Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
huomenta
nelonen on ihan suosikkia ja vaikka lukenu sen neljästi ni odotan silti suomennosta, sillä palan halusta lukea sen omalla äidinkielelläni. ja sitten on tietysti houkutus heti toisena, aina vaan saa mut hyrisemään onnesta.

katoin just leffan (ja oon ihan hölmö, ei ois pitäny katsoa, kestää taas hetken et astetun takas mun arkeen) ja ah, ah, ah <3 se on niin ihana!
 
Esme
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
jahas lähdenpä leffan pariin jos sais vaikka jotakin unelmoimista uniin :p :p ;)

Mä olin kanssa koko viikon unelmoinut, ett katon leffan tänään ,mut en vaan jaksa keskittyä siihen...

Aloitin sen meyerin vieras-kirjan ja koko ajan silmissäni henkilöhähmot ovat edward ja bella, vaikka tarina aivan eri... Meye, meyer, mitä olet tehnyt mielelleni????? Rakastan twilightia... Tuun hulluksi, kun oon niin koukussa. Haluan, että se ihan edward-vampyyri tulee jaimee kaiken elämän minusta, jotta voin jakaa sen edwardin kanssa, sairasta... eikö vaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pihlanmamma:
Kuinka selvitä Twilight sagan jälkeen? Olen etsiskellyt uusia vampyyri-sarjoja luettavaksi.

Kristin Cast: The house of Night- sarja (6 kirjaa), tätä aloitan pian lukemaan
Richelle Mead: Vampire Academy, Succubus-sarja ym.

Muilla mitään mitä voisi suositella Twilight fanille?
After Dark-sarja, Midnightbreed-sarja, Blackdagger Brotherhood-sarja, Sookie Stackhouse (True Blood) sarja
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä