitcrunch.aspx?bG9hZD1ibGFuayxibGFuazoyNDRfRl9jNi5qcGd8bG9hZD1MMCxodHRwOi8vaW1hZ2VzNS5jYWZlcHJlc3MuY29tL2ltYWdlLzI5NzcxMTk1XzQwMHg0MDAucG5nfHxzY2FsZT1MMCwxNDAsMTQwLFRyYW5zcGFyZW50fGxvYWQ9dG0tTDAsYmxhbms6MjQ0X0ZfYzZfdG1hc2suanBnfGNvbXBvc2U9TDAsdG0tTDAsVGV4dHVyZU1hc2ssLTE3OCwtMTEzfGNvbXBvc2U9YmxhbmssTDAsQWxwaGFCbGVuZCwxNzgsMTEzfGNwPXJlc3VsdCxibGFua3xzY2FsZT1yZXN1bHQsMCw0ODAsV2hpdGV8Y29tcHJlc3Npb249OTV8


toi olis niin hieno!!
 
Moonbell
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
APUUAAA!! mä luen just netistä bellan synnytyksestä! herraisä sentään!!!!! :eek: *sydän tykyttää*
Jumaliste nainen! Linkkiä kehiin! |O
http://twilightsaga.wikia.com/wiki/Renesmee_Carlie_Cullen

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: huh olipahan luettavaa!
Mitääääh??? :O :O :O Breaking Dawnistako tuo on? Huh.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbell:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
APUUAAA!! mä luen just netistä bellan synnytyksestä! herraisä sentään!!!!! :eek: *sydän tykyttää*
Jumaliste nainen! Linkkiä kehiin! |O
http://twilightsaga.wikia.com/wiki/Renesmee_Carlie_Cullen

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: huh olipahan luettavaa!
Mitääääh??? :O :O :O Breaking Dawnistako tuo on? Huh.
sIS mahd. spoilausta!!!!!!!!!!!!!!


taitaa olla...

ainaki kun luen wikipediasta sisältöä niin samaa tekstiä on..

tai siis et ne menee naimisiin, naiskentelevat, bella raskaana jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Pinki! luitko jo!?
Luen illemmalla, että pystyy keskittymään :D
okei:D

mun on pakko perkele käydä maanantaina hakemassa se BD pokkari.. ei täst tuu mitää :headwall: :LOL:
Täälläkin odotellaan kuumeisesti, että tulis nyt jo postiin :D Missä kaupassa muutes näit niitä pokkarei? :whistle:
Infossa.. makso 20,95
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbell:
Semmonen ihan mielenkiinnosta, et Miten tuo pokkari ja varsinainen kirja eroavat toisistaan? Seuraako pokkari tiiviisti leffan käsikirjoitusta vai onko sama/lyhennelmä varsinaisesta?

Mietin et kandeeko hommata se pokkarikin vielä. :D
Mun pokkari ainakin pitää sisällään ihan vaan sen originaalin.. ei mitään leffahöttöä, joten älä tuhlaa rahojas turhaan :D
Pokkari sisältää juu ihan saman tekstin kuin kovakantinen kirjakin, kyse on vain kevyemmästä luettavasta. Helppo ottaa matkalle esim. mukaan, kun ei paina laukussa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Pinki! luitko jo!?
Luen illemmalla, että pystyy keskittymään :D
okei:D

mun on pakko perkele käydä maanantaina hakemassa se BD pokkari.. ei täst tuu mitää :headwall: :LOL:
Täälläkin odotellaan kuumeisesti, että tulis nyt jo postiin :D Missä kaupassa muutes näit niitä pokkarei? :whistle:
Infossa.. makso 20,95
MInä tilasin suomalainen.com:sta kovakantisena 17.90? *wink wink*
:whistle:

Koko päivän olen lukenut tuota midnight sunia...sangen koukuttava! :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä