Vähänkö ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ainiin.. mä oon senverran pöhkö että otatutin kuvan musta bellan, eetun ja jacobin pahvikuvan kanssa vähänkö kaveria nauratti ja muut katto suut auki.. :xmas:
mustakin oli.. olisin niin mielelläni roudannut ne pahviukkelit kotiin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Vähänkö ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ainiin.. mä oon senverran pöhkö että otatutin kuvan musta bellan, eetun ja jacobin pahvikuvan kanssa vähänkö kaveria nauratti ja muut katto suut auki.. :xmas:
laitas tulemaan viestiä miullekin, laitan yöksi useampia vaihtoehtoja, mulla on Bitcomet mut en oo löytäny kuin jotain espanjalaisia juttujaAlkuperäinen kirjoittaja solmussa:nyt saattaa että oikea latauspaikka löytyi. Bittorrentin kautta tulossa, ilmoitan onko oikea.
Yksäriä laitettu =)Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:laitas tulemaan viestiä miullekin, laitan yöksi useampia vaihtoehtoja, mulla on Bitcomet mut en oo löytäny kuin jotain espanjalaisia juttujaAlkuperäinen kirjoittaja solmussa:nyt saattaa että oikea latauspaikka löytyi. Bittorrentin kautta tulossa, ilmoitan onko oikea.
thäääännkkk uuuuu veeeriii maaaaacchhAlkuperäinen kirjoittaja solmussa:Yksäriä laitettu =)Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:laitas tulemaan viestiä miullekin, laitan yöksi useampia vaihtoehtoja, mulla on Bitcomet mut en oo löytäny kuin jotain espanjalaisia juttujaAlkuperäinen kirjoittaja solmussa:nyt saattaa että oikea latauspaikka löytyi. Bittorrentin kautta tulossa, ilmoitan onko oikea.
Joo minäkin muistan kun sivuja oli "vaan" 800 ja nyt ovat muuttaneet sen sivuselaus jutunkin kun niitä on niin paljonAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:on muuten tuonne twifans sivustolle tullut alun jälkeen hirveästi kuvia. tokihan siellä on leffakuvien yms muiden lisäksi käyttäjien omia seassa, mutta ekaa kertaa kun vierailin tuolla niin kuvasivuja oli parisen tuhatta, nyt niitä on yli 11 tuhatta..
Laitatko minullekkin viestiäAlkuperäinen kirjoittaja solmussa:nyt saattaa että oikea latauspaikka löytyi. Bittorrentin kautta tulossa, ilmoitan onko oikea.
joo niin olivat muuttaneet. toki harmi kun siellä on samoja kuvia sen miljoona kertaa ja niille käyttäjien omille kuville vois olla oma paikkansa. helpottais selaamista.Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Joo minäkin muistan kun sivuja oli "vaan" 800 ja nyt ovat muuttaneet sen sivuselaus jutunkin kun niitä on niin paljonAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:on muuten tuonne twifans sivustolle tullut alun jälkeen hirveästi kuvia. tokihan siellä on leffakuvien yms muiden lisäksi käyttäjien omia seassa, mutta ekaa kertaa kun vierailin tuolla niin kuvasivuja oli parisen tuhatta, nyt niitä on yli 11 tuhatta..
Ja mulle..Alkuperäinen kirjoittaja selleri:Laitatko minullekkin viestiäAlkuperäinen kirjoittaja solmussa:nyt saattaa että oikea latauspaikka löytyi. Bittorrentin kautta tulossa, ilmoitan onko oikea.
"My kung fu is strong"Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Harry Clearwater on kyllä tuotu hyvin tuohon elokuvaan
Samaa mieltä ja vielä kun se peittelee niitä susien jälkiä siellä metässäAlkuperäinen kirjoittaja cothis:"My kung fu is strong"Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Harry Clearwater on kyllä tuotu hyvin tuohon elokuvaan
Ei edes vedä övereiksi sitä sydäriä, eihän me oo missään vaiheessa tiedetty mitä tapahtui.. musta se veto oli ihan loisto!