Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
huomenta
SPOILASTA (ehkä)

Bella:
"Mrs Black:
Kiitti bella!! Upeita kuvia! Varsinkin toka ja viimeinen
Luen nyt sitä midnight sunia, joka on kyllä sekin koukuttava. Onko kellään tietoa, että onko noihin kirjoihin tulossa vielä joskus jatkoa? Jotenkin se neloskirja tuntui jäävän vähän silleen, että siitä olis helppo jatkaa vielä.


Mun käsittääkseni fanit tuosta on puhuneet ja spekuloineet, mutta Meyer on antanut ymmärtää, ettei jatkoa ole tulossa.
Ehkä ennenmminkin jatkoa voisi tulla Midnight sunille, eli Meyer saattaisi kirjoittaa myös sarjan muut osat Edwardin näkökulmasta. Mutta katsotaan nyt ensin, saako hän koskaan Midnight sunia valmiiksi. "

siis mun mielestä neljäs osa oli kirjoitettu nimenomaan niin, että sarja päättyy ja jos sitä jatkais ni en pysty näkemään, että miten sen tekis, ettei ihana rakkaustarina vetisty ja tylsisty??? jos lisää tulis ni se olis sitten eräiden muiden tarina.
toivottavasti sain kirjoitettua niin, etten paljasta mitään, mutta kuitenkin selkeästi :D

leffaa odottaessa<3
 
arvakkaa mitä:D muistaako kukaan kun telkkaris pyörii tää Proactive solutions kasvohoitosarja..

siin on mukana jasper:DD hahaha! just eilen vasta hokasin kun oli niin nuoren näkönen. Se kikkaratukkanen poika jos joku sattuu muistamaan :LOL: :heart:
 
MissCissy
Oi, viimeinkö mä olen löytänyt sielunsisaria? Täälläkö te kaikki Twilightiin hurahtaneet kokoonnutte? Saanko liittyä seuraan? Huomaan kyllä, että ketjuja on toinenkin ja molemmat on sairaan pitkiä, mutta mä voisin hypätä kyytiin nyt jos sopii! Just sain Breaking Dawnin päätökseen eilen ja leffa on katottuna sata kertaa, joten vieroitusoireet on kovat. Näiden ketjujen ihanat kuvat kyllä auttaa vähän! Team Edward joo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Oi, viimeinkö mä olen löytänyt sielunsisaria? Täälläkö te kaikki Twilightiin hurahtaneet kokoonnutte? Saanko liittyä seuraan? Huomaan kyllä, että ketjuja on toinenkin ja molemmat on sairaan pitkiä, mutta mä voisin hypätä kyytiin nyt jos sopii! Just sain Breaking Dawnin päätökseen eilen ja leffa on katottuna sata kertaa, joten vieroitusoireet on kovat. Näiden ketjujen ihanat kuvat kyllä auttaa vähän! Team Edward joo...
Tänne vaan, kyllä sopu sijaa antaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Jos kellään ei ole mitään vielä suomennettuna, minä voisin aloittaa siitä ykkösestä kun mulla nyt on tässä pari viikkoa aikaa :D

Eli solmussa; MIDNIGHTSUN; KAPPALE 1
No mä voin ottaa samantien sen seuraavan kappaleen. Tännekö vaan?
 
MissCissy
Minä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi suomentamaan Midnight Sunia myös, kun tuosta suomentamishommasta tykkään ja lomaakin on vielä jäljellä:)

Olisko se sitten kolmas luku mulle?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä