voihan se olla. ois mukava jos laittasivat kuitennii ihan levylle.. hyvät tuotot saisivat erikoislevystäAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Minä kans haluan nähdä 5tuntisen version!! Kyllä sen varmaan jostain löytää kepulikonsteilla netistä, mutta vasta sitte myöhemmin
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:voihan se olla. ois mukava jos laittasivat kuitennii ihan levylle.. hyvät tuotot saisivat erikoislevystäAlkuperäinen kirjoittaja Eeeva:Minä kans haluan nähdä 5tuntisen version!! Kyllä sen varmaan jostain löytää kepulikonsteilla netistä, mutta vasta sitte myöhemmin
mä vähän kyl epäilen ettei se meidän tavallisten talliaisten katsottavaks tule. ikävä kyllä.. mutta toivoahan toki saa. voishan sinne laittaa postia asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Oooohhh, mä teen twilight-boikotin jos extrapitkää versiota ei sitten koskaan saa mistään |O
Juu, todellakin ostaisin tuon!Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kyllä mulle kelpais dvd tuosta versiostaAlkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:voihan juukeli, sitä siis ei oo suomessa? pitäiskö laittaa adressi että suomeenkin se ja esityksiin ja erikoisversio dvd:nä kiitosAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:ei sinne pääse kuin nuo kutsutut. on siis jonkinsortin erityisnäytös.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:miten tuon 5tuntisen version saa, tuleeko se leffaan vai sitten dvdlle vai mitä mitä mitä mitämitäAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:"New Moon Is Five Hours Long??? Yes! Death Cab For Cutie, the first official band to be penning a song for the movie soundtrack, revealed that they were invited to a special screening of New Moon - a five hour long version of the flick..."
tahtoisin kyllä kovasti moisen nähdä *rakas joulupukki...*