Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Tein vaihteeksi tällaisen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PwqmTOPn7MU
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä tietoa mistä saisi new moonin score-soundtrackin? Myydäänkö sitä edes vielä suomessa?
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Mitä mieltä ootte tuosta scrapbook ideasta. siitä saisi aika näyttävän ja teidän onnistuisi lähettää täytettä sähköpostilla tai kirjeenä.
Avasin meille oman sähköpostin minkä kautta on helppo laittaa noita ideoita ja täytettä. Ilmoitekaa minulle niin laitan yyllä käyttäjätunnuksen ja salasanan postiin.
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:Mä myönnän sitten heti alkuun, että olen tosi huono missään askartelujutuissa, mutta osallistun siten miten nyt yleisesti päätetään, että kukin osallistuu, ymmärsittehän?Tai mitä vaan apua tarvitaan!
Scrapbook on siis jonkinlainen leikekirja? Ne pop-up-jutut voisi olla makeita! Hajuakaan siis, miten ne toteutettaisi, mutta idea kuulostaa hauskalta!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Hei sit ku tiedätte mikä ihme on toi "New moon unofficial score" niin kertokaa mullekin..
Google näytti mulle tollastakin kaveria olevan myynnissä.