Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Oooohhh, mä teen twilight-boikotin jos extrapitkää versiota ei sitten koskaan saa mistään |O
mä vähän kyl epäilen ettei se meidän tavallisten talliaisten katsottavaks tule. ikävä kyllä.. mutta toivoahan toki saa. voishan sinne laittaa postia asiasta.
 
Esme
Tahtoo nähä 5 tuntia new moonia kanssa!!!!!!!!!!!!!!!! Ihania kuvia, nam....Lähikirjakauppaan tehty aamunkoista varaus... Ja just for me! :) Kannattaa olla Lapsen päiväkodin kaverin äidin tuttu, joka töissä kirjakaupassa... Heti laittoi mulle tilauksen/varauksen kirjasta... :)
 
bella
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
"New Moon Is Five Hours Long??? Yes! Death Cab For Cutie, the first official band to be penning a song for the movie soundtrack, revealed that they were invited to a special screening of New Moon - a five hour long version of the flick..."

tahtoisin kyllä kovasti moisen nähdä :whistle: *rakas joulupukki...*
miten tuon 5tuntisen version saa, tuleeko se leffaan vai sitten dvdlle vai mitä mitä mitä mitämitä :p :p :p
ei sinne pääse kuin nuo kutsutut. on siis jonkinsortin erityisnäytös.. :/
voihan juukeli, sitä siis ei oo suomessa? pitäiskö laittaa adressi että suomeenkin se ja esityksiin ja erikoisversio dvd:nä kiitos :p :p
kyllä mulle kelpais dvd tuosta versiosta :D
Juu, todellakin ostaisin tuon! :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä