Virallinen twilight-pino vol.3

huomenna huomenna tähän aikaan ollaan menossa ylin puolen välin leffaa... :p :p ei siis niin millään jaksais odottaa, pitäisköhän ajaa yönäytökseen täsä näin ja huomenna ihan pokkana kavereille et ihana ensi näytös :LOL: :LOL:

Mä vasta katsoin Houkutuksen, enkä aiemmmin ymmärtänyt tätä hysteriaa :D Nyt ymmärrän, leffassa oli mieletön tunnelataus ja näyttelijäsuoritukset olivat erinomaisia. Erityisesti mua viehätti Edvardin tapa kohdella ja käsitellä Bellaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä vasta katsoin Houkutuksen, enkä aiemmmin ymmärtänyt tätä hysteriaa :D Nyt ymmärrän, leffassa oli mieletön tunnelataus ja näyttelijäsuoritukset olivat erinomaisia. Erityisesti mua viehätti Edvardin tapa kohdella ja käsitellä Bellaa :heart:
Eikö? Lueppa kirjat, niissä vielä vahvemmin :heart:

Spoilausta uusikuu-leffasta. Eli englanniksi teksi missä fani kertoo omat mielipiteensä leffasta....mitkä oli parhaat kohtaukset jne.

Well, where do I start. First off, the anticipation for this movie and energy was high and def. lived to its expectations and more. The beginning scene was perfect and Edward sparkling GAH (absolutely stunning). Kristen's acting improved immensely in this film. They all did a phenomenal job. On to the good parts! . The parking lot kiss was hot! even though it could've been longer lol!, the way she grabs his shirt and they're almost moaning into each other (guttter). Also I loved when in the classroom when they were watching Romeo and Juliet all in back so close together she was practically on his lap! lol. LOVED Alice in this. I want her as my best friend. You can see the closeness between her and Bella more. Jasper looked horrible. I'm sorry they could've gotten Jackson a better wig :/ but its Summit we're talking about here. Nuff said. Alright back to that.the birthday scene was very cute but most of it we've seen, they also changed the angles from the trailer its more up close and in depth in the movie. The action sequence when she cuts her self is awesome. The effects they used when you see Jasper flying across the room and into the piano. DEF a step up and then some from Twilight. This movie literally blows it away. Onto the breakup scene..after that scene basically you see Edward withdrawing from her and Robert did an excellent job at that. He was made to play this role (although I can't wait for Remember Me). You can just see the sadness in his eyes throughout. Now the breakup scene.which is my least favorite part being that there could've been more emotion from Kristen/Bella. There is not one single tear rolling down her face and the whole time your like WTF fight for him and she doesn't. You see how much agony Robward is in. He did amazing in this scene. The one who surprised me the most out of all this was..*drum roll please* Taylor Lautner. He did excellent as Jacob and I see a lot of people switching to this side. You'll see why. Him and Kristen have AMAZING chemistry together even more so then Rob and Kristen (o_O) shocking!, but I loved how you saw the building of friendship between them and how he literally healed and saved her. (He's still a failcob lol!) although Alex is HOT! and the wolves fighting was incredible and Jacob as a wolf is the most adorable thing ever I wanna pet him lol Onto the best scenes.Volterra. The reunion scene by far is my favorite scene out of the whole movie, just anticipation and nail biting experience knowing whether she's going to make it or not (oh course we read the book so we know ) and the kiss (sigh and faints). The fight scene was AMAZING! and the Volturi were exactly how I pictured them to be and the acting was great. LOVED Jane, she's a fierce one and Dakota did a great job . Also the last scene of the movie by far you are gonna love and you'll see why . Hope you all enjoyed this review, just a lil taste of what your going to expect. I can not wait for Eclipse now . You are all going to love this movie. It brings something to the table for everyone and there is more action int his than romance.

loppu

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Eikö? Lueppa kirjat, niissä vielä vahvemmin :heart:
Kun ehtis... työ, koulu, perhe ja koti vievät aikani nykyään aika tyystin. Hyvä, kun palstalle välillä ehtii :D

påppa
Hauskaa leffailtaa teille! *kadekadekade*

Kolme juttua, jotka mua vaivaa:

1) selitettiinkö sitä Bellan "ennenäkyä",jossa hän vampyyrina suojeli pientä poikaa Voltureilta? Vai onko kirjoihin tulossa vielä jatkoa, jossa tuo tapahtuu?

2) miten siis Eetu ei tiennyt, että voi tehdä Bellan raskaaksi? Ollut teini jo sata vuotta niin kait hän nyt on jonkun kerran masturboinut? :xmas: Vai aatteliko, että ei sillä tavaralla mitään tee? (joo tää on vaan kirja, mutta silti.. :D )

3) miksi Aamunkoi-kirjan selkä on erilainen kuin kolme ekaa? Niissä muissa on punaista ja Aamunkoi ihan musta. Ois ollut kiva jos kaikki ois samannäköisiä.

:D

Uusikuu veti sanattomaksi! Sata kertaa parempi ku houkutus.. Ehkä jopa parempi ku kirja (en olis ikinä uskonu)! Ja se oli vielä lisäksi HAUSKA :) :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja påppa:
Hauskaa leffailtaa teille! *kadekadekade*

Kolme juttua, jotka mua vaivaa:

1) selitettiinkö sitä Bellan "ennenäkyä",jossa hän vampyyrina suojeli pientä poikaa Voltureilta? Vai onko kirjoihin tulossa vielä jatkoa, jossa tuo tapahtuu?

2) miten siis Eetu ei tiennyt, että voi tehdä Bellan raskaaksi? Ollut teini jo sata vuotta niin kait hän nyt on jonkun kerran masturboinut? :xmas: Vai aatteliko, että ei sillä tavaralla mitään tee? (joo tää on vaan kirja, mutta silti.. :D )

3) miksi Aamunkoi-kirjan selkä on erilainen kuin kolme ekaa? Niissä muissa on punaista ja Aamunkoi ihan musta. Ois ollut kiva jos kaikki ois samannäköisiä.

:D
1) Se poika oli Renesmee. Eli näki hänet unessa poikana kun kuulemassaan tarinassakin oli poika.

2)Varmaan ihmisenä masturboinutkin mutta seksi ei ollut niin tärkeää vampyyreille kuin ihmisille, joten en ainakaan usko että on masturboinut vampyyrinä.

3)En osaa sanoa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Voi perhana, että oli hyvä pätkä! Loistavasti meni kirjan mukaan ja täytyy sanoa, että on se Jakobkin pakkaus... :xmas: :p
uuhh!!! :heart:

Tulihan se tietenki uniin sit ja jasper:D Mut oi perkele ku oliki hyvä! pystyis kattomaan mooonta kertaa! Onneks tänään pääsee viel uudestaan!! :heart: :heart: :heart: :heart:

oi se Edward! jestas ku veti mykäks sen ensi-ilmaantuminen leffas! ja Paul :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä