Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Esme
Nyt meni kylmät väreet, kun katoin tota uutta jacobin traileria... minä nolo, mulla tuli tippa linssiin ja karvat nousi pystyyn.... miten ikinä kestän marraskuulle... Ja oikein jo valmiiksi pelottaa, että musta tulee elokuvateatterin new moon friikki, joka on joka viikko näytöksessä katsomassa uudelleen, uudelleen ja uudelleen... huhhuh.... Tässähän kuolaa jo reilusti nuorempaa Jacobiakin.... nolo minä! :) haluaa nähdä lisää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Nöppönen se jaksaa laittaa kuvia ja mun kuvaruutu läppärillä on ihan kuolassa, kaunis kiitos! :)

Kävin lainaamassa Stephenien sen uusimman kirjan....takakansi vaikutti vähän sekolta, mutta luetaan... Ja Veren vangit lähti varaukseen ja saan sen varmaan ensi viikon aikana... luetaanpa sekin nyt... leffaa ei ainakaan turussa saa kirjastosta... tylsää... Suosittelen sitä kaikille lämpimästi myös... Brad Pitt on siinä ihana ja Tom cruise näyttelee roolinsa paremmin kuin hyvin... Täytyy sitäkin lefaa lähteä joastain metsästämään...
Täältä löytyy Veren vangit, jos olet vielä halukas ostamaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Esme:
Nyt meni kylmät väreet, kun katoin tota uutta jacobin traileria... minä nolo, mulla tuli tippa linssiin ja karvat nousi pystyyn.... miten ikinä kestän marraskuulle... Ja oikein jo valmiiksi pelottaa, että musta tulee elokuvateatterin new moon friikki, joka on joka viikko näytöksessä katsomassa uudelleen, uudelleen ja uudelleen... huhhuh.... Tässähän kuolaa jo reilusti nuorempaa Jacobiakin.... nolo minä! :) haluaa nähdä lisää....
kannattaa ostaa sellanen paketti niit lippuja niin tulee halvemmaks ku ostaa joka kerralla :D
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

Ohhoh, onpas Edu kuolleen näkönen, mut silti nam.... .
:)

Kiitos vaan Nancy, mut leffa tuli jo viikko sitten postista ja kirjasta tuli eilen ilmoitus, ett voi käydä noutamassa... mut jännää, ett enää ei kiinnosta mitkään muut kuin nää kirjat... Aloin lukee yhtä jännäriä ja kädet hapuili koko ajan ja ajatukset myös, niin breaking dawnia... Se on vielä pikkasen kesken, mut kun en halua päästä loppuun, täytyy sit varmaan aloittaa alusta...

Sit olen kuunnellut tota carter burwellin soundtrackia ihan puhki autossa ja tehnyt siitä varmuuskopiota... Musiikki vetää niin pauloihinsa, ett pari kertaa oon huomannut, ett meikä ajaa ylinopeutta....ja ihan kunnolla upppsssss....


Juu musta tulee sarjalippujen suurkuluttaja marraskuussa.....
 
Nonniin, nyt minäkin sain Breaking Dawnin loppuun ja pinoudun tähän suosiolla! Erinomainen sarja ja tarina, vie mennessään. Voi että kun Meyer vielä ottaisi ja innostuisi viimeistelemään myös Midnight Sunin...

Samalla kysäisen, kuka teistä tässä pinossa on lukenut myös P.C. ja Kristen Castin House of Night -sarjaa? Siinä on taas ihan oma ja erilainen näkemys vampyyreihin, ja minusta erittäin hyvää ja viihdyttävää lukemista. Sarjan kolme ensimmäistä osaa sain suoraan kirjakaupasta ( Marked, Betrayed ja Chosen ) ja nyt odottelen nelosta ja viitosta.
 
bella
Iltalehti jatkaa loistavaa journalismiaan:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2009082110115321_vi.shtml

Jutussa esiintyvät:

Robert Pattison
Stephanie Meyer
einitytöt

On tuo jo sen verran iso ilmiö, että voisi kirjoitusasut tarkistaa. Vai kirjoittiko IL aikoinaan J.K. Bowlingin Larry Potterista?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä