Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
bella
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni :)

Nyt taisi olla kyse siitä netissä olevasta Midnight sunista, sitähän ei kai kirjana ole vielä missään saatavilla (vai onko)?
Ei ole kirjana saatavilla, mutta ehkä sipuli tarkoitti tulostamiaan sivuja..?

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista. :eek:
Uusi pahis siis tulossa, tässä


Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
:eek: no mutta aikamoinen muutos tulee olemaan.. pöh.
En mäkään tykkää että tärkeitä hahmoja muutellaan kesken kaiken. :/
Tiedä sitten kenen syytä potkut olivat, on vähän eriävät mielipiteet Rachellella ja Summitilla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Ootteko jo kuulleet, että Rachelle Lefevre on saanut kenkää Twilightista. :eek:
Uusi pahis siis tulossa, tässä


Toivottavasti tän tukka pysyy kirkkaanpunaisena leffassakin... En yhtään tykännyt siitä Rachellen hailakan punertavasta tukasta, jonka kirjan mukaan pitäisi "muistuttaa tulenlieskoja".
:eek: no mutta aikamoinen muutos tulee olemaan.. pöh.
En mäkään tykkää että tärkeitä hahmoja muutellaan kesken kaiken. :/
Tiedä sitten kenen syytä potkut olivat, on vähän eriävät mielipiteet Rachellella ja Summitilla.
Mua ei haittaa yhtään jos Victoria vaihdetaan, oli niin vähän siinä ekassa leffassakin. En jotenkaan tykännyt siitä näyttelijästäkään.
 
Esme
Ei kerkee töitten ja lastenhoidon takia joka päivä koneelle... Nam, mitä kuvia taas nöppönen laitellut, slurps... Ja mä voisin halukkaasti kanssa ottaa midnight sunin suomennetun version itselleni... Pääsee aivot paremmin mukaan koko touhuun... Ollut vähän vaikeeta välillä ton aamunkoin kanssa, kun aivot unelmoi ja täytyis yrittää saada todella keskityttyä kirjaan... Menee jo toista kertaa....

Tylsää, jos henkilöt/näyttelijät vaihtuu kesken leffan tai siis jaksojen.... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni :)

Nyt taisi olla kyse siitä netissä olevasta Midnight sunista, sitähän ei kai kirjana ole vielä missään saatavilla (vai onko)?


Nöppöselle taas suurkiitos herkuista kuvista :heart:
Ne aina piristää kivasti päivää.
Joo ois helpompi kun se kirja ois niinku tässä vieressä jos koneelle suoraan suomentaa..
Eikä meillä ole tulostinta et sais uusiksi sen ulos.
Muhta, kunhan saan sen takaisin niin suomentelen taikka sitten tulostan uudet kun käyn porukoilla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Mä voisin kanssa suomennella jonku kappaleen jos ja kun saan kirjani takaisin..
Eli on nyt yhdellä kaverilla lainassa et jos palauttaa ajoissa ni suomentaisin kyllä ihan mielelläni :)

Nyt taisi olla kyse siitä netissä olevasta Midnight sunista, sitähän ei kai kirjana ole vielä missään saatavilla (vai onko)?
Ei ole kirjana saatavilla, mutta ehkä sipuli tarkoitti tulostamiaan sivuja..?

Jups, sori huono ulosantini again :D
Kirja mikä kirja :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä