Virallinen twilight-pino vol.3

oi oi oi, just tultiin leffasta ja aivan ihana oli. :heart: :heart:

DvD:n ilmestymistä odotellaan nyt seuraavaksi innolla. Mutta itkin ja huokailin, oih mikä leffa.

Ja mukaili kirjaa paljon paremmin kuin houkutus. Sudetkin olivat just oikean kokoisia. Jaakko olis voinut ehkä olla isompi. Mutta en mie vielä pysty kritiikkiä antamaan.

Tahtoo katsomaan uudestaan.
 
loves
käydä katsomassa Uusikuu elokuva. Aivan ihana ihana elokuva. Ja voi,että minä kärsin,kun Edward jätti Bellan... voi sitä hetkeä.. kyyneleet herui silmistä.. Aivan ihana elokuva ei voi muuta sanoa.. ja mikä loppu.. huoh huoh <3 ja nyt saa sitten kesään asti taas odotella jatkoa. Kyllä osaa sitten koukuttaa...
 
Esme harmaana
Tahtoo kans osata ladata leffan!!!!!!!!!!!! Edelleen lumoutuneena. mut Eeeva on oikeessa siinä, ett noi leffat täytyy katsoo monta kertaa ennekuin pystyy sillai sanomaan, sillä itsekin löydän aina jotain uutta houkutuksesta... Mut mut... Kyllä new moon ylitti odotukset, tosin tykkään twilightista siinä mielessä, ett se oli paljon harmaamoi ja synkempi väreiltään. Sopi tunnelmaan hyvin... Mut kyllä tääkin kelpaa :)
 
Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Mulla tuli oikea leffa :) Googlettamalla löytyy varmasti ohjeita imuttamiseen.. Ja tietoa ohjelmista mitä siihen tarvitaan ym.,

kiitti Eeeva, mut tää kädetön täällä yritti jo eilen koko iltapäivän... huonolla menestyksellä...grrrrrrrr :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Mulla tuli oikea leffa :) Googlettamalla löytyy varmasti ohjeita imuttamiseen.. Ja tietoa ohjelmista mitä siihen tarvitaan ym.,
mulla ei kumpikaan tulossa olleista ollut, jos sen leffa"koodin" voisit laittaa vaikka yksärinä niin jos sen minäkin löytäisin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Mulla tuli oikea leffa :) Googlettamalla löytyy varmasti ohjeita imuttamiseen.. Ja tietoa ohjelmista mitä siihen tarvitaan ym.,
mulla ei kumpikaan tulossa olleista ollut, jos sen leffa"koodin" voisit laittaa vaikka yksärinä niin jos sen minäkin löytäisin :wave:
Laittakkaa mullekkin yksäriä, otitteko dc vai torentin kauttta, leffan koko ja nimike,

nimim. tuhat väärää ladannut
 
bella
Jaaha, ja KAIKKI on jo nähneet tän leffan paitsi minä! :(

Ylihuomiseen pitäisi vielä jaksaa odottaa ja lukea sen aikaa näitä teidän ihkutuksia täältä. Voi perhana, ollapa jo tiistai.
 

Yhteistyössä