Virallinen twilight-pino vol.3

En tiedä onko sininen pirteä väri, mutta team Edward paidoissa on sinistä. Joten eikö se sopisi? Sellanen nätti sininen.. ( kun taas team Jacob paidoissa on punaista )

Kun nimiä alat keräilemään niin kysele ainakin multa :)
 
Katoin just Kristenin elokuvan Speak ja huomasin todella paljon samaa kuin twilightissa ja newmoonissa siis tunnelman kannalta.
Hieman huvittavaa että Kristen rupesi seurustelemaan Michaelin kanssa tuon elokuvan kuvauksien aikana ja Michaelhan näytteli Kristenin labraparia ja nyt sitten Kristen oletettavasti seurustelee Robin kanssa joka oli myös labrapari Twilightissa.
 
MissCissy
Oliko se hyvä se Speak? Ja oliko Kristen hyvä siinä? Mun on pitänyt ottaa ihan asiakseni katsella noita Kristenin leffoja, kun olen hänen faninsa melkein enemmän kuin Robin, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi...
 
Minä vain
Olin eilen katsomassa New Moonin kolmannen kerran ja se oli aivan yhtä ihana kokemus edelleen. Leffateatteri oli taas muuten ihan täynnä ja tunnelma hyvä. Yleisö tuntui tykkäävän.

Rakastuin täysin tuohon scoreen eilen ja olen kuunnellut sitä koko päivän you tuben kautta. Twilight Score on myös mahtava. Sen tilasin aikoinaan Amazoninin kautta. Ei näitä scoreja kovin helposti Suomen kaupoista kai löydä.
 
Mitä mieltä ootte tuosta scrapbook ideasta. siitä saisi aika näyttävän ja teidän onnistuisi lähettää täytettä sähköpostilla tai kirjeenä.
Avasin meille oman sähköpostin minkä kautta on helppo laittaa noita ideoita ja täytettä. Ilmoitekaa minulle niin laitan yyllä käyttäjätunnuksen ja salasanan postiin.
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Mitä mieltä ootte tuosta scrapbook ideasta. siitä saisi aika näyttävän ja teidän onnistuisi lähettää täytettä sähköpostilla tai kirjeenä.
Avasin meille oman sähköpostin minkä kautta on helppo laittaa noita ideoita ja täytettä. Ilmoitekaa minulle niin laitan yyllä käyttäjätunnuksen ja salasanan postiin.
Saako tulla mukaan :wave: Täällä todellinen Twihard :D En ole pahemmin tähän pinoon kirjotelut kun olen mukana Twilight ryhmässä toisaalla ;) Mutta olisin tosi kiinnostunut tosta teidän ideasta :flower:
 
MissCissy
Mä myönnän sitten heti alkuun, että olen tosi huono missään askartelujutuissa, mutta osallistun siten miten nyt yleisesti päätetään, että kukin osallistuu, ymmärsittehän?:) Tai mitä vaan apua tarvitaan!

Scrapbook on siis jonkinlainen leikekirja? Ne pop-up-jutut voisi olla makeita! Hajuakaan siis, miten ne toteutettaisi, mutta idea kuulostaa hauskalta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Mä myönnän sitten heti alkuun, että olen tosi huono missään askartelujutuissa, mutta osallistun siten miten nyt yleisesti päätetään, että kukin osallistuu, ymmärsittehän?:) Tai mitä vaan apua tarvitaan!

Scrapbook on siis jonkinlainen leikekirja? Ne pop-up-jutut voisi olla makeita! Hajuakaan siis, miten ne toteutettaisi, mutta idea kuulostaa hauskalta!
Kaikki osallistuu miten parhaiten osaa, jaksaa, viitsii :D Itse olen ihan innoissani tästä ja kuten aiemmin mainitsin niin rakastan askartelua ja pikkunypläämistä. Otan noista popup-kuvista itselleni pienen haasteen. Scrapbook on joo leikekirja :)
 

Yhteistyössä