Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen lukenut Houkutuksen ja heti perään piti aloottaa seuraava. Hitto kun koulunkäynti häirittee lukemista. :snotty: Mutta oon kyllä tunneilla välillä lukenut. :whistle: Millä tässä kestää kun saan kaikki varmasti luettua ennen neljättä kirjaa?! :eek: :eek: Pitääkö heti aloottaa uusintakierros.
pitää :D sit kun pahin tuska helpottaa niin voi lukea muutakin välillä :whistle: mä oon neljä kertaa nyt lukenut kirjat :ashamed: odottelen innolla neljännen kirjan suomennosta, tykkäsin siit tosi kovasti.
Se on kyllä ehdottomasti paras noista. Mulla kans kesken se... yritän lukea sitä hiiiiitaaaaasssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, mutta loppu häämöttää jo :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen lukenut Houkutuksen ja heti perään piti aloottaa seuraava. Hitto kun koulunkäynti häirittee lukemista. :snotty: Mutta oon kyllä tunneilla välillä lukenut. :whistle: Millä tässä kestää kun saan kaikki varmasti luettua ennen neljättä kirjaa?! :eek: :eek: Pitääkö heti aloottaa uusintakierros.
pitää :D sit kun pahin tuska helpottaa niin voi lukea muutakin välillä :whistle: mä oon neljä kertaa nyt lukenut kirjat :ashamed: odottelen innolla neljännen kirjan suomennosta, tykkäsin siit tosi kovasti.
Se on kyllä ehdottomasti paras noista. Mulla kans kesken se... yritän lukea sitä hiiiiitaaaaasssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, mutta loppu häämöttää jo :'(
mä tykkään kyl kovasti jokaisesta. kakkosen alku on piinaavin (kun tietää mitä tulossa) ja se hemmetin välivaihe vaik oon alkanut tykkään jo siitäkin :snotty: jokaisessa on monta kohtaa jotka on erityisesti suosikkeja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
mä tykkään kyl kovasti jokaisesta. kakkosen alku on piinaavin (kun tietää mitä tulossa) ja se hemmetin välivaihe vaik oon alkanut tykkään jo siitäkin :snotty: jokaisessa on monta kohtaa jotka on erityisesti suosikkeja..
Mulla on kirjoissa kans montakin suosikkikohtaa, mutta erityisesti RAKASTAN sitä kohtaa leffassa, missä Bella on selkä kiveä vasten ja Edwardin kädet Bellan molemmin puolin.
Ja se " And so the lion fell in love with the lamb.
What a stupid lamb.
What a sick, masochistic lion"

Oih :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mulla on kirjoissa kans montakin suosikkikohtaa, mutta erityisesti RAKASTAN sitä kohtaa leffassa, missä Bella on selkä kiveä vasten ja Edwardin kädet Bellan molemmin puolin.
Ja se " And so the lion fell in love with the lamb.
What a stupid lamb.
What a sick, masochistic lion"

Oih :heart:
yksi on siis sama :D :heart:


 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mulla on kirjoissa kans montakin suosikkikohtaa, mutta erityisesti RAKASTAN sitä kohtaa leffassa, missä Bella on selkä kiveä vasten ja Edwardin kädet Bellan molemmin puolin.
Ja se " And so the lion fell in love with the lamb.
What a stupid lamb.
What a sick, masochistic lion"

Oih :heart:
yksi on siis sama :D :heart:
Katson sen aina pari kertaa läpi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mulla on kirjoissa kans montakin suosikkikohtaa, mutta erityisesti RAKASTAN sitä kohtaa leffassa, missä Bella on selkä kiveä vasten ja Edwardin kädet Bellan molemmin puolin.
Ja se " And so the lion fell in love with the lamb.
What a stupid lamb.
What a sick, masochistic lion"

Oih :heart:
yksi on siis sama :D :heart:
Katson sen aina pari kertaa läpi :ashamed:
mä keskityn siihen erityisellä huolella. mikään tai kukaan ei saa häiritä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Onko niin, että niitä ei tule enempää kuin nelja?

Mä ostin ne kolme ekaa omaksi, niissä on niin kauniit kannetkin. :heart:
eikai ole ainakaan tiedossa. toivon kyl kovasti että meyer kirjoittaisi sen midnight sunin loppuun.. voisin lukea kaikki neljä myös eetun kannalta kirjoitettuna :heart:
 
Usvis
Ens kuussa, ei enää ole kauan. Vaikka odottavan aika on kyllä pirun pitkä.

Mutta enskuussa saa kirjan, ja seuraavassa pääsee leffaan, oih miten ihana loppuvuosi tiedossa
 
pihlanmamma
Kuinka selvitä Twilight sagan jälkeen? Olen etsiskellyt uusia vampyyri-sarjoja luettavaksi.

Kristin Cast: The house of Night- sarja (6 kirjaa), tätä aloitan pian lukemaan
Richelle Mead: Vampire Academy, Succubus-sarja ym.

Muilla mitään mitä voisi suositella Twilight fanille?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä