Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
bella
Mun mies totes että kirja oli ihan hyvä ja hyvin kirjotettu, mutta sano, ettei aihe niin paljoa kiinnosta, että pitäis heti lukea Uusikuu perään. Sovittiin että lukee sen sitten ku se ilmestyy dvd:lle, niin voidaan sitten katsoa se leffa kotona. Teatteriin se ei suostu tulemaan.

Ja leffastakin se ihan silleen sano että ok. Tykkäs näyttelijöistä ja indie-hengestä. Olin ihan hoomoilasena, luulin että se inhoais sitä. :D

Olen hämmentynyt.
 
Joo-o.. lempo soikoon, mä avasin Houkutuksen eilen kun peiton alle möyrin. Paskat, kahden aikaan huomasin, että vois laittaa tosiaan nukkumaan :whistle:

Niinpä niin, mie vaan vähäisen vilkaisin midnight sunin suomennosta ajatellen :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Joo-o.. lempo soikoon, mä avasin Houkutuksen eilen kun peiton alle möyrin. Paskat, kahden aikaan huomasin, että vois laittaa tosiaan nukkumaan :whistle:

Niinpä niin, mie vaan vähäisen vilkaisin midnight sunin suomennosta ajatellen :saint:
:D näinhän siinä tuppaa käymään..
 
Jaahas, Robert ja Kristen ovat sitten ilmeisesti vain lisänneet huhuja suhteestaan, ne on olleet parissa konsertissa yhdessä, yrittäen olla piilossa tosin...
Ovatko Edward ja Bella siis yhdessä myös tosielämässä?!
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ai onks tää se edward vai? Musta muut kirjat oli ihan ok mutta breaking downia en tod jaksa lukea enää...samaa lässytystä kuin muutkin ,"oi edward, oi bella, oi jacob, oi bella, oi mitä mä teen kun rakastan molempia..." läpä läpä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ai onks tää se edward vai? Musta muut kirjat oli ihan ok mutta breaking downia en tod jaksa lukea enää...samaa lässytystä kuin muutkin ,"oi edward, oi bella, oi jacob, oi bella, oi mitä mä teen kun rakastan molempia..." läpä läpä.
on tää eetu :D mä tykkäsin kaikista kirjoista kovasti. mut musta jatkuvasti tuntuukin että nään tuon neljännen niin eri silmin kuin moni muu =)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä