Virallinen twilight-pino vol.3

påppa
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
onpas iltalehti teilannut uusikuu elokuvan tyystin :eek:
http://www.iltalehti.fi/leffat/200911190133345_la.shtml
Ehkä tän kriitikon vaimo tai tyttöystävä on sanonut liian monta kertaa, että "mikset sää voi olla niin kuin Eetu?" :LOL: Mitä näillä arvioilla on väliä tosifaneille? Edward on ihana ja that's it :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Ehkä tän kriitikon vaimo tai tyttöystävä on sanonut liian monta kertaa, että "mikset sää voi olla niin kuin Eetu?" :LOL: Mitä näillä arvioilla on väliä tosifaneille? Edward on ihana ja that's it :heart:
niinpä, mä kanssa odotan innolla iltaa ku mennään katsomaan kyseinen elokuva. monesti onkin käynyt niin et jos kriitikot ovat jotain elokuvaa haukkuneet niin mä olen sitte vastaavasti tykännyt hirveesti elokuvasta :D

påppa
niinpä, mä kanssa odotan innolla iltaa ku mennään katsomaan kyseinen elokuva. monesti onkin käynyt niin et jos kriitikot ovat jotain elokuvaa haukkuneet niin mä olen sitte vastaavasti tykännyt hirveesti elokuvasta :D
Kriitikot mittää tiiä, pöh! :D

påppa
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Hauskaa leffailtaa teille! *kadekadekade*

Kolme juttua, jotka mua vaivaa:

1) selitettiinkö sitä Bellan "ennenäkyä",jossa hän vampyyrina suojeli pientä poikaa Voltureilta? Vai onko kirjoihin tulossa vielä jatkoa, jossa tuo tapahtuu?

2) miten siis Eetu ei tiennyt, että voi tehdä Bellan raskaaksi? Ollut teini jo sata vuotta niin kait hän nyt on jonkun kerran masturboinut? :xmas: Vai aatteliko, että ei sillä tavaralla mitään tee? (joo tää on vaan kirja, mutta silti.. :D )

3) miksi Aamunkoi-kirjan selkä on erilainen kuin kolme ekaa? Niissä muissa on punaista ja Aamunkoi ihan musta. Ois ollut kiva jos kaikki ois samannäköisiä.

:D
1) Se poika oli Renesmee. Eli näki hänet unessa poikana kun kuulemassaan tarinassakin oli poika.

2)Varmaan ihmisenä masturboinutkin mutta seksi ei ollut niin tärkeää vampyyreille kuin ihmisille, joten en ainakaan usko että on masturboinut vampyyrinä.

3)En osaa sanoa :)
Mut olihan ne Bellan kans yksiä kaneja kun Bella muuttui ;) Ehkä Eetu odotti sitä oikeaa, joka tuntuu olevan sanoma näissä kirjoissa?

MissCissy
Juu, eipä nuo arvostelut ole kovin hyviä olleet kautta linjan, as if it matters!!!

Ne ei vaan tajua ja omapa on menetyksensä:)

Mutta antakaa mä nyt puran tähän yhtä turhaumaa, joka taas nousi esiin, kun noita arvosteluja luin. Kaikki ah-niin-älykkäät-ja-tiedostavat-aikuiset arvostelee Twilight sarjaa, koska Bella muka elää vain Edwardia varten, eikä hänellä ole muita suunnitelmia tulevaisuutensa varalle ja kuinka se on niin väärin ja nyyh. Ja toinen valitus mikä toistuu, on se, että mormoni-Stephenie pakkosyöttää pidättäytymistä, koska Edward ja Bella nyt kehtaa mennä naimisiin ennen seksiä tässä tarinassa!

Argh, että mua raivostuttaa nuo jatkuvasti toistuvat valituksenaiheet! Ensinnäkin, kyse on rakkaustarinasta, sadusta, fiktiosta! Siinä on tarkoituskin rakastua silmittömästi ja olla sen rakkauden takia ihan järjiltään. Ketä kiinnostaisi lukea, että Bella päätti ruveta juristiksi luodakseen uran, ja erosi Edwardista, koska ei ehtinyt lukea tentteihin, kun vampyyrit häiritsi?

Ja se toinen: mitä sitten vaikka Meyer on kirjoittanut kirjan oman näkemyksenä mukaan "kunnialliseen" muotoon? Ei kai se tarkoita, että pidättyvyys on pakollista tai että kirjan paha tarkoitus on saada teinit luopumaan varhaisesta seksistä? Oisko sitten ollut parempi, etä Edward ja Bella olisi harrastaneet villiä seksiä ja vasta sitten menneet naimisiin? Sitten meille ei vahingossakaan olisi yritetty ujuttaa mitään sanomaa?

Sori tämä purkaus, mutta kun mua nyppii!!!

påppa
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Juu, eipä nuo arvostelut ole kovin hyviä olleet kautta linjan, as if it matters!!!

Mutta antakaa mä nyt puran tähän yhtä turhaumaa, joka taas nousi esiin, kun noita arvosteluja luin. Kaikki ah-niin-älykkäät-ja-tiedostavat-aikuiset arvostelee Twilight sarjaa, koska Bella muka elää vain Edwardia varten, eikä hänellä ole muita suunnitelmia tulevaisuutensa varalle ja kuinka se on niin väärin ja nyyh. Ja toinen valitus mikä toistuu, on se, että mormoni-Stephenie pakkosyöttää pidättäytymistä, koska Edward ja Bella nyt kehtaa mennä naimisiin ennen seksiä tässä tarinassa!

Argh, että mua raivostuttaa nuo jatkuvasti toistuvat valituksenaiheet! Ensinnäkin, kyse on rakkaustarinasta, sadusta, fiktiosta! Siinä on tarkoituskin rakastua silmittömästi ja olla sen rakkauden takia ihan järjiltään. Ketä kiinnostaisi lukea, että Bella päätti ruveta juristiksi luodakseen uran, ja erosi Edwardista, koska ei ehtinyt lukea tentteihin, kun vampyyrit häiritsi?

Ja se toinen: mitä sitten vaikka Meyer on kirjoittanut kirjan oman näkemyksenä mukaan "kunnialliseen" muotoon? Ei kai se tarkoita, että pidättyvyys on pakollista tai että kirjan paha tarkoitus on saada teinit luopumaan varhaisesta seksistä? Oisko sitten ollut parempi, etä Edward ja Bella olisi harrastaneet villiä seksiä ja vasta sitten menneet naimisiin? Sitten meille ei vahingossakaan olisi yritetty ujuttaa mitään sanomaa?

:flower:

Ohdis
Vaimo on vihdoin suostunut kertomaan, miksi aviovuode on aamuisin täynnä glitteriä ;D

Seitsemän tuntia vielä, en pysy nahoissani :)
Onneksi on jo toinen kierros luvassa leffaan kun kamu palaa reissulta.

Niimpä. Tuo arvostelu oli kyllä täysin asiaton..

Nääääähh.... Mun kokemuksen mukaan kriitikoiden teilaamat leffat on hyviä ja päinvastoin :p

Mä luulin näkeväni tän tänä viikonloppuna, mut pitääkin odottaa et kaveri lukee kirjan eka. Saa luvan lukea vauhdilla :D

Ihan turvallinen linkki se oli kun ei siinä itse elokuvaa edes arvosteltu vaan sitä kun on väärin että nuorille ei tyrkytetä esiaviollista seksiä Twilight -sagassa :LOL:

New moon oli niiiiiiin paras etten osaa sanoa siitä yhtään mitään kun kaikki tuntuu niin lattealta :D

Uudessakuussa tuli kaikki henkilöt paremmin esille ja esim Emmett ja Jasper oli aikas nams ;) Carlislekin sai huomiota ja Alice. Rosalien vuoro taitanee olla seuraavassa leffassa :) Minua ei häirinny mikään poistettu tai pätkästy kohtaus tuossa elokuvassa niinku houkutuksessa häirihti.. Aaaaaaaa.. En meinannu saada yöllä edes unta kun pääsin kotiin!! :D :D

onko kukaan katsonut et onko maailmallakin lynkattu samalailla elokuva? :kieh:
no illallahan se selviää minkälainen se elokuva oli, savon sanomatkin lynkkaa, no se vaan tietää sitä et mä tykkään, meillä kun noitten kritikoitten kanssa ei mene ikinää mielipiteet yhteen :whistle:

MissCissy
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/elokuvat/1774970

Vähän asiallisempi arvostelu :)

En edes tienny että Meyer on mormooni ennen ku luin näistä arvosteluista. Se kun selitetään kirjassa niin hyvin, että miksi ne ei hässi ennen avioliittoa :)
Siis tuokin arvostelu saa mut kiehumaan!!!

Kuka maailmassa ekana keksi alun alkaen tuon typerän seksi-viitteen, jota noi kaikki toistaa? Miten maailmassa voi keltään jäädä noiden kirjojen ja elokuvien idea ja tenho niin totaalisesti tajuamatta?

Missä niissä muka on saarnaavia tanttoja, tai missä kohtaa sellaiset edes käy mielessä?

Eikö nää huomaa niitä seksikkäitä vampyyreitä ja romantiikkaa ollenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/elokuvat/1774970

Vähän asiallisempi arvostelu :)

En edes tienny että Meyer on mormooni ennen ku luin näistä arvosteluista. Se kun selitetään kirjassa niin hyvin, että miksi ne ei hässi ennen avioliittoa :)
Siis tuokin arvostelu saa mut kiehumaan!!!

Kuka maailmassa ekana keksi alun alkaen tuon typerän seksi-viitteen, jota noi kaikki toistaa? Miten maailmassa voi keltään jäädä noiden kirjojen ja elokuvien idea ja tenho niin totaalisesti tajuamatta?

Missä niissä muka on saarnaavia tanttoja, tai missä kohtaa sellaiset edes käy mielessä?

Eikö nää huomaa niitä seksikkäitä vampyyreitä ja romantiikkaa ollenkaan?
Ei ne tajua sitä.. Ihmiset ei ymmärrä viihdettä tai ihmissuhteita jotka ei pyöri seksin ympärillä.. Miehet varmasti pitää tätä sarjaa jopa jotenkin uhkana ja sitten takertuvat tuohon yhteen asiaan jossa he on "parempia"..

Yhteistyössä