No niin. 2 ensimmäistä kirjaa luettu, tänään kävin ostamassa kolmannen kirjan! Nuo kirjan sivut loppuu kyllä kesken ja kirja on liian nopeasti lopussa, kakkosen luin eilisen päivän aikana kokonaanAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Mulle tuli se kirja, mulle tuli se kirja, mulle tuli se kirja :heart: :heart:
Hitto ku nyt ei kerkeä lukemaan, luin mä sivulle 30..Ei malttas jättää kesken. Kuitenkin tuo alku jo aika paljon erillainen ku ite leffa.
Suomennatteko te tuota Midnightsun:ia? Voi, mä rakastuisin kyllä tulisesti siihen ihmiseen joka nakkais mua esim. sähköpostilla tuolla suomennoksella.Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:luku 4 sitten vaikka mulle. tai 3, missä ollaan menossa
mä taas mietin tota Bellaa. kun se muuttu niin sen kroppa oli periaatteessa raskaana olevassa tilassa kun se muuttu niin pian sen synnytyksen jälkeen. mä jäin miettiin sitä et jos Bellan keho ei voi muuttua niin olisikohan edes teoriassa mahdollista että Bella tulisi uudelleen raskaaksi?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:Älköös lukeko ketkä ei halua spoilausta.
Vielä tähän siittiö-asiaan mietintää. Ketka ei halua tätä enää viilailla niin älkää lukeko !
Jos se nyt on niin että ne simpat on siellä olleet säilössä koska Edwardin keho pysyy siinä tilassa kun oli vampyyriksi muuttuessaan niin sehän varmaan tarkottais sitä että hänelle vois vain tulla yksi lapsi jos kertarykäisyllä niistä simpoista pääsee eroon ? Mutta mites se yksi vampyyri-iskä sieltä viidakosta, eikös hänellä ollut se yksi poika ja iso liuta tyttäriä? Onko hän luovuttanut vain muutaman supersperm-siittiön ja jättänyt loput toista ja kolmatta ja neljättä kertaa varten ?
Mulla on nyt joku simppafiksaatio :ashamed: ..
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Mulla alkoi 2 luvun suomennos eilen illalla :wave:Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:Mulla on 3 luvun suomennos menossa puolivälissä. Jos ei tule ihmeitä, niin valmistunee aika pian, joten sitten vaan tietoa mihin sitä voi laitella.
no mutta aikamoinen muutos tulee olemaan.. pöh.Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista.
Uusi pahis siis tulossa, tässä
Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
mäkin tykkäsinAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Tää on kyllä kuumin kuva EVER.... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni
no oleppa hyvä. pitää viel myöhemmin kaivella lisääAlkuperäinen kirjoittaja MissCissy:Kiitos nöppönen kuvista, kiitos kiitos kiitos...