Eikö? Lueppa kirjat, niissä vielä vahvemmin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä vasta katsoin Houkutuksen, enkä aiemmmin ymmärtänyt tätä hysteriaa Nyt ymmärrän, leffassa oli mieletön tunnelataus ja näyttelijäsuoritukset olivat erinomaisia. Erityisesti mua viehätti Edvardin tapa kohdella ja käsitellä Bellaa :heart:
Kun ehtis... työ, koulu, perhe ja koti vievät aikani nykyään aika tyystin. Hyvä, kun palstalle välillä ehtiiAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Eikö? Lueppa kirjat, niissä vielä vahvemmin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä vasta katsoin Houkutuksen, enkä aiemmmin ymmärtänyt tätä hysteriaa Nyt ymmärrän, leffassa oli mieletön tunnelataus ja näyttelijäsuoritukset olivat erinomaisia. Erityisesti mua viehätti Edvardin tapa kohdella ja käsitellä Bellaa :heart:
1) Se poika oli Renesmee. Eli näki hänet unessa poikana kun kuulemassaan tarinassakin oli poika.Alkuperäinen kirjoittaja påppa:Hauskaa leffailtaa teille! *kadekadekade*
Kolme juttua, jotka mua vaivaa:
1) selitettiinkö sitä Bellan "ennenäkyä",jossa hän vampyyrina suojeli pientä poikaa Voltureilta? Vai onko kirjoihin tulossa vielä jatkoa, jossa tuo tapahtuu?
2) miten siis Eetu ei tiennyt, että voi tehdä Bellan raskaaksi? Ollut teini jo sata vuotta niin kait hän nyt on jonkun kerran masturboinut? :xmas: Vai aatteliko, että ei sillä tavaralla mitään tee? (joo tää on vaan kirja, mutta silti.. )
3) miksi Aamunkoi-kirjan selkä on erilainen kuin kolme ekaa? Niissä muissa on punaista ja Aamunkoi ihan musta. Ois ollut kiva jos kaikki ois samannäköisiä.
uuhh!!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Voi perhana, että oli hyvä pätkä! Loistavasti meni kirjan mukaan ja täytyy sanoa, että on se Jakobkin pakkaus... :xmas: