Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Juups, en ainakaan minä tullut kyllä ajatelleeksi koko tekijänoikeusjuttua :ashamed:
Mutta voisin kuvitella, että Stephenie Meyer hyväksyisi periaatteessa ajatuksen tällaisesta pienimuotoisesta suomentamisesta, kun kerran Midnight Sun kuitenkin on siellä netissä ihan saatavilla. Mutta, of course, lupa pitäisi kysyä.

Joten mitenkäs siinä sitten edetään? Halukkaita Meyerille meilailijoita? Mä olen ainakin niin tyhmä kaikissa näissä, etten varmaankaan osaisi.

Suomentaminen oli kuitenkin kivaa ja mielelläni tekisin sitä vielä lisääkin, mutta tää juttu on saatava tosiaan selväksi ensin!

Kiitos Nöppönen kuvista jälleen kerran! Pistä vaan lisää aina kun siltä tuntuu, nälkähän vain kasvaa syödessä tai no, siis katsellessa!

:flower: :)
pistän toki. noita kuvia tulee nettiin koko ajan lisää ja nautin niiden katselusta niin samalla vaivalla laitan sit niitä tänne kun itselleni etsiskelen :D mut nyt vetäydyn kirjan kanssa sänkyyn vaik pitäis olla jo kovasti unten mailla :snotty:
 
voi kun saiskin itselleen tuon houkutuksenkin ja uusi kuun, epäilys ja breaking dawn siis on..ja kaikki on kovakantisina, kestävät ehkä paremmin tuota lukemista, jottei käy kuten sitte bellan humisevalle harjulle :D
 
tuo eka linkki on jo poistettu kun eilen koitin sitä katsoo, kertokeehan joku mitä siin oli? uusi kuu kirjan ostin oulun reissulla, enää puuttuis houkutus niin on sarja koossa, enkuksi kun on se aamunkoi eli raising dawn
 
MissCissy
Mä en löydä uusia enkä vanhoja faneja mistään mun läheltä:(
Oikeasti, saan yksin salailla tätä pakkomiellettäni, kun kukaan muu mun tuntemani ei ilmeisesti tunne vetoa teini-ikäisiin vampyyreihin. En kyllä tajua, miksei.

Vain netissä löytyy samanlaisia, onneksi edes täältä! Vertaistuki on aina tärkeää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Mä en löydä uusia enkä vanhoja faneja mistään mun läheltä:(
Oikeasti, saan yksin salailla tätä pakkomiellettäni, kun kukaan muu mun tuntemani ei ilmeisesti tunne vetoa teini-ikäisiin vampyyreihin. En kyllä tajua, miksei.

Vain netissä löytyy samanlaisia, onneksi edes täältä! Vertaistuki on aina tärkeää!
:hug: me ollaan täällä :wave:
 
ei täälläkään ole ehitty oman masun tuijottamiselta (10+2) :D
Mutta marraskuuta odotellaan kuin kuuta nousevaa...

onkohan kellään tietoa siitä leffan kestosta, mie riepu kun joudun ramppaamaan vessassa kokoajan niin mitenhän se elokuva elämys kärsii?.... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
ei täälläkään ole ehitty oman masun tuijottamiselta (10+2) :D
Mutta marraskuuta odotellaan kuin kuuta nousevaa...

onkohan kellään tietoa siitä leffan kestosta, mie riepu kun joudun ramppaamaan vessassa kokoajan niin mitenhän se elokuva elämys kärsii?.... :whistle:
onnittelut tulevan perheenlisäyksen johdosta :flower: ei mitään hajua, toivottavasti piiiiiitkä :D :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä