Virallinen twilight-pino vol.3

MissCissy
Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Tänään on siis se elokuvan ennakkoensi-ilta vai mikä nyt onkaan Los Angelesissa ja sitä voi seurata livenä ilmeisesti koneelta, ainakin tuolta Twifanseilta ja Twilightmomseilta.

Mutta mä en tajua, koska se alkaa? Vai onko alkanut jo? Kun mulla se live-seuranta ei näytä muuta kuin leffan traileria ja koska tää mun kone on ihan surkea, niin en oikein usko, että tällä se koko homma edes toimii.

Onko siis kukaan muu katsonut, näkyykö sieltä mitään?
Voin siis olla totaallisen väärässäkin mutta minusta alkoi kuudelta illalla Losin aikaa eli oisko se jotain 13 tuntia jälessä eli meidän aikaa alkaisi vasta huomenna aamulla.
Ok, no sitten mä tuskin katselen sitä, vaikka se näkyisikin:) Joku raja on tälläkin hulluudella oltava sentään...

Alkuperäinen kirjoittaja selleri:
Tänään on siis se elokuvan ennakkoensi-ilta vai mikä nyt onkaan Los Angelesissa ja sitä voi seurata livenä ilmeisesti koneelta, ainakin tuolta Twifanseilta ja Twilightmomseilta.

Mutta mä en tajua, koska se alkaa? Vai onko alkanut jo? Kun mulla se live-seuranta ei näytä muuta kuin leffan traileria ja koska tää mun kone on ihan surkea, niin en oikein usko, että tällä se koko homma edes toimii.

Onko siis kukaan muu katsonut, näkyykö sieltä mitään?
Voin siis olla totaallisen väärässäkin mutta minusta alkoi kuudelta illalla Losin aikaa eli oisko se jotain 13 tuntia jälessä eli meidän aikaa alkaisi vasta huomenna aamulla.
Ok, no sitten mä tuskin katselen sitä, vaikka se näkyisikin:) Joku raja on tälläkin hulluudella oltava sentään...
Varmasti huomenna youtubesta löytyy parhaat palat :)

Esme harmaana
3 yötä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jesh..................Kunhan pysytään vaan terveenä kaikki, sika jyllää täällä tosi pahana joka paikassa, lasten päiväkodissa erityisesti....

Mä kyllä kanssa ajattelen niin, ett jos joku, niin noi yhdessä, mut silti. Mustis taidan olla, noloa............................................

MissCissy
Mä olin ihan oikeasti ajatellut, että kestän kuin nainen ainakin sen, etten pääse katsomaan New Moonia ennen kuin VIIKON PÄÄSTÄ!

Mutta nyt kun se on lähellä, niin voi että mä tahdon nähdä sen nyt tällä punaisella sekunnilla!!!!!

Mutta aikuisuuteen kuuluu vastuulliset ratkaisut(ei lapsia heitteille elokuvaan pääsyn vuoksi) ja itsehillintä (ei itkuraivareita, kun ei ole lastenhoitajaa juuri täksi viikonlopuksi), joten täytyy koittaa kestää:(

Yhteistyössä