Virallinen twilight-pino vol.3

Mulla on nyt kaksi isoa ongelmaa...... ensinnäkin leffa liput, meidän leffateatterissa minne ollaan siskoni kanssa menossa uuttakuuta katsomaan aletaan lippuja myydä maanantaina. Mutta julkaisevat ohjelmiston vasta tiistaina... mielenkiintoista. Mailia laitettu ja vastausta odotellaan.

Seuraava ongelma on leffaan pukeutuminen, juu, ihan kuin sillä olisi mitään väliä pimeässä leffasalissa teinityttöjen keskellä.

Mutta, mulla olisi ihanat korvikset jotka sopisi just twilight tyyliin. Mutta sain nyt fani paidan tilattua joka tekisi mieli laittaa leffaan. Mutta ei se paita ja korvikset sovi yhteen. Mitä siis tehdä?
Unohtaa tyyli ja laittaa molemmat....

Oih, pitäisköhän uusi kuu lukaista pois enne leffaan menoa. Ihan kuin sitä ei vielä olisi lukenut.... :whistle:

Enää viikko.

Solina: Vaikean valinnan paikka :D Paita näkyy paremmin ku korvikset :D Oon kans miettiny, että pitäskö uusikuu lukea vielä ennen leffaa.. Tosin sitte pitäs lukea houkutuski :D Äiti hukkasi minun houkutuksen ku annoin sen sille lainaan! :headwall: :kieh: |O

MissCissy
Robsten-uutisia jälleen...Catherine Hardwicke, siis ekan leffan ohjaaja on nyt sitten vahvistanut haastattelussa, että Rob ja Kristen ovat yhdessä! Ja eivät hänen mukaansa olleet vielä Twilightin aikana, mutta sitten Kristen antoi periksi. Viittaa haastattelussa myös hänen ja Kristenin yksityisiin keskusteluihin!

Mähän joo niin toivoin, et ne ois yhdessä, mutta on aika inhottavaa, että kun he kerran ovat pitäneet asian todellisen laidan salassa itse, niin millä oikeudella se ohjaaja menee kertomaan tuon julkisuudessa? Tuli paha mieli jotenkin Robin ja Kristenin puolesta!

Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Robsten-uutisia jälleen...Catherine Hardwicke, siis ekan leffan ohjaaja on nyt sitten vahvistanut haastattelussa, että Rob ja Kristen ovat yhdessä! Ja eivät hänen mukaansa olleet vielä Twilightin aikana, mutta sitten Kristen antoi periksi. Viittaa haastattelussa myös hänen ja Kristenin yksityisiin keskusteluihin!

Mähän joo niin toivoin, et ne ois yhdessä, mutta on aika inhottavaa, että kun he kerran ovat pitäneet asian todellisen laidan salassa itse, niin millä oikeudella se ohjaaja menee kertomaan tuon julkisuudessa? Tuli paha mieli jotenkin Robin ja Kristenin puolesta!
Voiku ihanaa :D
Harmi todellakin jos ei halunneet kertoa siitä ja tuolla lailla sitä sitten levitellään.
Voisi sitten melkein sanoa että aitoja tunteita tullaan näkemään valkokankaalla :heart:

huomenta
mä taas eksyin tänne. ja missä sivuilla se eeva ja selleri käy katsomassa noita kuvia? tahtoo kans riisua silmillä tuhansia kertoja :D

missä niitä true blood sarjoja voi käydä katsomassa netissä? ku mun kone ei avaa ku jonku mainoksen siel true blood watch online-sivulla..perkule...

Esme harmaana
Kivoja kuvia, uusikuu luettu ja alkaa epäilys... Mä taidan olla vähän mustis, kun nuo seurustelee oikeesti, noloushymiö,,, Ollaan niin paljon sairasteltu, eten ole tänne päässyt vähään aikaan. :(

Yhteistyössä