Virallinen twilight-pino vol.3

cothis
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Se on Twilightin inspiroivaa musiikkia sam cushionilta. Niitä siis löytyy jo kaksi kappaletta ja loput kaksi tulee ensi vuonna :)
Ahaa.. kun törmäsin johonkin foorumiin, jossa väittivät twi-fanit että tuon kuunteleminen on Meyerin ym pettämistä. Jäin siis miettimään, jotta miksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Mitä mieltä ootte tuosta scrapbook ideasta. siitä saisi aika näyttävän ja teidän onnistuisi lähettää täytettä sähköpostilla tai kirjeenä.
Avasin meille oman sähköpostin minkä kautta on helppo laittaa noita ideoita ja täytettä. Ilmoitekaa minulle niin laitan yyllä käyttäjätunnuksen ja salasanan postiin.
juu =D :wave:
 
Laita vaan mullekin se osoite. Sitten mä voin alkaa vaivata päätäni, että mitä ihmettä mä tähän keksin?

Tuleeko siihen lopulliseen juttuun meidän oikeat osoitteet? Kun eikö sieltä, minne se kirje lähetetään (fanclub?) oo tapana saada ainakin joku muodollinen vastaus? Tai ei ehkä Robin tapauksessa, kun sitä postia on niin sairaasti...

Mä en oo ikinä kirjoittanut fanipostia kellekkään, en edes harkinnut, lukuunottamatta New Kids On the Blockille lähetettyä piirustusta joskus ala-asteella :LOL: Siinä luki varmaa I Love You so mats, eikä paljoa muuta!

Nyt ois kai keksittävä jotain hieman omaperäisempää :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Käyn huomenna ostamassa tarpeita tuohon kirjaan ja täytettä saa laitella minulle päin. Jos ei englanti taivu niin lähettäkää suomeksi niin käännän ja mitä enemmän saisi käsintehtyä niin parempi. Annan osoitteeni yyllä tai sähköpostin kautta.
hmm.. tuota tuota.. mitähän työ muut ootte siihen suunnitellut pistävänne??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Käyn huomenna ostamassa tarpeita tuohon kirjaan ja täytettä saa laitella minulle päin. Jos ei englanti taivu niin lähettäkää suomeksi niin käännän ja mitä enemmän saisi käsintehtyä niin parempi. Annan osoitteeni yyllä tai sähköpostin kautta.
hmm.. tuota tuota.. mitähän työ muut ootte siihen suunnitellut pistävänne??
Ei niin mitään hajua :whistle:
Aattelin kuiteskin käydä ostamassa "raamit" ja rupeva sitä jo koristelemaan. Ne jotka haluaa voi minulle oman kuvan laittaa niin laitan nekin siihen...oman ainakin laitan. Niin ja jos sieltä sitä palautepostia haluaa niin varmaan ne osoitteet siihen pitää laittaa...laitan myös siihen tuon meidän sähköpostiosoitteen.

Ideoita pursuaa pää vähän liikaakin mutta jos aloittaa niillä jokaisen terveisille ja laittelee muuta lisäksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
"Hello, Robert. I'm from Finland and I'm desperately in love with you. If you see my husband anywhere, run. Fast."

Jos joku keksii jotain järkevämpää, niin täällä ollaan ideoita kovasti vailla! :wave:
Lyhennetään tuo Robert ainaskin Robiksi kun ei voi sietää omaa nimeään :D
Toi vitsillinen loppu on kyllä huippu :whistle: :LOL:
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
"Hello, Robert. I'm from Finland and I'm desperately in love with you. If you see my husband anywhere, run. Fast."

Jos joku keksii jotain järkevämpää, niin täällä ollaan ideoita kovasti vailla! :wave:

Yhdyn niin tähän!!!!!!!!!!! :) Aivan mahtava idea!!!!!!! ;) Mulla on tää koneella oleminen nyt niin vähäistä kiireiden takia, mut mullekin voi laittaa sen s-postin... Siis Esme31 oon kirjautuneena... :) aaaahhhh noi robertin kuvat on niin nam.
 
No omasta tekstistä tiedän sen verta että laitan ainakin tän runon ja sitten .......jotain....on se niin vaikeeta.

