Ei ole kirjana saatavilla, mutta ehkä sipuli tarkoitti tulostamiaan sivuja..?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni
Nyt taisi olla kyse siitä netissä olevasta Midnight sunista, sitähän ei kai kirjana ole vielä missään saatavilla (vai onko)?
En mäkään tykkää että tärkeitä hahmoja muutellaan kesken kaiken. :/Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no mutta aikamoinen muutos tulee olemaan.. pöh.Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista.
Uusi pahis siis tulossa, tässä
Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
Mua ei haittaa yhtään jos Victoria vaihdetaan, oli niin vähän siinä ekassa leffassakin. En jotenkaan tykännyt siitä näyttelijästäkään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään tykkää että tärkeitä hahmoja muutellaan kesken kaiken. :/Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no mutta aikamoinen muutos tulee olemaan.. pöh.Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista.
Uusi pahis siis tulossa, tässä
Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
Tiedä sitten kenen syytä potkut olivat, on vähän eriävät mielipiteet Rachellella ja Summitilla.
Meinasin noita meidän leffatreffejä vain siihen laitella, jos sopii =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Mulla jäänyt palstailut ja tää pino tyystin :ashamed: mutta pitikö siis ekaan viestiin laittaa jotain, Pinki?
Laita vaan jos halukkaita läheltä löytyy .Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Meinasin noita meidän leffatreffejä vain siihen laitella, jos sopii =)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJohnDillinger:Mulla jäänyt palstailut ja tää pino tyystin :ashamed: mutta pitikö siis ekaan viestiin laittaa jotain, Pinki?
Joo ois helpompi kun se kirja ois niinku tässä vieressä jos koneelle suoraan suomentaa..Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni
Nyt taisi olla kyse siitä netissä olevasta Midnight sunista, sitähän ei kai kirjana ole vielä missään saatavilla (vai onko)?
Nöppöselle taas suurkiitos herkuista kuvista :heart:
Ne aina piristää kivasti päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja bella:Ei ole kirjana saatavilla, mutta ehkä sipuli tarkoitti tulostamiaan sivuja..?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..