Virallinen twilight-pino vol.3

Mä nään New moonin vasta keskiviikkona. Hieman jo kutkuttaa, mutta toistaiseksi oon housuissani pysyny. En oo Twilightiakaan kattonu melkein kahteen viikkoon, wtf??!! ;) Keskiviikon jälkeen sitä voi sitten taas huoletta vetää twi-huuruissa pari kuukautta :D :p
 
Minä vain
Olen lukenut nämä pinot alusta loppuun ja seurannut keskusteluja jo kauan, mutta enpä ole aikaisemmin kommentoinut. Nyt oli pakko. Rakastan siis kirjoja ja olen ne lukenut moneen kertaan, osan myös englanniksi. Päivittäin menee ihan liikaa aikaa fanisivuistoilla ja eka leffakin on katottu niin moneen kertaan, että sen osaa jo melkein ulkoa.

Olen 37-vuotta ja ilokseni voin todeta, että lisäkseni myös kaikki kolme lastani ovat Twilight faneja myös teini-ikäinen poika. Oltiin perjantaina ensi-illassa koko perhe (myös mies) ja elokuva vei jalat alta. Oli ihan hiki ja pää pyörällä kun leffa loppui. Ei siinä uni tahtonut silmään tulla. Lapset tykkäsivät myös ja mieskin vähän, mutta eka leffa oli hänen mielestään parempi. Itse olen ihan toista mieltä.

No, eilen oli ihan pakko päästä leffaan uudestaan ja tällä kertaa menin sinne ystäväni ja 13-vuotiaan tyttöni kanssa ja taas oli teatteri täynnä väkeä. Ekalla kertaa oli paljon teinejä, mutta nyt vanhempaa väkeä mikä oli mukavaa, sillä nyt ei kikateltu niin paljon. Oli muuten myös miehiä ja poikia (eikä kaikilla ollut edes tyttöjä mukana!). Toisella kerralla leffa oli vielä parempi kuin ekalla. Nyt todella uppouduin siihen ja kylmät väreet menivät vähän väliä. Mieletön kokemus. Kolmannen kerran voisin mennä katsomaan vaikka heti, mutta mies taitaisi kyllä sitten jo alkaa vähän hermostua, joten parasta yrittää hillitä itseään hetken.
 
hyväsetti
Mä kävin miehen kans kattoon leffan eilen.. ja olihan se hyvä.. nyt ois ihana nähä se uuestaan.. just ilman pikkutyttöjen kikattelua yms.. karkkipussien rapistelua.. Ja mies tykkäs kans siitä.. vähän vaati vain lisätietoja kun ei noita kirjoja oo lukenu :)
 
Mulle jäi leffasta tosi pettynyt fiilis. Muutama asia häiritsi ihan tosissaan, kuten Alicen vaatetus (kirjan lukeneet tietää et Alicella vaatteet tärkeitä ), sekä tyylin muuttuminen, Edwardin "ylinäyttely" tms.

Susipojat ihanasti toteutettu:heart: kummallisesti loppui.. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulle jäi leffasta tosi pettynyt fiilis. Muutama asia häiritsi ihan tosissaan, kuten Alicen vaatetus (kirjan lukeneet tietää et Alicella vaatteet tärkeitä ), sekä tyylin muuttuminen, Edwardin "ylinäyttely" tms.

Susipojat ihanasti toteutettu:heart: kummallisesti loppui.. :/

samat häiritsi myös mulla ja näiden lisäksi se että Edwardin pitäis olla silleen sopivasti lihaksikas ja elokuvassa se oli ihan ruipelo (ainakin jacobiin verrattuna :p).. ekassa leffassa ne oli sentään yrittäny maskeerata vatsalihaksia, nyt oli tainnut unohtua :( muuten oli ihan huippu leffa!!!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Mulle jäi leffasta tosi pettynyt fiilis. Muutama asia häiritsi ihan tosissaan, kuten Alicen vaatetus (kirjan lukeneet tietää et Alicella vaatteet tärkeitä ), sekä tyylin muuttuminen, Edwardin "ylinäyttely" tms.

