Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Ilmoitan vaan, että Midnight Sunin 3. luku on valmis, käännettynä suht koht sujuvalle suomenkielelle! Voin sitä sitten laittaa tarvitseville tai jos niille on joku oma paikka tai jotain.

Kumminkin, sen verran sanon tässä, että mulla ei ole käsissä Twilightin suomennosta, joten mun suomennos ei ihan tarkkaan vastaa sitä! En pystynyt tarkistamaan, miten siinä oli eri jutut laitettu, mutta kumminkin!

Kiitos taas mun puolestani nöppöselle, jolla on ilmiömäinen kyky löytää mahtavia kuvia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Ilmoitan vaan, että Midnight Sunin 3. luku on valmis, käännettynä suht koht sujuvalle suomenkielelle! Voin sitä sitten laittaa tarvitseville tai jos niille on joku oma paikka tai jotain.

Kumminkin, sen verran sanon tässä, että mulla ei ole käsissä Twilightin suomennosta, joten mun suomennos ei ihan tarkkaan vastaa sitä! En pystynyt tarkistamaan, miten siinä oli eri jutut laitettu, mutta kumminkin!

Kiitos taas mun puolestani nöppöselle, jolla on ilmiömäinen kyky löytää mahtavia kuvia :)
:D työ kyllä jaksatte.. on niin eri asia lukea englanniks kuin alkaa kääntämään sitä. se vaatii niin paljon enemmän työtä.
 
Esme
Nöppönen se jaksaa laittaa kuvia ja mun kuvaruutu läppärillä on ihan kuolassa, kaunis kiitos! :)

Kävin lainaamassa Stephenien sen uusimman kirjan....takakansi vaikutti vähän sekolta, mutta luetaan... Ja Veren vangit lähti varaukseen ja saan sen varmaan ensi viikon aikana... luetaanpa sekin nyt... leffaa ei ainakaan turussa saa kirjastosta... tylsää... Suosittelen sitä kaikille lämpimästi myös... Brad Pitt on siinä ihana ja Tom cruise näyttelee roolinsa paremmin kuin hyvin... Täytyy sitäkin lefaa lähteä joastain metsästämään...
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja esme:
pitikin heti käydä cd onilla ja veren vangit lähti hintaan 3,95...ei paha...:)
No ei ollut paha hinta. Itse voisin vaikka vuokrata sen, ei ole tullut katsottua koskaan.

Jee, mullakin on nyt Aamunkoi-paita! :)
Ja mies sai vihdoin Houkutuksen luettua, nyt tänään voidaan katsoa leffa yhdessä jahka se pääsee töistä. Pistin sen lukemaan kirjan ensin...

 
hullu kait minäkin olen kun on isän kanssa käyty marjassa tämä viikkoa ettimässä kaikkee niin aina kun on hiljainen hetki,niin kirjojen kohtaukset tulee mieleen ja niitä mietin ja samoin elokuvan musiikki pyörii päässä koko ajan...

mulla autossa se cd ja on miltei aina päällä... :p

välillä pitää aatella porukoitakin ja laitan radion, mutta aina kun olen itse autossa niin cd pyörii, ei oo ihme jos se vaikka kuluu puhki, pitäis teettää varmuuskopio itelle siitä,
mutta meidän kone ei suostu laittamaan sitä koneelle,
ni siskontyttö laittoi mp3 kautta koneelle,
mutta bella's lullabya se ei suostunut koneelle ottamaan. mutta komento kuului lähtä taas puskiin, joten pitäkää ketju pystyssä kun palailen taas illemmalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009080510034198_vi.shtml

:heart:
Mua kyllä säälittää :/ Mikä ihme siinä on, että pitää kilahtaa niin hyvin johki et on pakko kirkua ja kynsiä sitä ihailunsa kohdetta. Ei oo Pattinsonilla varmaan kivaa ton hypetyksen keskellä.. "koskettelee hiuksia", joo-o. Mä nakkaisin haasteella jokaikistä joka pääsis ees hipasee mua :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009080510034198_vi.shtml

:heart:
Mua kyllä säälittää :/ Mikä ihme siinä on, että pitää kilahtaa niin hyvin johki et on pakko kirkua ja kynsiä sitä ihailunsa kohdetta. Ei oo Pattinsonilla varmaan kivaa ton hypetyksen keskellä.. "koskettelee hiuksia", joo-o. Mä nakkaisin haasteella jokaikistä joka pääsis ees hipasee mua :kieh:
Näinpä :/
 
Mä katselin elokuvan taas eilen. Sitten ajattelin alkaa lukea koko sarjaa taas alusta. Ja kohta jo tulee New Moon katsottavaksi.

Joten ei kai toivoakaan, että tästä (ihanasta) suosta tulee noustua vielä pitkiin pitkiin aikoihin :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä