Virallinen twilight-pino vol.3

AngelEyes harmailee
Itseäkin kummastuttaa tuo takertuminen tuohon, että kirjat kertoo esiaviollisesta seksistä pidättäytymisestä... :eek: Itselle se ei todellakaan ollut sellainen asia mihin olis edes kiinnittänyt huomiota. Kaipa se on nykyaikaa että kaikki tuollainen "uskonnollinen" asia on ehdottomasti teilattava.

Itseäni ei mitenkään haittaisi jos omat tyttöni joskus lukisivat näitä kirjoja ja saisivat siitä kimmokkeen pidättäytyä seksistä edes vähän pidemmäksi aikaa, kuin mikä nykytrendi tuntuu olevan...
 
Ei hitto älkää kehuko lehvaa enää enempää kun mie en oo vielä sitä päässy näkemään :kieh:
Jospa ensviikolla pääsis...
Ja näitten juttujen jälkeen en todellakaan malttas oottaa...

Niin ja kummasti alko sujumaan se enkuks lukeminenkin kun oli niin kauhiat vierotusoireet :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Kohta katsomaan uudestaan :D
Tuntuu vähän siltä että taidan itsekkin käydä sen muutaman kerran katsomassa(hyvää latausversiota odotellessa) :D
Minäkin hyvää versiota kyttään :D Aion ostaa omaksikin niin ei ole huono omatunto.. :whistle:
Joo kyllä minäkin olen ensimmäisten joukossa nappaamassa oman kappaleen kun kauppoihin tulee :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Kohta katsomaan uudestaan :D
Tuntuu vähän siltä että taidan itsekkin käydä sen muutaman kerran katsomassa(hyvää latausversiota odotellessa) :D
Minäkin hyvää versiota kyttään :D Aion ostaa omaksikin niin ei ole huono omatunto.. :whistle:
Joo kyllä minäkin olen ensimmäisten joukossa nappaamassa oman kappaleen kun kauppoihin tulee :p
Tottakai ;)
 
MissCissy
Sitten vaan ihan rohkeesti tänne antamaan omia arvioitanne elokuvasta, jotka sen olette nähneet, tai pian näette!

Täällä ainakin kaivataan yksityiskohtia näyttelijäsuorituksista, hyvistä kohtauksista ja kaikesta yleensä!
 
påppa
Minä pääsen vasta keskiviikkona katsoon. Juttelin miehelle pari viikkoa sitten, että kaappaan jonkun kaverin mukaan ja käyn katsomassa. Niin se halus lähtä :eek: Ja lapsenvahtia ei saatu ku vasta keskiviikolle :( Mutta miten minä nyt pystyn kuolaamaan Eetua kun mies istuu vieressä?! Onneksi siellä on pimeää :D :xmas: :snotty: Mut ei kyllä jaksais odottaa, varsinkin kun lukee teidän hehkutuksia! Masokisti kun olen niin pyydän, että kertokaa KAIKKI! :p
 
rakastuin taas uudestaan :heart: :heart: ihana oli. kerrassaan. mua vaan pisti tosi pahasti ärsyttämään jotkut teinit siellä katsomossa jotka haukkui elokuvaa koko ajan, nauraa rätkättivät pitkin leffaa ei niin hauskoissa kohtauksissa myös jne. tosi inhottavaa. latisti tunnelaa ihan pirusti. lisäks vielä lähtiessä mollasivat koko ajan näyttelijöitä ja puhuivat kuin ka paska leffa oli, kuten ykkönenkin (onko piru vie pakko mennä jos ei edes pidä??????) |O |O |O
 
Nyt se on nähty :heart:
Ainoastaan minua oikeestaan ärsytti niin elokuvamusiikki eli ei ne soundtrack biisit vaan ne muut liian korviin pistävät melodiat Ja kohtaukset välillä tuntui hölmösti loppuvan kuin seinään. Tietenkin myös se että oli aivan liian lyhyt ja se loppu :D
En malta odottaa Eclipseä kun on minusta kirjoistakin paras :heart:
 

Yhteistyössä