Susipojat ihanasti toteutettu:heart: kummallisesti loppui.. :/
loppu oli just nii paras :D ens kesää ootellaan sit!
 
Minä vain
On muuten hauska lukea noita leffa-arvosteluja, jotka enimmäkseen ovat miesten kirjoittamia. Kävin esim. Plazalla ja Mtv 3:lla lukemassa ne ja joka paikassa leffa leimataan vain teinityttöjen jutuksi. Eivät nuo miehet ilmeisesti ymmärrä, että tällainen vanhanaikainen romantiikka kiehtoo myös meitä vanhempia naisia.

Minä en ollut New Moonissa pettynyt yhtään mihinkään. Ehkä Robert tosiaan ylinäyttelee, mutta eipä tuo niin haittaa ja Taylor Lautnerin Jacob on minusta aivan ihana. Kirjoissa en Jacobista ole innostunut, mutta tuossa leffassa tykkäsin. Samoin Kristen Stewart on paljon parempi Bellana tällä kertaa. Billy Burken Charlie on myös ihana ja oikeastaan niin ovat kaikki muutkin. Näyttelijät on valittu tosi hyvin minun mielestäni. Ihan sama mitä kriitikot sanovat ja mahtavat katsojaluvut oli leffa kerännyt niin Suomessa kuin Amerikassakin. Hieno homma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
On muuten hauska lukea noita leffa-arvosteluja, jotka enimmäkseen ovat miesten kirjoittamia. Kävin esim. Plazalla ja Mtv 3:lla lukemassa ne ja joka paikassa leffa leimataan vain teinityttöjen jutuksi. Eivät nuo miehet ilmeisesti ymmärrä, että tällainen vanhanaikainen romantiikka kiehtoo myös meitä vanhempia naisia.

Minä en ollut New Moonissa pettynyt yhtään mihinkään. Ehkä Robert tosiaan ylinäyttelee, mutta eipä tuo niin haittaa ja Taylor Lautnerin Jacob on minusta aivan ihana. Kirjoissa en Jacobista ole innostunut, mutta tuossa leffassa tykkäsin. Samoin Kristen Stewart on paljon parempi Bellana tällä kertaa. Billy Burken Charlie on myös ihana ja oikeastaan niin ovat kaikki muutkin. Näyttelijät on valittu tosi hyvin minun mielestäni. Ihan sama mitä kriitikot sanovat ja mahtavat katsojaluvut oli leffa kerännyt niin Suomessa kuin Amerikassakin. Hieno homma!
Burke oli kyl niiiiiin täydellinen valinta!
 
MissCissy
Täällä leffa vielä näkemättä, mutta tartun heti tuohon Alicen vaatetukseen!

Onko se tosiaan ihan kauhea KOKO leffassa? Kun olen ihan oikeasti ihmetellyt monta kertaa esim. sitä kummallista kolttua, joka Alicella on siinä volturikohtauksessa??!! Niin kuin wtf big time! Kuitenkin nuo yksityiskohdat on niin tärkeitä!

Kivaa lukea ihmisten mielipiteitä:) Kuinka Eetu ylinäyttelee?
 
Minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://www.youtube.com/watch?v=b3jap1BSmBw&feature=SeriesPlayList&p=DEBDFD049E6A1C05

Sulonen pikkkupoika :D
Olen samaa mieltä. Boo Boo:sta tulee ihana Seth. Miten ovatkin löytäneet niin hyvin rooleihinsa sopivia tyyppejä.

En osaa selittää sitä, että miten Eetu ylinäyttelee. Ehkä on vaan jotenkin niin dramaattinen, että se voi tuntua jo teennäiseltä. No, kriitikot ovat aina olleet sitä mieltä, että Rob ei osaa näytellä. No, kuten sanoin, ei se minua haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
http://www.youtube.com/watch?v=b3jap1BSmBw&feature=SeriesPlayList&p=DEBDFD049E6A1C05

Sulonen pikkkupoika :D
Olen samaa mieltä. Boo Boo:sta tulee ihana Seth. Miten ovatkin löytäneet niin hyvin rooleihinsa sopivia tyyppejä.

En osaa selittää sitä, että miten Eetu ylinäyttelee. Ehkä on vaan jotenkin niin dramaattinen, että se voi tuntua jo teennäiseltä. No, kriitikot ovat aina olleet sitä mieltä, että Rob ei osaa näytellä. No, kuten sanoin, ei se minua haittaa.
Jos on nähny Robin haastatteluja missä se puhuu ihan omana ittenään niin näkee kuinka hyvin se kuitenkin näyttelee.. On kuitenkin niiiiin erilainen mitä Edward. Joku minuaki kuitenki vaivas (nyt toisen kerran elokuvan katsoneena) sen suorituksessa kuitenkin.. Mutta se selviää tässä ajan myötä että mikä :D
 
Aro on mahtava kans :D Janen ei kyllä tarvis sanoa että "PAIN" kun se tekee sen ajatuksen voimalla.. Ehkä sitä on selvennetty niille jotka ei oo kirjaa lukeneet..

Ja nyt minua jo ärsyttää miten helposti nuo volturit Eetua heittelee ja helposti nappaa Alicenki kiinni.. Vaikka ne on kirjassa kovempia paloja..

 
Minä vain
On muuten totta, että Rob on haastatteluissa aivan erilainen kaveri kuin mitä on Eetuna. On tosi iloinen ja ihanan itseironinen+ hänellä on vielä aivan loistava huumorintaju. Tykkään Robista juuri siksi. Toisaalta tykkään paljon myös Taylorista.

On ihan mahdotonta ilmeisesti löytää mitään Twilightiin liittyvää josta en tykkäisi. Tämä Twilight maailma on vaan laittanut pään ihan pyörälle, mutta toisaalta mikäpä sen ihanampaa. Kuinka sitä voikin saada jostain näin paljon iloa ja innostusta (ja kaikkea muutakin) keskelle harmaata marraskuista maanantaita.
 
Alicella on tosiaan ihan hirveä kaapu päällä :LOL: Pitää ajatella niin ettei sillä oo ollu aikaa ettiä mitään muuta mikä peittää Italian auringon alla :D

Mulle oli vähän liikaa se kun sinne Voltureille vietiin niitä lapsia vaikka kirjassa ei semmosta ollu.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Aro on mahtava kans :D Janen ei kyllä tarvis sanoa että "PAIN" kun se tekee sen ajatuksen voimalla.. Ehkä sitä on selvennetty niille jotka ei oo kirjaa lukeneet..

Ja nyt minua jo ärsyttää miten helposti nuo volturit Eetua heittelee ja helposti nappaa Alicenki kiinni.. Vaikka ne on kirjassa kovempia paloja..
aro oli "hilpeä" tapaus. mä tykkäsin leffasta ihan älyttömästi.. oi kun se äkkiä julkaistais dvd:nä!

ja tuohon volturien heittelyyn.. kaippa niiden on vaan pakko jättää pois jotain. tosin itseäni ei haittais vaik jokainennäistä leffoista kestäis 3-5h :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
Alicella on tosiaan ihan hirveä kaapu päällä :LOL: Pitää ajatella niin ettei sillä oo ollu aikaa ettiä mitään muuta mikä peittää Italian auringon alla :D

Mulle oli vähän liikaa se kun sinne Voltureille vietiin niitä lapsia vaikka kirjassa ei semmosta ollu.. :eek:
se otti mullakin silmään. ei ollut kiva valinta, mut toisaalta teki vähän karmeamman siitä kohtauksesta.
 

Yhteistyössä