Rob you are too good to be true,
anyone how disagrees is a fool.
Your cool blue eyes are melting my heart,
almost ribbing it a part
and when you tell a sarcastic joke,
I'm smiling more than I could ever hope.
Your hairs are wilder than my dream,
when you play them I'm hoping it would be me,
tangling my hands up in your neck,
kissing you without a bet.
Sound of your voice is like angels singing
and I'm clinging to hear it more
because it lifting me up from the floor.
All I want say to you,
that you are perfect diamond in the rough and I can't get enough.
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Käyn huomenna ostamassa tarpeita tuohon kirjaan ja täytettä saa laitella minulle päin. Jos ei englanti taivu niin lähettäkää suomeksi niin käännän ja mitä enemmän saisi käsintehtyä niin parempi. Annan osoitteeni yyllä tai sähköpostin kautta.
hmm.. tuota tuota.. mitähän työ muut ootte siihen suunnitellut pistävänne??
Ei niin mitään hajua :whistle:
Aattelin kuiteskin käydä ostamassa "raamit" ja rupeva sitä jo koristelemaan. Ne jotka haluaa voi minulle oman kuvan laittaa niin laitan nekin siihen...oman ainakin laitan. Niin ja jos sieltä sitä palautepostia haluaa niin varmaan ne osoitteet siihen pitää laittaa...laitan myös siihen tuon meidän sähköpostiosoitteen.

Ideoita pursuaa pää vähän liikaakin mutta jos aloittaa niillä jokaisen terveisille ja laittelee muuta lisäksi :D
oukkidoukki. mulla on kuva jossa mä seison new moonin plakaatin edessä ennen ensi-iltaa.. voisin sen laittaa mukaan =) ja jos sit kehittelis jotain muuta mukavaa.
 
MissCissyn ehdottama teksti oli hyvä! Yhdyn täysin siihen :D

Kai mäki voisin jonkun kuvan kaivaa jostain :wave: Ja osoteidea kanssa oli hyvä, mut mitäköhän toi mies ajattelis jos mulle tulis postia jostain tuollaisesta :whistle: Nytkin jo aina vitsailee ( hieman mustasukkaisena ) tuosta Robista.
 
T.Topakka harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
"Hello, Robert. I'm from Finland and I'm desperately in love with you. If you see my husband anywhere, run. Fast."

Jos joku keksii jotain järkevämpää, niin täällä ollaan ideoita kovasti vailla! :wave:
Aivan törkeen hyvä!!! :D Siis mukaan tämä kommentti aivan välttämättä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
MissCissyn ehdottama teksti oli hyvä! Yhdyn täysin siihen :D

Kai mäki voisin jonkun kuvan kaivaa jostain :wave: Ja osoteidea kanssa oli hyvä, mut mitäköhän toi mies ajattelis jos mulle tulis postia jostain tuollaisesta :whistle: Nytkin jo aina vitsailee ( hieman mustasukkaisena ) tuosta Robista.
joskus jotain hyötyä siis sinkkuilustakin :D :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Nallu:
MissCissyn ehdottama teksti oli hyvä! Yhdyn täysin siihen :D

Kai mäki voisin jonkun kuvan kaivaa jostain :wave: Ja osoteidea kanssa oli hyvä, mut mitäköhän toi mies ajattelis jos mulle tulis postia jostain tuollaisesta :whistle: Nytkin jo aina vitsailee ( hieman mustasukkaisena ) tuosta Robista.
joskus jotain hyötyä siis sinkkuilustakin :D :LOL: :LOL:
Miehet on niin erilaisia. Itse äsken kyselin kun tiedän että tuossa runossa on kirjoitusvirheitä niin mieheltä neuvoa. Ei se kommentoinut runoa itseään mitenkään. Tosin yksi päivä menin kyllä ihan vaikeeksi kun oli sisko käymässä ja jotain siinä puhelin twilightista ja Robista niin sanoi että olen NIIN RAKASTUNUT siihen :ashamed: :whistle:
 
MissCissy
Ois kiva, jos kaikki kertois omasta puolestaan ihan yleisestikin, mitä aikoo itse siihen kirjeeseen laittaa! Ei pakko oo tietty sitä kertoa, mut näkis vähän niinku, et mitäs noi muut on ajatellu?:)

Mä olen niin onneton perässähiihtäjä, on vaikea keksiä mitään ihan tyhjästä...Sellerin runo...vau. En tule tuohon pystymään, en millään.
 

Yhteistyössä