No niin. tässä on se koko haastattelu: http://www.youtube.com/watch?v=ksDKMPIPqjQ Myöntää kaikenlaista. Hehe.Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Rob myöntää seurustelun
myös kuopiossa eilen taputeltiin ku leffa loppu, oli kyl huippu ja varsinkin jaakoppiAlkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:... Ei voi sanoa mitään, olen sanaton!!!!!!!!!!!!!! Leffa oli uskomattoman täydellisesti onnistunut, veti mukaansa täysin... Jacob sai mun sympatiat täydellisesti. Yhä enemmän alan pitää hänestä... Mä en toivu tosta leffakokemuksesta, oikeesti. miten kirja olikin saatu noin hyvin tehtyä elokuvaksi.
TÄYDELLINEN LEFFAKOKEMUS, ja mä tietty nyyhin siellä pimeessä salissa yksin
Ja positiivista oli, ett oli huumoria mukana. monessa kohdassa tuli aito naurahdus suusta!!!!!!!ja monelta muultakin..
Ja leffan jälkeen täällä Turussa porukka alkoi taputtaa ihan hirveesti, enpä oo sellastakaan kokenut!!!!!!!!!!!!
jyväskylässä kanssa taputettiin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:myös kuopiossa eilen taputeltiin ku leffa loppu, oli kyl huippu ja varsinkin jaakoppiAlkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:... Ei voi sanoa mitään, olen sanaton!!!!!!!!!!!!!! Leffa oli uskomattoman täydellisesti onnistunut, veti mukaansa täysin... Jacob sai mun sympatiat täydellisesti. Yhä enemmän alan pitää hänestä... Mä en toivu tosta leffakokemuksesta, oikeesti. miten kirja olikin saatu noin hyvin tehtyä elokuvaksi.
TÄYDELLINEN LEFFAKOKEMUS, ja mä tietty nyyhin siellä pimeessä salissa yksin
Ja positiivista oli, ett oli huumoria mukana. monessa kohdassa tuli aito naurahdus suusta!!!!!!!ja monelta muultakin..
Ja leffan jälkeen täällä Turussa porukka alkoi taputtaa ihan hirveesti, enpä oo sellastakaan kokenut!!!!!!!!!!!!
Anna mielle linkki äkkiä!!!Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:lataan sitänyt netistä pää punasena kun rv 24 ei jaksa istuu vessaamatta 2 tuntia :headwall:
Niinpä. Ja siksipä ei linkkejä julkisesti, tänk juuAlkuperäinen kirjoittaja unknown:Totta kai se on laitonta. Dah.
Linkkiä kehiin
samaa mieltä sountrackista!!!!! Ja juuri toi kun se biisi soi ja kuukaudet kuluu. Nousi kurkkuun pala ja se vaan kasvoi sen biisin myötä. Ja se Bellan huuto öisin... Kauheeta. mä olin kyyneleet silmissä koko ajan! Ja ajattelin ihan vanhempanakin, ett mitä jos oma lapsi kärsis noin paljon!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Pakko sanoa tosta soundtrackistä, et mä en aluksi oikein syttynyt. Muse tottakai on aina hyvä, mut sit oli toi Possibility-biisi ainoa mikä iski levyltä. (ja tietty se meadow) Mä olin ihan sanaton, kun leffassa kuukaudet menee ja Bella istuu hiljaa ja se biisi soi.. just perfect! Mutta olenhan mä iloinen, nyt kun kuuntelee levyä niin pääsee vihdoin yhdistämään jotain johonkin kohtaukseen ja heti on parempi mieli Tahtoo nähdä leffan uudestaan täydessä hiljaisuudessa ilman teinikiljuntaa, kiitos :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:samaa mieltä sountrackista!!!!! Ja juuri toi kun se biisi soi ja kuukaudet kuluu. Nousi kurkkuun pala ja se vaan kasvoi sen biisin myötä. Ja se Bellan huuto öisin... Kauheeta. mä olin kyyneleet silmissä koko ajan! Ja ajattelin ihan vanhempanakin, ett mitä jos oma lapsi kärsis noin paljon!
Joo, sais olla... Mä huomasin ite leffan puolessa välissä, ett olin puristanut kynsillä niin kovaa kättäni, kun oli molemmat kädet jännityksestä nyrkissä, ett sattui!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:samaa mieltä sountrackista!!!!! Ja juuri toi kun se biisi soi ja kuukaudet kuluu. Nousi kurkkuun pala ja se vaan kasvoi sen biisin myötä. Ja se Bellan huuto öisin... Kauheeta. mä olin kyyneleet silmissä koko ajan! Ja ajattelin ihan vanhempanakin, ett mitä jos oma lapsi kärsis noin paljon!
Mä en tunteillut leffan aikana, mulla oli liian kiire keskittyä. Mä ehdin tunteilla sitten, kun saan katsoa leffan rauhassa. Tulis jo dvd:nä
Se huuto oli kyllä kans ihan karseeta, sais olla kyllä aika rajut painajaiset että itse silleen huutais