Virallinen Twilight-pino vol.2

Status
Viestiketju on suljettu.
www.youtube.com kun laittaa hakusanaksi new moon trailer ja sitten järjestää ne niin että "today" laitetut ensin niin siihen tulee yleensä se uusin traileri jonkun laittamana vaikka niitä poisteltaski sieltä ahkerasti.. mutta aina joku laittaa uudfelleen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
www.youtube.com kun laittaa hakusanaksi new moon trailer ja sitten järjestää ne niin että "today" laitetut ensin niin siihen tulee yleensä se uusin traileri jonkun laittamana vaikka niitä poisteltaski sieltä ahkerasti.. mutta aina joku laittaa uudfelleen :)
voi kamala.... (tulee ihan pikkutyttömäinen olo mutta menkööt) IIIIIKK ! :D :p :heart: :heart: voi luoja.. voi mun kaveri reppanoita jotka lupas elokuviin mun kaa lähteä tuon katsomaan :whistle:
 
Vau, tuo Chrissyn laittama on jo todella hyvänlaatuinen versio!

Ja mä aloin jo itkeä, etenkin siinä kun Bella huutaa lopussa sydäntäsärkevästi "please!"

Ei sillä, etten mä olisi tuota ekaakin elokuvaa jaksanut katsella sen satatuhatta kertaa, mutta näiden trailereiden perusteella alan oikeastaan uskoa, että New Moon tulee olemaan vielä Twilightiakin parempi elokuva. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Vau, tuo Chrissyn laittama on jo todella hyvänlaatuinen versio!

Ja mä aloin jo itkeä, etenkin siinä kun Bella huutaa lopussa sydäntäsärkevästi "please!"

Ei sillä, etten mä olisi tuota ekaakin elokuvaa jaksanut katsella sen satatuhatta kertaa, mutta näiden trailereiden perusteella alan oikeastaan uskoa, että New Moon tulee olemaan vielä Twilightiakin parempi elokuva. =)
mä uskon kovastikin siihen että on.. ja auta armias niitä kahta tulevaa vielä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja MissCissy:
Vau, tuo Chrissyn laittama on jo todella hyvänlaatuinen versio!

Ja mä aloin jo itkeä, etenkin siinä kun Bella huutaa lopussa sydäntäsärkevästi "please!"

Ei sillä, etten mä olisi tuota ekaakin elokuvaa jaksanut katsella sen satatuhatta kertaa, mutta näiden trailereiden perusteella alan oikeastaan uskoa, että New Moon tulee olemaan vielä Twilightiakin parempi elokuva. =)
ja eclipse! ens kesäkuuta sit kans ootelles heti kun marraskuu on menny:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
*namnamnamnamnamnamnam* :D Tulee varmaan olemaan tavallaan parempi leffa ku houkutus, mutta en tiedä vetääkö vertoja sille tunnelmalle mikä houkutuksessa on.. se sutina ja semmone jännä :)
mä uskon. hitto.. menis nyt aika nopsaan. |O |O kun ei jaksa odottaa :ashamed: :snotty: saaks leffalippuja varattua etukäteen??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
*namnamnamnamnamnamnam* :D Tulee varmaan olemaan tavallaan parempi leffa ku houkutus, mutta en tiedä vetääkö vertoja sille tunnelmalle mikä houkutuksessa on.. se sutina ja semmone jännä :)
mä uskon. hitto.. menis nyt aika nopsaan. |O |O kun ei jaksa odottaa :ashamed: :snotty: saaks leffalippuja varattua etukäteen??
Ei vielä saa vissiin.. http://www.finnkino.fi/movie/6847/
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
*namnamnamnamnamnamnam* :D Tulee varmaan olemaan tavallaan parempi leffa ku houkutus, mutta en tiedä vetääkö vertoja sille tunnelmalle mikä houkutuksessa on.. se sutina ja semmone jännä :)
mä uskon. hitto.. menis nyt aika nopsaan. |O |O kun ei jaksa odottaa :ashamed: :snotty: saaks leffalippuja varattua etukäteen??
finnkinolla on jo esittelyt mut uskoisin et kk ennen tulee liput myyntiin
 
No pärkkele. Meinasinpa twilightin laittaa pyörimään, mutta hokasin, että mies oli lainannut sen työkaverilleen. Jos tulee naarmuisena takasin niin nuo molemmat kuolee kahdesti!! |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeeva:
*namnamnamnamnamnamnam* :D Tulee varmaan olemaan tavallaan parempi leffa ku houkutus, mutta en tiedä vetääkö vertoja sille tunnelmalle mikä houkutuksessa on.. se sutina ja semmone jännä :)
mä uskon. hitto.. menis nyt aika nopsaan. |O |O kun ei jaksa odottaa :ashamed: :snotty: saaks leffalippuja varattua etukäteen??
finnkinolla on jo esittelyt mut uskoisin et kk ennen tulee liput myyntiin
ne voi siis ostaa etukäteen.. voi kiitos! :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä