Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
pihlanmamma
Heippa taas! Pikku tauon jälkeen taas päädyin kurkkaamaan tämän ketjun kuvasaldoa :D Viimesen kesälomaviikon kunniaksi hain kirjastosta suomeksi Uudenkuun ja Epäilyksen, tykkäsin kyllä enemmän lukea englanniksi nuo kaikki jostain kumman syystä. Toisella kertaa rupesi ärsyttämään Epäilyksessä Edwardin liika hallitsevuus ja Meyerin mormonius joka paistaa tarinasta läpi. Silti edelleen ihanaa luettavaa, viihdyttävää! Kovasti odotan New Moonin saapumista.

Oletteko muuten lukeneet Meyerin kirjan The host? Luin sen vähän aikaa sitten ja tykkäsin kovasti. Piti ihan parit kyyneleet kirjan lopussa tirauttaa, oli niin hyvä! ;o)
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja pihlanmamma:
Heippa taas! Pikku tauon jälkeen taas päädyin kurkkaamaan tämän ketjun kuvasaldoa :D Viimesen kesälomaviikon kunniaksi hain kirjastosta suomeksi Uudenkuun ja Epäilyksen, tykkäsin kyllä enemmän lukea englanniksi nuo kaikki jostain kumman syystä. Toisella kertaa rupesi ärsyttämään Epäilyksessä Edwardin liika hallitsevuus ja Meyerin mormonius joka paistaa tarinasta läpi. Silti edelleen ihanaa luettavaa, viihdyttävää! Kovasti odotan New Moonin saapumista.

Oletteko muuten lukeneet Meyerin kirjan The host? Luin sen vähän aikaa sitten ja tykkäsin kovasti. Piti ihan parit kyyneleet kirjan lopussa tirauttaa, oli niin hyvä! ;o)
Mulla odottaa se host tuolla tyttären kirjastorepussa, en oo vaan saanut aikaiseksi aloittaa... (sattuneesta syystä, vampyyrit vie kaiken ajan) Mä luin siitä silloin huonot arvostelut ja olen epäröinyt. Täytyykin aloittaa, jos oli hyvä. Takakansi kuulosti niin älyttömän sekavalta. Ja samaa mieltä olen minäkin, ett stephenien mormonisuus kyllä paistaa kirjoista läpi... esim. tää ei seksiä ennen avioliittoa.... Vanhoillinen Edward...hmmmm Onkohan sellaisia vampyyreja/ihmisiä olemassakaan enää nykymaailmassa... Mutta mitä useammin olen lukenut neew moonin, niin sitä enemmän siitä pidän breaking dawnin jälkeen.... Mut tukehduttaa surulla se ajatus, miten rikki, poikki Bella on....Kun ihminen rakastaa....

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä