Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen jäänyt tohon TB:hen aivan koukkuun (kiitos vaan sinulle, joka laitoit linkin molempiin kausiin;) ) Onko siitä tulossa kolmaskin kausi? Ja jos on niin millonka?
kolmannesta kaudesta ei ole tietoa. Toinen on vasta kesken:D
Nyt jäi kutkuttamaan miten loppuu.. pitää nyt vissiin ostaa ne kirjat, niin tietää. Pengoin vähän nettiä ja löysin sellasen tiedon, että Joskus kesäkuussa 2010 aletaan kuvata kolmatta kautta.
no hyvä!!

just kans kaivelin netist sen S2E10 New World In My View
Ai koko jakson??!!?? Mä olen nähnyt vaan sen "sneak peek"in.. Laitahan linkkiä, jos löysit koko jakson!

 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
nääh. liikaa mulle (tarviiko nyt kertoa, että omalla miehellä ei oo yhtään hiuksia :p ) ja onhan tuolla eetulla vaikka muille jakaa ;)
:D mä tykkään kaljuista kans, mut mut.. tekisin isoja poikkeuksia :LOL:
nojoo, omalla miehellä on ehkä kerran tai kaks vuodessa 2cm pituset hiukset, yleensä kalju.. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen jäänyt tohon TB:hen aivan koukkuun (kiitos vaan sinulle, joka laitoit linkin molempiin kausiin;) ) Onko siitä tulossa kolmaskin kausi? Ja jos on niin millonka?
kolmannesta kaudesta ei ole tietoa. Toinen on vasta kesken:D
Nyt jäi kutkuttamaan miten loppuu.. pitää nyt vissiin ostaa ne kirjat, niin tietää. Pengoin vähän nettiä ja löysin sellasen tiedon, että Joskus kesäkuussa 2010 aletaan kuvata kolmatta kautta.
no hyvä!!

just kans kaivelin netist sen S2E10 New World In My View
Ai koko jakson??!!?? Mä olen nähnyt vaan sen "sneak peek"in.. Laitahan linkkiä, jos löysit koko jakson!
oli tullu tvshackiin http://tvshack.net/tv/True_Blood/season_2/episode_10/
 
Mä rupesin viime viikolla lukemaan sitä ekaa kirjaa ja ihastuin siihen heti! Mun piti 1½kk odottaa sitä kirjaa kirjastosta enkä tajunnut kuin vasta tiistaina varata ne muut. No kaksi ennen mua jonossa. Onneksi sitten koulussa kysyin parilta luokkakaverilta, että onko he lukeneet niitä kirjoja. No toinen ja häneltä sain lainaan seuraavat kaksi kirjaa ja elokuvan! :D
 
katy
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Nonniin, nyt minäkin sain Breaking Dawnin loppuun ja pinoudun tähän suosiolla! Erinomainen sarja ja tarina, vie mennessään. Voi että kun Meyer vielä ottaisi ja innostuisi viimeistelemään myös Midnight Sunin...

Samalla kysäisen, kuka teistä tässä pinossa on lukenut myös P.C. ja Kristen Castin House of Night -sarjaa? Siinä on taas ihan oma ja erilainen näkemys vampyyreihin, ja minusta erittäin hyvää ja viihdyttävää lukemista. Sarjan kolme ensimmäistä osaa sain suoraan kirjakaupasta ( Marked, Betrayed ja Chosen ) ja nyt odottelen nelosta ja viitosta.
Itseäni toistaen utelen, eikö kukaan teistä tosiaan ole lukenut tuota House of Night -sarjaa?

http://www.houseofnightseries.com/

Onko tää suomennettuna ollenkaan?
Ja kirjaston haustakaan en löytänyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja katy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Nonniin, nyt minäkin sain Breaking Dawnin loppuun ja pinoudun tähän suosiolla! Erinomainen sarja ja tarina, vie mennessään. Voi että kun Meyer vielä ottaisi ja innostuisi viimeistelemään myös Midnight Sunin...

Samalla kysäisen, kuka teistä tässä pinossa on lukenut myös P.C. ja Kristen Castin House of Night -sarjaa? Siinä on taas ihan oma ja erilainen näkemys vampyyreihin, ja minusta erittäin hyvää ja viihdyttävää lukemista. Sarjan kolme ensimmäistä osaa sain suoraan kirjakaupasta ( Marked, Betrayed ja Chosen ) ja nyt odottelen nelosta ja viitosta.
Itseäni toistaen utelen, eikö kukaan teistä tosiaan ole lukenut tuota House of Night -sarjaa?

http://www.houseofnightseries.com/

Onko tää suomennettuna ollenkaan?
Ja kirjaston haustakaan en löytänyt
En osaa sanoa, onko suomennettu. Luen itse alkukielellä. Ostin kolme osaa paikallisesta kirjakaupasta, mutta nelosta ja viitosta ei ollut kaupassa, joten varasin ne kaukolainaan kirjastosta. Joten joissakin kirjastoissa sarjaa kyllä on.
 
HAH! Voitin vedon siskonlikan kanssa... Väitin, että Ex-list sarjan päänäyttelijä on sama kuin Esme Twilightissa ja hän väitti ettei ole.

Elisabeth Reaserhan se :D

Olis pitänyt lyödä enempi kuin 5? :whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä