Virallinen twilight-pino vol.3

Hitto kun on jotenkin tyhjä olo kun on kirjat luettu :ashamed: Tarttee varmaan alottaa uusinta kierros :D

Uusikuu leffaa tietenkin odottaa, mutta kyllä nuo kirjat oli ihan omaa luokkaansa :heart: :heart: :heart: :heart: Mie en harmi vaan pääse tuohon ensi-iltaan, joudun varmaan muutaman viikon odottaa... Jospa suurin ryysiskin olis sitten ohi...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Hitto kun on jotenkin tyhjä olo kun on kirjat luettu :ashamed: Tarttee varmaan alottaa uusinta kierros :D

Uusikuu leffaa tietenkin odottaa, mutta kyllä nuo kirjat oli ihan omaa luokkaansa :heart: :heart: :heart: :heart: Mie en harmi vaan pääse tuohon ensi-iltaan, joudun varmaan muutaman viikon odottaa... Jospa suurin ryysiskin olis sitten ohi...
No, oli sitten pakko jatkaa tuota enkun kielellä lukemista...
Alotin siis Twilightin enkuks joskus pari kolme kuukautta sitten ja se jäi kesken (alle puolet sain luettua ) kun en niin kovin nauttinu lukemisesta, mutta kun on nyt niin kovat vierotusoireet päällänsä... :ashamed: :whistle: :LOL:
Jospa se ny menis pieninä annoksina...

Voi piru oon niii-iin kade niile jotka pääsee ens yönä kahtoo leffaa :headwall: :p !! Vähänkö oisin itte halunnu, mutta ei tota vauvaa voi yöksi jättää :snotty: enkä jaksas kyl ees valvoo seuraavana päivänä jos oisin yön lietsussa :D
Ens viikolla on pakko päässä leffaa ja ukko jättää kersa vahdiksi..

No, oli sitten pakko jatkaa tuota enkun kielellä lukemista...
Alotin siis Twilightin enkuks joskus pari kolme kuukautta sitten ja se jäi kesken (alle puolet sain luettua ) kun en niin kovin nauttinu lukemisesta, mutta kun on nyt niin kovat vierotusoireet päällänsä... :ashamed: :whistle: :LOL:
Jospa se ny menis pieninä annoksina...

hei koittapas alottaa lukemaan noita sookie stackhouse-kirjoja. Eli siis perustuu true blood-sarjaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
hei koittapas alottaa lukemaan noita sookie stackhouse-kirjoja. Eli siis perustuu true blood-sarjaan.
Onko niitä suomeks?
ei valitettavasti. ja niit saa vaan netin kautta
No sit mie ainakin vielä passaan...
Twilightin ja muutkin voin vaan sen takia lukee enkuks kun oon ne jo suomeks lukenu niin tiedän mitä tapahtuu :ashamed: Ei tartte välttis jäädä jotain outoa sanaa miettimään liiaks...

MissCissy
Tähän väliin tahdon sanoa kiitos Sellerille ja jokaiselle, joka laittaa tänne linkin johonkin videoon, joka ei ole Youtubesta!!!

Siis kun mulla ei se toimi se tuubi, niin olen ihan onnessani, kun saan silti jotain videoita nähdä!!!!

Yhteistyössä