Virallinen twilight-pino vol.3

Esme harmaana
niin ihania kuvia... Vara-alkkarit kassiin vaan, kamalaa.... kaksi yötä. Mä en voi vieläkään uskoa, ett pääsen sinne. oon varma,ett lapset sairastuu tohon possuun ja tu nnollisena ja huolestuneena äitinä jään kotiin. minäkö maalalen piruja seinille?????????? Mä niin tahdon nähdä sen leffan nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme harmaana:
niin ihania kuvia... Vara-alkkarit kassiin vaan, kamalaa.... kaksi yötä. Mä en voi vieläkään uskoa, ett pääsen sinne. oon varma,ett lapset sairastuu tohon possuun ja tu nnollisena ja huolestuneena äitinä jään kotiin. minäkö maalalen piruja seinille?????????? Mä niin tahdon nähdä sen leffan nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä taidan olla niin kamala äiti et jättäisin lapset miehen hoiviin ja lähtisin itse...elämää äitilläkin :snotty: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Saa minun puolesta hehkuttaa jo to-pe yönä....nähtävästi omaan hieman masokistisia piirteitä kun haluan kuulla teiltä kaiken ja hyppiä edes takas perjantaina töissä kun ei malta odottaa :ashamed: :D
samaa mieltä! ei ensi näytöksen jälkeen tarvii enää varoa :D :D
 
MissCissy
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
En tiedä mistä tämmöinen tulee mieleen koko ajan kun katson noita ensi-ilta kuvia niin Kristen ja Rob ei hirveemmin toistensa seurassa viettänyt. Olihan siellä kuvia heistä Taylorin kanssa mutta ei kahdestaan ollenkaan. Onko tarkoitus tahallaan pitää välimatkaa ettei vaan missään nimessä näyttäisi että seurustelisivat vai onko kränää tai jotain muuta heidän välillä kun aikaisemmissa tapahtumissa olivat kuin paita ja peppu.
Kyllä se täysin laskelmoitu juttu on, etteivät ole toistensa lähellä. Olivat pysytelleet kaukana toisistaan myös after-partyn ajan. Just ettei kaikki vain koko ajan kiinnitä huomiota siihen niiden juttuun. Tästä oli monessakin ensi-iltaraportissa.

Mutta oikeastaan tuollainen tarkka välttely on vielä silmiinpistävämpää!

Voi teitä onnellisia, joiden odotus päätty jo huomenna! Ja mun puolesta leffasta saa ja pitää puhua täällä, mä ainakin haluan kuulla mielipiteitä ja yksityiskohtia! Mut spoilausvaroitus voi tietty olla hyvä.

 
cothis
Joo.. tais mennä suunnitelmat siinä. Flunssa on paranemassa ja mä ajattelin, että siinä huomenna illalla torkahdan hetkeksi kun kersa menee nukkumaan, että jaksaa sitten New Moonia tapittaa.. paskat! Mä oon satavarma, että huomisen mä hyppelen tuoleissa ylös alas ja oon liikkeessä niin kauan että asetan pienen peppuni yöllä leffateatterin tuolille :D
 

Yhteistyössä