Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
bella
Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista. :eek:
Uusi pahis siis tulossa, tässä


Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Mulle tuli se kirja, mulle tuli se kirja, mulle tuli se kirja :D :D :D :heart: :heart:

Hitto ku nyt ei kerkeä lukemaan, luin mä sivulle 30..Ei malttas jättää kesken. Kuitenkin tuo alku jo aika paljon erillainen ku ite leffa.
No niin. 2 ensimmäistä kirjaa luettu, tänään kävin ostamassa kolmannen kirjan! Nuo kirjan sivut loppuu kyllä kesken ja kirja on liian nopeasti lopussa, kakkosen luin eilisen päivän aikana kokonaan :D :D

Kun luin ensimmäisen kirjan, niin oli kyllä parempi kuin leffa..Tai olisin halunnut niiiiiin monta kohtaa kirjasta siihen elokuvaan, että oikein harmittaa miksi niitä ei siinä ollut. Katsoin leffan heti kun sain kirjan loppuun ja leffa menee niin nopeaa tahtia kaikessa verrattuna kirjaan, mutta olen edelleen in LööööV kumpaankin :heart: :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSweeneyTodd:
Älköös lukeko ketkä ei halua spoilausta.




















Vielä tähän siittiö-asiaan mietintää. Ketka ei halua tätä enää viilailla niin älkää lukeko :D !

Jos se nyt on niin että ne simpat on siellä olleet säilössä koska Edwardin keho pysyy siinä tilassa kun oli vampyyriksi muuttuessaan niin sehän varmaan tarkottais sitä että hänelle vois vain tulla yksi lapsi jos kertarykäisyllä niistä simpoista pääsee eroon :whistle: ? Mutta mites se yksi vampyyri-iskä sieltä viidakosta, eikös hänellä ollut se yksi poika ja iso liuta tyttäriä? Onko hän luovuttanut vain muutaman supersperm-siittiön ja jättänyt loput toista ja kolmatta ja neljättä kertaa varten :whistle: ?

Mulla on nyt joku simppafiksaatio :ashamed: :D ..
mä taas mietin tota Bellaa. kun se muuttu niin sen kroppa oli periaatteessa raskaana olevassa tilassa kun se muuttu niin pian sen synnytyksen jälkeen. mä jäin miettiin sitä et jos Bellan keho ei voi muuttua niin olisikohan edes teoriassa mahdollista että Bella tulisi uudelleen raskaaksi?
 
MissCissy
Mulla on 3 luvun suomennos menossa puolivälissä. Jos ei tule ihmeitä, niin valmistunee aika pian, joten sitten vaan tietoa mihin sitä voi laitella.

SITTEN PIENTÄ SPOILAUSTA, VAROKAAA!!!!!



























Mun käsittääkseni Bella ei enää voi tulla raskaaksi, koska hänen pysähtyneessä elimistössään ei enää irtoa munasolua. Eikä hän jäänyt isomahaiseksi vampyyriksikaan. Toivottavasti ainakaan, sitä ei kyllä erikseen mainittu, joten hmmmm...
 
cothis nopee
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Mulla on 3 luvun suomennos menossa puolivälissä. Jos ei tule ihmeitä, niin valmistunee aika pian, joten sitten vaan tietoa mihin sitä voi laitella.
Mulla alkoi 2 luvun suomennos eilen illalla :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista. :eek:
Uusi pahis siis tulossa, tässä


Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
:eek: no mutta aikamoinen muutos tulee olemaan.. pöh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni :)

Nyt taisi olla kyse siitä netissä olevasta Midnight sunista, sitähän ei kai kirjana ole vielä missään saatavilla (vai onko)?


Nöppöselle taas suurkiitos herkuista kuvista :heart:
Ne aina piristää kivasti päivää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä