Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja taivaan pii:
ääh, pakko tulla tänne...jos joku on lukenut sen aamunkoin niin voisi olla ystävällinen ja laittais mulle yv:sä mitä siitä tapahtuu....mä en oikeasti malta odottaa että se ilmestyy suomeksi. Kiitos jo etukäteen :heart: :flower:
Ei sitä VOI parissa yv:ssä selittää :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ääh, pakko tulla tänne...jos joku on lukenut sen aamunkoin niin voisi olla ystävällinen ja laittais mulle yv:sä mitä siitä tapahtuu....mä en oikeasti malta odottaa että se ilmestyy suomeksi. Kiitos jo etukäteen :heart: :flower:
vastattu.
kiitos tosi paljon, sain nyt etes jonkinlaisen mielenrauhan.... :heart:

o
HULLU. Mä vaikka maksaisin etten olisi vielä lukenut noita kirjoja, jottai saisin uudestaan elää ne.

mie
Mä en oo sitä viimestä vielä lukenu... mut en millään jaksais oottaa et se ilmestyy suomeks... ja pitäis muutkin kirjat hankkii itelle, et sais lukee niitä uudestaan ja uudestaan.... oih..

bella
Alkuperäinen kirjoittaja o:
HULLU. Mä vaikka maksaisin etten olisi vielä lukenut noita kirjoja, jottai saisin uudestaan elää ne.
Ja mä maksaisin vaikka mitä, jotta en spoilaantuisi ennen marraskuuta! :eek:

o
Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Ja mä maksaisin vaikka mitä, jotta en spoilaantuisi ennen marraskuuta! :eek:
Joo sama, ellen olisi jo lukenut kaikka :D

MissCissy
Voi ei, mä haluun nähdä ton uuden trailerin NYT HETI!!!! Mä en jaksa odottaa huomiseen, tai kai siinä taas muutama päivä menee ennenkuin se on ihan kunnolla netissä!
Nyt pitää mennä taas imuroimaan, on tää hankalaa tää elämä;)

mrs.black
Kiiiiiitos!!! Uus traileri, ihanaa :D Nyt pitää taas katella sitä tässä marraskuuta odotellessa. Miten nää kuukaudet voikin kulua niin hitaaaasti kun odottaa jotain :/

MissCissy
Tuokin Eeevan laittama on poistettu nyt, mutta siis upea upea upea traileri!

Mä hihkuin ja nyyhkin jo sitä katsoessa, joten herää kysymys, kehtaanko mä ylipäätään mennä mihinkään julkiselle paikalle katsomaan koko elokuvan?

mrs.black (ei pääse kirj.)
Kehtaankohan edes mennä tuota miehen kanssa katsomaan niin kun alkuperäinen suunnitelma oli.. Se voi vähän ihmetellä mitä ihme kohtauksia saan siellä leffassa. Taidan mennä kuitenkin ensin yhden kaverin kanssa ja sitten vasta tokalla tai kolmannella kerralla (kun on ehkä tunteet jo vähän tasaantunu ainaki ekaan kertaan verrattuna) miehen kanssa ;)

MissCissy
Niitä trailereita on muuten kaksi erilaista. Ne eroaa ainakin lopussa, toisessa Edwardin taistelua Volturien luona näytetään vähän enemmän ja rajummin ja Jane sanoo kuuluisan repliikkinsä. Toinen loppu vähän eri lailla.

Perez Hiltonilla on ainakin sivullaan tuo ensin mainittu versio, mutta ei varmaan kauaa!

Ai niitä on kaksi? Ehdin nähdä vain ton Eeevan laittaman. Onko se toinen muuten samanlainen, että lopussa vain eroaa? Julkaistaankohan ne sitten molemmat huomenna... Tuo minkä näin oli kyllä tosi upea! Tykkäsin siitä lopustakin, oli ainakin kunnolla actionia, vaikka varmaan olikin muunneltu tai lisäilty vähän kirjan tapahtumiin nähden..

Nöppöselle kunniamaininta, kun aina jaksaa lisäillä tänne kuolattavaa :p :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Black:
Ai niitä on kaksi? Ehdin nähdä vain ton Eeevan laittaman. Onko se toinen muuten samanlainen, että lopussa vain eroaa? Julkaistaankohan ne sitten molemmat huomenna... Tuo minkä näin oli kyllä tosi upea! Tykkäsin siitä lopustakin, oli ainakin kunnolla actionia, vaikka varmaan olikin muunneltu tai lisäilty vähän kirjan tapahtumiin nähden..

Nöppöselle kunniamaininta, kun aina jaksaa lisäillä tänne kuolattavaa :p :flower:
kiittää ja kumartaa. ilo on ihan mun puolella :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä