Virallinen twilight-pino vol.3

Esme harmaana
... Ei voi sanoa mitään, olen sanaton!!!!!!!!!!!!!! Leffa oli uskomattoman täydellisesti onnistunut, veti mukaansa täysin... Jacob sai mun sympatiat täydellisesti. Yhä enemmän alan pitää hänestä... Mä en toivu tosta leffakokemuksesta, oikeesti. miten kirja olikin saatu noin hyvin tehtyä elokuvaksi.

TÄYDELLINEN LEFFAKOKEMUS, ja mä tietty nyyhin siellä pimeessä salissa yksin

Ja positiivista oli, ett oli huumoria mukana. monessa kohdassa tuli aito naurahdus suusta!!!!!!!ja monelta muultakin..

Ja leffan jälkeen täällä Turussa porukka alkoi taputtaa ihan hirveesti, enpä oo sellastakaan kokenut!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
... Ei voi sanoa mitään, olen sanaton!!!!!!!!!!!!!! Leffa oli uskomattoman täydellisesti onnistunut, veti mukaansa täysin... Jacob sai mun sympatiat täydellisesti. Yhä enemmän alan pitää hänestä... Mä en toivu tosta leffakokemuksesta, oikeesti. miten kirja olikin saatu noin hyvin tehtyä elokuvaksi.

Ja positiivista oli, ett oli huumoria mukana. monessa kohdassa tuli aito naurahdus suusta!!!!!!!ja monelta muultakin..

Ja leffan jälkeen täällä Turussa porukka alkoi taputtaa ihan hirveesti, enpä oo sellastakaan kokenut!!!!!!!!!!!!
myös kuopiossa eilen taputeltiin ku leffa loppu, oli kyl huippu ja varsinkin jaakoppi :p :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:

myös kuopiossa eilen taputeltiin ku leffa loppu, oli kyl huippu ja varsinkin jaakoppi :p :p :p
jyväskylässä kanssa taputettiin. :heart:

tahtoo uuestaan ,tahtoo uuestaan tahtoo uuestaan leffan katsomaan :heart: :heart:
Aivan ihana leffa ja niin hyvä, pakko alkaa tonkii nettii jos sais sen ladattuu :whistle: siis kaikki oli niin niin niin...aaahhh..sanat ei edes riitä :heart:

Tsoin vanhaksi siellä ittensä tunti teatterissa, suurinosa sellaisia 15-17 vuotiaita :whistle: :whistle:

pauliina
Minäkin haluaisin linkin tuohon mistä voi elokuvan ladata.
Onhan niitä varmaan netti pullollaan, mutta mistä tietää onko kyseessa turvallinen sivusto, ja onko se muutes laitonta!?!

Esme harmaana
Nyt soundtrackkikin sai aivan uuden merkityksen... Kuuntelin tossa autossa, kun tultiin tyttöjen kanssa taitoluisteluharkoista ja esikoinen tokaisi, kun biisi 15, siis niittymelodia tuli, ett äiti tää on ihana kappale!!!!! Niin muuten on...

Kuten olen sanonut uusi kuu on mun mielestä kirjoista paras aamunkoin kanssa. Tää leffa sai mut ihan mykistyneeksi. mä en ole oikein toipunut vieläkään ja aion siis mennä ennen joulua teatteriin uudestaan katsomaan, kun tuo pöly tuosta vähän laskeutuu... :)

Turussa oli kyllä sali aika hiljaa ja paljon oli aikuisia miehineen, mikä oli yllätys...

Ja ne susipojat... Sai toi teini-jacobkin kyllä vähän säväreitä aiheutettua meikäläiselle. mä itse pidin Bellan näyttelijäsuorituksesta ihan hirveesti. Ja jos joku sattui katsomaan conanin haastattelun Kristenistä, niin samalla tavalla elehtii ja puhuu hermostuneesti kuin Bella... :)

Eetua ois voinut olla enemmän, mut se kohtaus jossa eetu jätti bellan, niin mä pyyhin salaa hiljaa kyyneleitä, kun riipaisi niin syvältä. Tuo kirja on mulle niin rakas siksikin, koska siinä on paljon otteita joita voisin omasta nuoruudestani ottaa, tosin ilman vampyyreja ja ihmissusia. :) Mut olishan nekin mulle silloin käynyt, kävis kyllä nytkin...

Ja Meyerhan on mormoni, joka ei hyväksy esiaviollista seksiä, mikä mun mielestä paistaa epäilyksessä hieman läpi. Ei voi mitään, mut se mua ainakin hiukan häiritsee. tosin parempi, ett se seksi jääkin sinne aamunkoihin... Odotus niinku palkitaan meillekin!!!!!

cothis
Pakko sanoa tosta soundtrackistä, et mä en aluksi oikein syttynyt. Muse tottakai on aina hyvä, mut sit oli toi Possibility-biisi ainoa mikä iski levyltä. (ja tietty se meadow) Mä olin ihan sanaton, kun leffassa kuukaudet menee ja Bella istuu hiljaa ja se biisi soi.. just perfect! Mutta olenhan mä iloinen, nyt kun kuuntelee levyä niin pääsee vihdoin yhdistämään jotain johonkin kohtaukseen ja heti on parempi mieli :D Tahtoo nähdä leffan uudestaan täydessä hiljaisuudessa ilman teinikiljuntaa, kiitos :heart:

Esme harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Pakko sanoa tosta soundtrackistä, et mä en aluksi oikein syttynyt. Muse tottakai on aina hyvä, mut sit oli toi Possibility-biisi ainoa mikä iski levyltä. (ja tietty se meadow) Mä olin ihan sanaton, kun leffassa kuukaudet menee ja Bella istuu hiljaa ja se biisi soi.. just perfect! Mutta olenhan mä iloinen, nyt kun kuuntelee levyä niin pääsee vihdoin yhdistämään jotain johonkin kohtaukseen ja heti on parempi mieli :D Tahtoo nähdä leffan uudestaan täydessä hiljaisuudessa ilman teinikiljuntaa, kiitos :heart:
samaa mieltä sountrackista!!!!! Ja juuri toi kun se biisi soi ja kuukaudet kuluu. Nousi kurkkuun pala ja se vaan kasvoi sen biisin myötä. Ja se Bellan huuto öisin... Kauheeta. mä olin kyyneleet silmissä koko ajan! Ja ajattelin ihan vanhempanakin, ett mitä jos oma lapsi kärsis noin paljon!

cothis
samaa mieltä sountrackista!!!!! Ja juuri toi kun se biisi soi ja kuukaudet kuluu. Nousi kurkkuun pala ja se vaan kasvoi sen biisin myötä. Ja se Bellan huuto öisin... Kauheeta. mä olin kyyneleet silmissä koko ajan! Ja ajattelin ihan vanhempanakin, ett mitä jos oma lapsi kärsis noin paljon!
:D
Mä en tunteillut leffan aikana, mulla oli liian kiire keskittyä. Mä ehdin tunteilla sitten, kun saan katsoa leffan rauhassa. Tulis jo dvd:nä :LOL:
Se huuto oli kyllä kans ihan karseeta, sais olla kyllä aika rajut painajaiset että itse silleen huutais :eek:

Esme harmaana taasen
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
:D
Mä en tunteillut leffan aikana, mulla oli liian kiire keskittyä. Mä ehdin tunteilla sitten, kun saan katsoa leffan rauhassa. Tulis jo dvd:nä :LOL:
Se huuto oli kyllä kans ihan karseeta, sais olla kyllä aika rajut painajaiset että itse silleen huutais :eek:
Joo, sais olla... Mä huomasin ite leffan puolessa välissä, ett olin puristanut kynsillä niin kovaa kättäni, kun oli molemmat kädet jännityksestä nyrkissä, ett sattui!
Yksi asia mitä leffassa olisin enemmän kaivannut oli se, ett Jacobin ja Bellan vahvaa ystävyyttä olis kuvattu ihan hitusen enmmän, ett kaikille ketkä eiole kirjoja lukenut (mikä sinänsä on jo häpeä) tulisi selväksi miten vahva side heillä on, koska myöhemmin selviää miksi...

Ja kummasti nuo vierotusoireet auttaa lukemaan kirjaa enkuks... Alotin ton Twilightin monta kuukautta sitten ja sain luettua pikkasen alle puolet siitä kun tökkäs enkä pystyny jatkaa... Oli siis taukoa tuossa muutama kuukaus ja kun sain Aamunkoin luettua niin iski oireet :LOL: Nyt sitten oon tässä parin päivän aikana lukenu ihan hulluna Twilightia ja kohta se on loppu, pari lukua taitaa olla enää jälellä... Sitten pääsee lukee seuraavaa :heart: :heart: :heart:

Edelleenkin leffaan pääsyä odottelen...

Yhteistyössä